Het vreemde-advertentie-topic

Misschien hebben ze zich een nulletje vergist? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat een dergelijk wrak nog € 750 op moet brengen. Op de sloop mag de eigenaar blij zijn als deze er nog 5 tientjes voor wil geven; laat staan dat hij moet bijbetalen voor het afvoeren.

Misschien is deze Kampsjakenmercedes wel een waardig opvolger van de Manta van Rikkert? Of nie dan jonguh?

newkids_breed_1__1670654a.jpg

Voordeel is ook dat deze bolide rijdt op gas!

img2768.png

Vreemd ik krijg in ene zin in een broodje bakpao uit de frituur... :)

Kenteken op de foto's weggevaagd, maar wel in de advertentie gezet
ook niet echt een groot licht blijkbaar....

In de advertentietitel is hij ook lekker goedkoop: Blauw of ruilen. :LOL:

Prutser trouwens, wel veel foto's erbij, maar daarvan zijn ze allemaal twee of drie keer hergebruikt. Plaats dan een foto van het interieur en motor erbij.

Dat moet je als verkoper toch begrijpen, dat je met zo'n tekst en zulke foto's de auto nooit en te nimmer zult verkopen!? o_O

https://auto.marktplaats.nl/honda/517284133-honda-civic-1-4-i-s-5dr-2005-grijs.html?return=eJw1jNsOgjAMQP%2BFBB5hFzAyshiM%2F%2BDzAhgWBmtYUdT47xYvb%2Be0pzWKq6dVrApK8FxFoTNz01c9IqgsGzx0UzqaeUBwxmBIJ5d9kxR6OKxO86QNGn0sax7LIywEjMCR1eU2ckj0sEAYLm34h%2FgLR1rU0zJ2s222et0CmZfs8%2BVOVgjOZEk23Mgae6VQFIIJxgqaerDbSQKwaJaEGTUsCfiAjW87zXf78nyKqtcbwkpFuw%3D%3D&df=1&fta=eNotj8FuwyAQRP8FqT4vYAws8q3nXnuM1oBbq06Mgp24jfLvBbe3x84wmiHU%2BMhokG3X%2BXSjOTOXkYsW2T73vAm5XxfkLm0IbuZouZtX%2FJmSy2PIVViLcE542c7xOnk378hla6G4v1EJDtK6rzv66Tb5FwECQLklTciblLYemnxd%2B7Q1acmrX0LseWfs%2B2stUSok%2BojMFXN5SmRT%2BGunARmPJiphYOcxQgiGFyAyZNoKVrQqFvCgbRgK2NHDIA%2BPDpIKdF2wQ%2F1u2y6q6hFet7JePGlldAHdkok12QhhtT6SFQwVhlEqIapEWoOtF9JDrMmhzBaqJisj7XhULu3XJVHIpzlePtbPugqKYJGdaT%2FVoWVbOJYKZHRn7u0fb8wRAj6ez1%2B0W4Gp&fta_ind=18&fs=1

-Vanwege ouderdom haha......, kijk even bij zijn andere advertentie
-Auto is door de adverteerder niet nieuw gekocht

Deze meneer heeft de belastingregels niet helemaal begrepen

https://auto-onderdelen.marktplaats...Q0rx3jnSAOrYGCeBMBhpICCtJbNmYtUYzO9P2FNNEw%3D

bus 1988 word dus nog belastingvrij
bus is in uitmuntende staat voor zijn leeftij bus heefdt 7 jaar aantoonbaar binnengestaan
zitten nieuwe banden en een nieuwe uitlaat onder
bus is tot op elk detail helemaal compleet
verder niks mis met de bus rij er nog elke dag mee
zitten 2 kratten met reserve onderdelen bij en eventueel een reserve 4 bak

mensen die serieus zijn kunnen beter bellen

@ Jorn.: Volgens mij heb jij de belastingregels niet helemaal begrepen, die zijn namelijk herzien. Alles wordt weer belastingvrij, maar de leeftdijsgrens wordt (met een overgangsperiode) opgetrokken naar 30 jaar.

Een beetje extra plastic aan je auto hangen mag wel zonder herkeuring, of zal er een veel groter motorblok ingelepeld zijn? Overigens ook raar: beetje een auto vernaggelen, maar zelf niet de moeite willen nemen om de auto dan ook weer legaal te krijgen. Ik ga haast denken dat er een 106 van de sloop is gehaald, een beetje geplastificeerd is om daarna als blikvanger van dat bedrijf te voldoen. Dat zou dan dus al een auto zonder kenteken en zonder papieren (immers gesloopt) zijn.

Wat ik raar vind, is dat er ook geen kentekenplaten opzitten. Ook als je je auto dusdanig verbouwt dat hij herkeurd moet worden heb je die er nog gewoon bij, lijkt me.

ZOALS U ZIET OP DE AFBEELDINGEN KRIJGT U 2 SPORT KOPLAMPEN GRATIS

Nu moet ik al lachen om de opmerking `sport koplampen` Wat wordt daaronder verstaan? Extra licht? Extra gestroomlijnd? Extra wat? Nee, het zijn gewoon van die foute sjonniedingen. Maar als ik de foto zie.....

link

https://www.autobedrijf-luchtmeijer.nl/index.php?option=com_vehiclemanager&task=view&id=29&catid=46&Itemid=73

Das 1000 teveel, tenzij je een jaar lang gratis tanken erbij krijgt.

Daarbij zijn mensen tegenwoordig te lam om de auto op te frissen voor ze hem op de foto zetten.:eek:

Terug
Bovenaan