Japan Classic Sunday

Ik twijfel nog. Het lijkt me best eens leuk en ik heb nu iets passends (wat ik nog niet op het forum heb voorgesteld), maar 2 uur enkele reis, ik houd niet van vroeg opstaan en halverwege de middag moet ik weer terug zijn. Eerst maar eens de remmen zien te fiksen, dan twijfel ik verder..

Ik ga zeker een kijkje nemen.
En er komen een aantal mede-forum-ers van Lexus ook die kant op.
Meeste te jong om op het terrein te mogen.

In tegenstelling tot wat ik eerder zei, weet ik niet of ik er dit jaar bij ben. Ik heb iemand gevonden die mijn oude garagebox gaat overnemen en per 1 augustus de box gaat huren. Andere weekenden van juli ben ik (te) druk. Komend weekend is het dus prioriteit om de boel te verhuizen (en in te richten) en als ik dan nog tijd over heb, kom ik richting Dorst.

Hoewel ik graag wil komen, denk ik dat dat niet gaat lukken. Het is daarbij best wel ver weg voor een paar uurtjes op een grasveld staan. En verder komt er na mijn weten ook niemand die ik echt goed ken. Dus ik sla 't over. Volgend jaar misschien wel. (y)

Remmen zijn gedaan. Als ik morgenochtend de straat uit kom zonder te crashen omdat de remmen het niet doen dan ben ik ook in Dorst te vinden. ;) Met enige vertraging wel, want er ligt een snelweg uit en ik moet nog een tussenstop doen om niet uit de toon te vallen.

@Klassiekerrijder , wat was het een leuke dag zo! Gezellig ook met jullie!

Ik vond ook de merk bij merk indeling ook erg prettig! Die Subaru was ook een favoriet van me, of die Civic Station . (De Isuzu die ik gemist heb). Oh de zwarte auto die ik zei, das de Cressida (USDM) .

Ik ga met de voetjes omhoog, verrassend dat mijn enkel helemaal dik is, maar met F1 terugkijken laad ik mijn foto's in

Het was inderdaad erg gezellig zo, en wij vonden ook al dat de indeling verbeterd was. Uitstekende sfeer ook, elk jaar.

Die Cressida heb ik ook op de foto. Ik heb gedoucht, gegeten en ben nu ook aardig uitgeteld.

Voor iedereen die ik niet heb gesproken en wel benieuwd is wat ik nu mee had: Mijn LieVe rode BX. Maar dan anders. ;) Ik moet mijn topic maar eens wat updaten. Mét vierde wieldop trouwens, die ik op de heenweg nog via marktplaats ergens heb opgepikt. Oh ja, en de remmen maakten nog wel wat lawaai, moet ik nog even naar kijken. Het kwam in elk geval wel tot stilstand.

739579325_1639636608168229_4155393994386245383_n.jpg

Ik heb zelf geen foto's van mijn eigen auto gemaakt, dus gepikt uit dit album op facebook: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=Autopics.nl&set=a.1639640684834488 .

Voor iedereen die ik niet heb gesproken en wel benieuwd is wat ik nu mee had: Mijn LieVe rode BX. Maar dan anders. ;) Ik moet mijn topic maar eens wat updaten. Mét vierde wieldop trouwens, die ik op de heenweg nog via marktplaats ergens heb opgepikt. Oh ja, en de remmen maakten nog wel wat lawaai, moet ik nog even naar kijken. Het kwam in elk geval wel tot stilstand.

739579325_1639636608168229_4155393994386245383_n.jpg

Ik heb zelf geen foto's van mijn eigen auto gemaakt, dus gepikt uit dit album op facebook: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=Autopics.nl&set=a.1639640684834488 .
Ohh tof Milan! Die heb ik op de foto! Ik heb je niet gezien helaas! Maar wat een mooie Sunny dit!

Ah mijn foto's zijn al gevonden zie ik. Ik heb er ruim 1100 op de website geplaatst en ook een ruime 500 in het album 2 posts hierboven. Het was weer een mooie verzameling!
Bedankt voor het vastleggen! Je kan hier best een linkje plaatsen hoor, ik kan het album op je site niet vinden om de één of andere reden.

Zelfs mijn Bluebird op de plaat, het was weer een feest. Oude bekenden en weer, voor mij, nieuwe mensen gesproken.

Terug
Bovenaan