Het vreemde-advertentie-topic

Belastingvrij hè. Daarvan stijgt de prijs minimaal met € 1.000 en er zijn nog genoeg mensen die er in trappen c.q. zich helemaal blindstaren op het feit dat ze geen wegenbelasting meer hoeven te betalen. Het feit dat je dan in een oud gebakje rondrijdt wat misschien het nodige achterstallige onderhoud heeft, dat wordt dan weer helemaal goed gemaakt door bijvoorbeeld hier een maandelijks voordeeltje van € 25 wegenbelasting per maand...

Aan de andere kant, zaken als verzekering en afschrijving zullen daarentegen wel weer een stuk minder zijn dan bij een jonge auto.

[size=x-large]Online guerrilla-actie Mercedes-Benz bedrijfswagens[/size]

Advertentiesite Marktplaats heeft een originele en opvallende guerrilla-actie van Mercedes-Benz van haar website verwijderd. Na de ontdekking dat het om een marketingstunt ging, werd de advertentie snel van de online portal gehaald.

Ludieke Sprinteradvertentie
De Mercedes-Benz Sprinter is al jarenlang marktleider in het segment van de grotere bestelwagens. Het Mercedes-Benz model staat bekend om zijn betrouwbaarheid en kwaliteit. Om potentiële Sprinter-rijders ervan te overtuigen dat een nieuwe Sprinter ook verrassend aantrekkelijk geprijsd is, plaatste N=5, het reclamebureau van Mercedes-Benz Bedrijfswagens, twee fake advertenties op Marktplaats.

In de advertenties werd een een gebruikte Volkswagen Crafter en een Renault Master aangeboden. Op elke foto was in de achtergrond een Mercedes-Benz Sprinter te zien met daarop de tekst: “De nieuwe Sprinter heeft u al v.a. € 19.800,-“. De fictieve aanbieder was ook telefonisch bereikbaar. Wie dat nummer belde, hoorde een voicemail met de tekst: “U belt vast niet voor mijn advertentie, maar voor die mooie Sprinter. Nou, die verkoop ik dus niet. Daarvoor moet u naar de Mercedes-Benz dealer!”

Deze kortlopende actie heeft een behoorlijk effect behaald met 10.000 views in één dag. Nadat Autoblog, het grootste blog voor autoliefhebbers in Nederland, de advertenties had opgemerkt, werd het nieuws snel opgepakt en was de actie hét gesprek op Twitter.

[size=large]LOL[/size]

Olds zei:
Belastingvrij hè. Daarvan stijgt de prijs minimaal met € 1.000 en er zijn nog genoeg mensen die er in trappen c.q. zich helemaal blindstaren op het feit dat ze geen wegenbelasting meer hoeven te betalen. Het feit dat je dan in een oud gebakje rondrijdt wat misschien het nodige achterstallige onderhoud heeft, dat wordt dan weer helemaal goed gemaakt door bijvoorbeeld hier een maandelijks voordeeltje van € 25 wegenbelasting per maand...

Aan de andere kant, zaken als verzekering en afschrijving zullen daarentegen wel weer een stuk minder zijn dan bij een jonge auto.

Als het alleen om de WB is vind ik 1000 euro een hoop geld.
Voor mijn 205 betaal ik ong. 20 euro WB per maand..

sandy vercoulen zei:
Online guerrilla-actie Mercedes-Benz bedrijfswagens

In de advertenties werd een een gebruikte Volkswagen Crafter en een Renault Master

Gewaagd dat ze een Crafter gebruiken, die is immers samen met de Sprinter ontwikkeld.

Tegenstrijdige tekst:

https://auto.marktplaats.nl/renault/421970902-renault-grand-espace-3-0-dci-130kw-intitiale-erg-luxe-auto.html?return=eJwlTV0KgzAMvougj9pOxrZKGXqE3aDYDov9CSbC2Njdl86XfP%2FEKKk%2BXokBlbxcVYXObPMyLESgum7N4FIbzbYSBGMI2xS6o9LCAvdX0LKxqCnX%2FVj3U5CMNz4TxMMBc6D1jGchRGkR87cHpvi0yOK%2FKG6JIwdj2qPb%2FMwyY5meGoBdi4aQP0JGmrN1%2BuFdqobvD7z9PLE%3D&df=1&fta=eNo9kUtuwyAYhO%2FCImteBvOj7LrptheIeLaW7BgFJ7Ua%2Be4FHGdjfZoZM2gwIOGZoQd0v42Xhxkz0hkUB7SOZ3Ly%2BbzMoEcCiug0gU4GtB%2BgwxjrcYG%2FIekcfYbiLoD1lOB6n8JtcHrOA9BTSvczPi25nJXmvLjZh%2FPXEK61pZQk8x2QHsrvGRigwbd6hjtAzBrsKcZrAdJx5Spg7KLala5XKzHcUmveIA%2FoKvRSWt%2BAxmhWoqhwzIuqCBm8O%2BCtkBc4c0D3AhsOaF1CGN%2BXAwVmOFaFekJiLFC%2BVrGa4dz1tgFjrlqcBU6bxRyjrYIZK9s1WK9YCzNKRctQq3i7PJWetUwx6K5QL8QO1u0W5dHX5UgZcZmT8fkyhuv38lPH5fVFAU1mvdS9y8QeVNEoIPOLtAECz5LicsdmfH6g%2FUmKjPS27elHTWN4bts%2FTj%2BqEA%3D%3D&fta_ind=10&fs=1

Eerst schrijven dat je veel plezier van de auto hebt gehad, en dan komt er dat ze er voor 15.000 euro onkosten aan hebt gehad.o_O

Charger zei:
Tegenstrijdige tekst:

Eerst schrijven dat je veel plezier van de auto hebt gehad, en dan komt er dat ze er voor 15.000 euro onkosten aan hebt gehad.o_O

Om er vervolgens aan toe te voegen dat alleen nog de motor vervangen moet worden. Klusje van een duizend of 4 à 5...

De lokale garagehouder heeft er ook veel plezier van gehad!

Apart merk; Bertmobiel... Let wel; met flammen!

https://link.marktplaats.nl/436375727

Mart1n zei:
Apart merk; Bertmobiel... Let wel; met flammen!

https://link.marktplaats.nl/436375727

Beschrijving van adverteerder:
zeer leuk ding om te sjowen echter flammen achter hij is te koop om dat wij een andere willen makken
heeft intrese dan is bellen sneller
er licht een jacuwar moter in hij rijd goed
zit kenteken bij van jaucwar
ps de auto is ook te huur voor fotos en feesten

:)

Een BLS raak je de aan de straatstenen niet kwijt, dus biedt je hem aan als Saab 9-3 :LOL:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/saab/9-3/7625094

https://auto.marktplaats.nl/opel/415477440-opel-astra-meeneem-prijs-2150.html

LOL, advertentie was even weg. Zie mijn post op 16/4, nu maar even knippen en plakken:

Opel astra meeneem prijs>>>2150 Prijs:
Bekeken: 2026 keer sinds 22-01-11, 22:28
Disneyland Parijs

Meer foto's Overzicht Kenmerken Rapport Occasion Check Testverslag Autoverzekering KenmerkenModel: Astra Bouwjaar: 1998 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 183.000 km Kenteken: TPVT43 Bekijk alle kenmerken

--------------------------------------------------------------------------------
Beschrijving van adverteerderhet volgende optie zijn van deze auto is

-elc. bediende ramen voor
-elc. bediende buiten spiegels(Links/rechts)
-elc. deurvergrendelijk MET afstandbediening 2x
-digitale klok/trempreteur/datum meter
-stuurbekrachtiging
-in delen deelbaare achterbank
-bestuurdersstoel is hoogte versteelbaar
-glazen schuifdak
-mist lampen voor
-intieur kleur van de auto
-handgrepen in kleur
-zijstrips in kleur
-sport gril voor heb oginelle nog liggen (optie)
-arm steun achter
-led verlichting voor (audi look)
-led verlichting achter oginelle heb ik nog liggen
-17 inch black groome verlgen met goeie banden
-bumpers in carrossorie kleur
-optie kan een trekhaak onder zit er los bij
-reserverwiel compleet met set en band nog nooit gebruikt
-nieuwe alpinne radio cd /aux /usb speler
net 2 maanden oud nieuw prijs 200 PLUS bon
bluetooth verbindin met telefoon + mic
-nieuwe uitlaat /filter /accu /raamwissers /kleine beurt
-apk is een optie extra geld 40 euro bij aankoop
- de dutributie riem is ver vangen bij 148000 .dus kan nog 40 duizend op gereden worden

voor bewijs heb ik de meeste bonnen verzameld

bel of mail voor meer informatie..

mvg ricardo

https://link.marktplaats.nl/444321045

Hallo ik heb en mercedes te koop / ik heb ok pas gekocht maar ik wil heb weer verkopen ,want ik heb mijn werk kwijt en kon ik niet de auto betalen.,auto is van 88 jr. maar erste aangeftie van 1996.auto heeft kofferbak betje lakvrij en rechtse voor zij scherem.verder niks mis mee.apk is tot noverber 2011 /alrm./amg velgen en nouwe banden.elk ramen.elk gordel.arm stuin.radia en muziek instalatie.open dak.crochcontrol.en ng veel dinges ., beller sneller.VASTE PRIJS.2450 Als je geen geeld heb dan ok niet reageren inruil kan ok dan fotos stuuren

Veel dinges:)

Hij kan beter een briefje in de plaatselijke moskee hangen. Is ie hem veel sneller kwijt.

\" zei:
Als je geen geeld heb dan ok niet reageren

smiley-laughing016.gif

Hij lijk het nog serieus te menen ook. Terwijl hij het gewoon van zijn eigen foto had kunnen aflezen. En dan ook nog zo'n lelijk Halfords-V6-embleem..

Op zich is er aan de advertentie weinig vreemds, alleen wat zit er nou op de motorkap?!?
Dan zie je toch ook niks meer...

https://link.marktplaats.nl/461164572

Mart1n zei:
Op zich is er aan de advertentie weinig vreemds, alleen wat zit er nou op de motorkap?!?
Dan zie je toch ook niks meer...

https://link.marktplaats.nl/461164572

Die had ik al eens gezien. Als ik zulke auto's zie, heb ik echt geen vertrouwen meer in de mensheid. Zo'n lelijke wanstaltige wagen bouwen is toch een misdaad tegen de mensheid.

link

Beschrijving van adverteerderHallo we hebben een golf 2 staan van 1984 belasting vrij
het is een 1600 automaat .
Motor en automaat werken 100% goed
Van binnen is de auto als nieuw nooit in gerookt .
auto heeft zijn 1e lak en heeft nergens roest.
de bodem ziet er net zo uit als de buiten kant ook als nieuw.

auto heeft lm velgen orgeneel vw 14 inch.
en heeft weinig km gelopen tuf papier is er nog bij .
dus km zijn aan toon baar.
het gaat hier dus om een hele mooie golf 2 waar geen werk aan zit.
met nl kenteken en nieuwe apk tot juli 2012

Vraagprijs € 3250,-
inruil hele nette aanhanger mogelijk

:)

Terug
Bovenaan