Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
j.ko zei:Dat wordt nog uitgezocht door mijn rechtsbijstandverzekering. In principe is degene die achterop rijdt aansprakelijk. Dus ik voor mijn schade en de achterschade aan de Golf, de Golf-man voor zijn voorschade en de schade aan de bus. Maar als je je bus dwars op de snelweg zet, veroorzaak je een gevaarlijke situatie en in dit geval een aanrijding, en is de busjesman dus mogelijk aansprakelijk. Ik laat het aan de verzekeraar, hopelijk hoor ik het snel.
Tevens Citroën XM V6-24 op G3 te koop.
Gewoon Dirk zei:Een XM is een prachtige auto, dat even voorop gesteld.
Ik denk echter dat je voor twee mille heel voorzichtig moet zijn dat je geen kat in de zak koopt.
Mijn gevoel zegt dat je voor dit geld best wat rotzooi tegen kan komen. Let wel, dit is enkel mijn gevoel!
Het kan goed zijn dat ik het totaal mis heb, genoeg citrofielen hier op het forum die hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Wel heb ik een tip, ga eens kijken bij Ton van der Soest, parallel aan de A58 ter hoogte van Bosschenhoofd. Deze handelaar heeft altijd wel meerdere XMen op voorraad en zit niet gek ver van je vandaan. Wellicht kan je daar al eens een XM aan de tand voelen.
Nico GTR zei:Citroen BX 1.4 palais LPG
Mocht je nog 2k vinden ergens....
Renault Safrane 2.5 RXE
En als we nu eens verder klikken in de advertentie.
Tevens Citroën XM V6-24 op G3 te koop.
j.ko zei:Dat de Safrane met 5-cilinder Volvoblok geleverd is, wist ik trouwens niet! Leuk weetje. Maar een vijfcilinder Volvo zie ik liever in een C70 eigenlijk, en die gaan het budget wel te boven volgens mij.
Moderator
Barri zei:Heb wel eens gelezen dat die 2.0 JTS niet zo'n best blok is, maar het aanbod GT's met zo'n blok is mega.
Altai zei:Het is zwart op zwart maar een V6 Ford is dat wat?
Alleen die lelijke gele NL sticker op de achterbumper zit daar nog iets achter?
Ford Cougar.
https://www.autotrader.nl/auto/ford-cougar/2001/soesterberg/7wbjm/ford-cougar-25-24v-v6-automaat-airco-leer-stuurbek/
€1944 uit 2001 met automaat en 159 dkm.
TYN zei:Aangezien je zelf een zes-in-lijn noemde; wat vind je hiervan? Zal voor deze prijs allicht wat gebruiksporen hebben, maar hij heeft veel mee: kleur, sportinterieur, ONK en geen tjoening.
Barri zei:Zonde van de GTV inderdaad, ik denk ook dat ie niet meer te redden is. Misschien niet netjes, maar ik ben wel blij dat dit niet met de 480 is gebeurd smiling smiley
En sja, dan wat anders zoeken. Ik weet niet wat je zoekt, maar een zoektocht is heerlijk. Voor 2k heb je echt van alles. Een nette S40 bijvoorbeeld, of een X-type. En wat saaier, maar ik vind een nette Toledo V5 erg leuk.
Is de 2.0 JTS uit de Alfa GT trouwens een wezenlijk ander blok dan jouw 2.0 TwinSpark? Heb wel eens gelezen dat die 2.0 JTS niet zo'n best blok is, maar het aanbod GT's met zo'n blok is mega.
D. Elzinga zei:[www.autowereld.nl] Best bijzonder, en een gewichtsklasse lager dan een XM. (Saab 9000)
Altai zei:Het is zwart op zwart maar een V6 Ford is dat wat?
Alleen die lelijke gele NL sticker op de achterbumper zit daar nog iets achter?
Ford Cougar.
[www.autotrader.nl]
€1944 uit 2001 met automaat en 159 dkm.
smarter zei:Ik snap je zoektocht naar een opvolger, want de Alfa is duidelijk niet meer te redden. Gezien de Mazda 6 die al op de stoep staat thuis, zie ik zelf de meerwaarde niet echt van een ruime reisauto als een XM. Is het niet een keer tijd voor een leuke cabrio?
Peugeot 306 Cabriolet € 2.250,-
Zadelsnuiver zei:Wat een drama zeg met de GTV, echt heel erg jammer!
Wanneer krijg je uitsluitsel mbt welke partij schuldig wordt bevonden? Het klinkt bijna als een slechte grap wanneer jij als schuldige aangewezen zou worden in deze situatie.
Maar gelukkig is het allemaal slechts blik en staat er straks weer een mooie nieuwe bolide voor de deur. Ik zal voor je duimen dat de financiële kant van het verhaal nog enigszins positief uit zal pakken.

Moderator
j.ko zei:De X-Type is wat te belegen in mijn ogen, nog teveel de klassieke heren-met-sigaar auto.