Het vreemde-advertentie-topic

Wat is er nog meer mis aan die Mercedes, dit klopt echt niet. Wie neemt er nu een verlies van € 4.600,-? En wat een roest trouwens op die auto!

Overigens is er helemaal niks aan de hand met het woord k[size=small]a[/size]mpers, geen idee waar jullie last van hebben. ;)

Wat een barrel die S... Zoveel roest heb ik nog nooit op een S-klasse gezien. En volgens mij is de luchtvering ook 'niet helemaal' in orde meer.

Ik geloof er geen snars van dat er 7600 voor betaald is. En zo ja, dan liggen ze bij de Domeinen nog onder tafel van het lachen...

Hoe werkt dat precies bij de Domeinen, daar wordt de boel toch geveild zonder verdere proefrit etc.? Wellicht is er flink geboden op die roestbak (men dacht een mooie S te kunnen scoren) en heeft de uiteindelijke koper een flinke miskoop gedaan en genieten ze bij de Domeinen nu idd van dure champagne met kaviaar ipv op vrijdagmiddag.

Ja het is inderdaad WYSIWYG... geen proefrit, geen garantie, geen gezeur. Kijken, kopen en wegwezen. Niks mis mee want je weet dat er altijd een risico aan vastzit...

Blijkbaar is het omkatten een financieel leuke business, want raad eens? Die aanbieder van de vorige pagina heeft er nu nog een te koop. Weer hetzelfde trucje uitgehaald (zie oa de airbags)(n)

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/alfa-romeo/f_particulier_zakelijk-alles/alfa-romeo-156-1-8-ts-sedan-4-drs-110157762.html?fh_view_size=100
110157762_1_large.jpg

110157762_2_large.jpg

:D

rzasa zei:
https://link.marktplaats.nl/569303563

"Als u uw stok herkent neem dan even contact met mij op via 'email deze adverteerder'.
Dan zorg ik dat u weer in het bezit komt van uw stok."

Denk niet dat een blinde op Marktplaats kijkt?

1977 VETTE NEW FROM GROUND UP 70,000 ORG. MILES GARAGE KEPT ONLY DRIVE ON SUNDAY TO CHURCH .........

$100,000.00 .ONE HUNDRED THOUSAND DOLLARS AND NO CENTS FIRM

CALL ONLY IF YOUR SERIOUS

o_O https://lasvegas.craigslist.org/cto/3032477695.html

Wauw, dat is nog eens een prijs! Wat een afgeleefde bak trouwens. Ze hebben niet eens moeite gedaan om hem te wassen of te stofzuigen. En dan 75.000 euro. Is dat die uitvoering met die Lotus motor? Is dat het misschien?

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Geen idee wie je bedoelt. Ik l*l maar wat! :p

Marco Bakker reed zo'n Omega in de parkeergarage van de ArenA in de puinpoeier, reed een vrouw invalide / zwaargewond / dood, weet ik niet meer, omdat zijn cruise op hol sloeg. Iets wat theoretisch onmogelijk is.

[sub]Marco had ook een glaasje teveel gehad...[/sub]

IdeJ zei:
JW01 (vanaf een Appel) zei:
Geen idee wie je bedoelt. Ik l*l maar wat! :p

Marco Bakker reed zo'n Omega in de parkeergarage van de ArenA in de puinpoeier, reed een vrouw invalide / zwaargewond / dood, weet ik niet meer, omdat zijn cruise op hol sloeg. Iets wat theoretisch onmogelijk is.

[sub]Marco had ook een glaasje teveel gehad...[/sub]

en kwam er mee weg.....wat ik nog het ergste vind.....

Sinner_ zei:
Ik denk dat ze gewoon 85.965km bedoelen.. ;)

Waarbij het waarschijnlijk is dat er toch een 1tje voor moet, de auto heeft namelijk een vijfcijferige teller. Maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er netjes uit (op de foto's iig).

Wouter82 zei:
General Custom zei:
en laag gewicht zorgen daarvoor.

Vind je? Hij weegt 1630 kg rijklaar ;)
Je zou er 1:10 mee moeten kunnen rijden op de snelweg, ben benieuwd of ik een beetje in de buurt kom :)

Voor Amerikaanse begrippen is dat niet echt veel. Zo'n Suburban weegt bijvoorbeeld al rond de 2500kg dacht ik, en een Impala haalt de 2000kg ook wel.

Wouter82 zei:
Je zou er 1:10 mee moeten kunnen rijden op de snelweg, ben benieuwd of ik een beetje in de buurt kom :)

Naar supercar-begrippen is dat heel aardig, en er hoeft in tegenstelling tot Ferrari's ed uit die tijd geen gelode brandstof in. Maar toch, als je lekker zuinig in een belastingvrije auto wilt rijden is een Corvette niet de beste keuze;)

advertentie

Een omgebouwde SL. Toch verschrikkelijk dat zo`n beauty wordt verkracht door een stel autohaters. Gelukkig is hij "prachtig" afgewerkt. Vooral het voorspatbord en bumper sluiten prachtig op elkaar aan. Ook de wielen lijnen mooi met de carrosserie.

Terug
Bovenaan