Leuke foto's, ik baal nu wel wat dat ik niet gegaan ben, maar goed!
Leuk jouw foto's te zien
@Klassiekerrijder
Wat gaaf al die Hundee's, wel een groter aantal dan vorig jaar!
En er zijn toch echt hele gave auto's toch het slechte weer getrotseerd!
De Nissan President, maar ook de Corolla wagon 4wd zijn wel hoogtepunten zeg.
De eerste Lantra ook, (onder de noemer too much info) toen mijn opa was overleden (in de jaren 70) is mijn oma hertrouwd met Jo, die man was verschrikkelijk en had 13 kinderen, met alle 13 had hij ruzie en toen hij ziek werd en duidelijk werd dat hij zou gaan Hemelen, hebben 2 hem soort van vergeven. Mijn stief-oom en tante hadden destijds 1 van de eerste Lantra's die in NL waren verkocht. En daar was hij toch trots op. Een lichtblauwe was dit. Wat een machtige auto vond ik dat, en zo luxe, zeker vergeleken met onze Jetta of de 309 van mijn tante.
Stanza is ook geweldig vind ik, net als de ex-Banpei Carina. Onze buren hadden er eentje, toen buurman Bart niet mee meer kon rijden, en buurvrouw niet de helling op durfde, moest mijn vader de auto altijd in de garage zetten, ik als kleuter ging vaak mee, want ze hadden een schapenvacht op de stoelen. De auto was rood, metallic zelfs en dat voor een 1982 model. Ik vond hem geweldig, vooral de achterlichten.
Met eigenaar hiervan heb ik vorig jaar gesproken, leuke vent. Hij vertelde me dat dit de auto was voor mij (omdat ik op krukken liep) de bijrijders-stoel kon zo worden opgeklapt,(voor de beeldvorming, als een ski-luikje, ) dat ik bij wijze met mijn been gestrekt kon zitten. Helaas wou of kon hij me niet thuis brengen, en moest ik maar weer in de MX-5 mee.