Barri
Moderator
Ah nu zie ik het! Ik vond m verder al do opvallend identiek maar wist dat van het kenteken zeker.Ik dacht ook dat deze FT was maar is TT. Kijk maar goed![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ah nu zie ik het! Ik vond m verder al do opvallend identiek maar wist dat van het kenteken zeker.Ik dacht ook dat deze FT was maar is TT. Kijk maar goed![]()
Mooi weer MCW!
Ik heb volgens mij toch nog wel wat gemist, zoals die Honda Fit bijvoorbeeld! Ik wist ook neit dat de Quintett een andere grille/logo heeft gehad. Dat zag ik hier pas.
Mazda Rotary Pickup (REPU) '74 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 1800 '72 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 121 Landau by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 929 Coupe '74 ('RX-4') by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 929 Coupe '74 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 616 LN '77 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 626 '79 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 626 '79 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 626 Hatchback '89 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda Xedos 6 '99 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 818 Coupe by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 323 hatchback Turbo Formule 4 '87 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 323 '88 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 323 Kombi/Estate '90 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda RX-7 '81 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda RX-7 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda RX-7 '84 by Matt Curlew, on Flickr
ɛ̃fini (Mazda) RX-7 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda MX-5 '01 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda MX-5 Karai '11 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 626 by Matt Curlew, on Flickr
Mitsubishi Galant '77 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 120A F-II by Matt Curlew, on Flickr
Datsun Cherry 120A F-II by JOHN LLOYD, on Flickr
Datsun 240K GT '73 or '75 by Matt Curlew, on FlickrToevallig iemand ook gezien wat op dat papiertje staat? Lijkt op 1973 of 1975.
![]()
Mazda is natuurlijk 'mijn' merk. De 'REPU' was voor mij de highlight, die kende ik écht alleen van plaatjes en nooit verwacht die ooit te zien! De rode 'RX-4' (929 maar wel met rotatiemotor later ingebouwd. Even op de IG-pagina bekeken, die vent kan klussen) was ook werkelijk schitterend. Ik miste wel meer 1000/1200/1300-modellen, eerste 323 en ik keek even op de Hadi Mazda Club Facebook-pagina en zijn nog veel mooierds die ik graag had gezien.
Mazda 1300 '76 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda 818 S Coupe '77 by Matt Curlew, on Flickr
Mazda RX-3 SP Coupe by Matt Curlew, on FlickrDie 929 estate zou ook komen, maar die had motor problemen en is terug nar huis gegaan.Haha jazeker. Die 1300 zag ik al een week eerder en die RX-3 (vind al die opgeplakte dingen trouwens niks) stond er vorig jaar ook. Op de Hadi Club zag ik bv een 929 S Estate en Sedan, die heb ik nog nooit gezien.
Die 929 estate zou ook komen, maar die had motor problemen en is terug nar huis gegaan.
hij heeft een SP uitvoering geprobeerd te benaderen, denk ik. Maar een originele SP ziet er toch even beter afgewerkt uit.
Datsun 1500 Pickup '78 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 1600 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 120Y '75 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 120Y Coupe '75 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 140Y '78 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 100A '72 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 100A by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 280C '80 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Laurel '86 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Laurel '87 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Laurel hardtop '92 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Laurel hardtop by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Stanza '85 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Bluebird '85 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Bluebird '86 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Bluebird '89 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Bluebird '90 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 240Z/280Z by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 280Z '76 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun 240K GT '73 or '75 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Skyline GTS-T (R32) '91 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Skyline (R32) '93 by Matt Curlew, on Flickr
NIssan Skyline GTS-4 (R33) '95 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Skyline (R34) '99 by Matt Curlew, on Flickr
Datsun Silvia 180SX Hatchback (S110) by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Silvia by Matt Curlew, on Flickr
Nissan 200SX '90 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan 200SX '96 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan Silvia '99 by Matt Curlew, on Flickr
Nissan March (Micra in Europe) by Matt Curlew, on Flickr
Kleurig en veel wit.Als ik die foto's bekijk, valt op wat een lekker kleurig geheel het was.
Zou ik niet met zekerheid durven zeggen, of het een echte is. Was zowiezo wel met een rotatie motor, maar om het zeker te weten, zou ik het chassisnummer moeten zien. Helaas was de kap dicht.Oeh jammer
Haha ja nu heeft ie een voorlip gebruikt dat meer lijkt op een BMW-bumper op een bumper. Is het een echte RX-3 trouwens? Zo ja; wel heel tof want de RX-3 facelift was hier niet geleverd, dacht ik.
1981 Suzuki SC100GX De Luxe
Suzuki Super Carry heel netjes, haast nieuw nog.
Suzuki Baleno Estate, ik heb ooit eens gekeken naar eentje, dat was een hok. Maar ik ben daardoor een beetje een fan deze Suffe Sophie auto.
Suzuki Alto FX de eigenaar is ermee vanuit Groningen gekomen.
Daihatsu Sirion ik vind deze oer versie het leukste met "het chroom" natuurlijk.
Daihatsu Domino
Daihatsu Cuore
Mitsubishi Colt
Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Sapporo , misschien de mooiste Mitsubishi uit de jaren 80 in mijn ogen.
Mitsubishi L300 Camper ik vraag me nog steeds af of het een "echte" camper is of iemand zijn DIY.
Mitsubishi Sigma, de mooiste Mitsubishi uit de jaren 90. Hoewel de Estate scoort nog wat meer punten bij me.
Mazda 121 Cabriotop
Mazda RX-7 tuning op een RX-7 , nouja smaken verschillen zeggen we dan maar.
Mazda MX-5 een vroege met sidecode 4.
Mazda 323 deze kwamen we onderweg nog tegen.
Mazda 323
Honda Accord Aerodeck ik vind dit DE mooiste Accord die er is gemaakt
Honda Accord deze kwamen we onderweg ook al tegen.
Honda Civic Coupé is van Guillaume, hij komt altijd speciaal voor JCS naar ons land.
Honda Civic Aerodeck niet de meest toffe Civic ooit natuurlijk.
Toyota Celica Supra , nooit geweten dat van deze Celica ook Supra was, dit is een Amerikaan.
Toyota Starlet Turbo S Limited Autoblog heeft een stukje over deze geschreven
Toyota Starlet Cliff wat een plaatje, hij leek wel nieuw!
Toyota Camry
Toyota Carina II Sedam
Toyota Carina DX dit model zie je nooit meer, ik was heel blij om deze te zien, Buurvrouw Jantje had zo'n auto, ook in deze kleur. En ze hadden ook zo'n schapenvachtje op stoelen weet ik nog en mijn vader moest op het laatst de auto uit de garage halen toen Buurman Bart was overleden. De lampen achter en de kleur vond ik altijd erg mooi, en ik kan het motorgeluid nog horen, dat was heel anders vergeleken met onze Ascona. Buurman Bart zat ook vaak op zijn vissersstoeltje de auto bij te werken, ik weet niet meer of het nu roest was of dat hij schade reed in de garage met er in en uithalen.
3x Subaru 1800 4WD Pickup
Subaru Legacy
Subaru Vivio het verwonderd me altijd hoe lang (gevoelsmatig) de Vivio gemaakt is, van 1993 tot 1999 of 2000 zelfs. Ik vind het de leukste Subaru, heel ernstig misschien.
Nissan Bluebird T12, de kaalste van de kaalste uitvoering
Nissan Bluebird Hatchback Sail (T12)
Nissan Maxima als klein kind vond ik deze FANTASTISCH, een zo sierlijk en elegant kloppend ontwerp.
Nissan Sunny 1.6 SLX 4X4
Nissan Micra
Nissan Cima S-Four VIP Leon, de vriend met wie ik was, bombardeerde dit tot auto die mij maar moest vervoeren, als passagier kun je achterin met gestrekt been zitten. Nu alleen nog een "Richard" om de auto te besturen, en dan wil ik vanuit achterin "Mind the pedestriannnnn" roepen. Wat een fraaie auto dit.
Datsun Laurel by
Datsun 510 Coupé ik las dat dit model slechts 2 jaar is gebouwd.
Datsun 120Y
KIA Magentis 2.0
Chevrolet Nubira
Hyundai Lantra
Perodua Kenari de nieuwste aanwinst van Hubnut.
Precis
Bedankt Tom! Ik heb expres vrij weinig geplaatst, zodat jij dit jaar wat meer foto's kwijt kunt. (ik wil je niet aan het werk zetten hoorGave foto's Peter!
Dat geeft niet toch? Meer tijd is alleen maar goed, dan is alles weer wat gezakt en dan kunnen we met jouw foto's de mooie dag weer herbeleven. Win-win noemen we dat maar!Ik heb nog wat meer tijd nodig helaas.... en nog niet veel bijzonders tussen mijn foto's wat hier niet is geplaatst.
Ik weet niet hoe lang hij in de VS als 510 is geleverd maar de A10-modelserie (die wij kennen als Violet) is een kleine vier jaar gebouwd, van 1977 tot 1981 en toen opgevolgd door de Stanza (die naam werd in sommige landen al voor de A10 gebruikt). Overigens zijn er in Nederland voor zover ik weet van de Violet geen coupés bewaard gebleven.Datsun 510 Coupé ik las dat dit model slechts 2 jaar is gebouwd.
Ik weet niet hoe lang hij in de VS als 510 is geleverd maar de A10-modelserie (die wij kennen als Violet) is een kleine vier jaar gebouwd, van 1977 tot 1981 en toen opgevolgd door de Stanza (die naam werd in sommige landen al voor de A10 gebruikt). Overigens zijn er in Nederland voor zover ik weet van de Violet geen coupés bewaard gebleven.
Leuke foto's, Peter! Ik vrees dat ik er volgende maand pas eens aan toe kom om mijn foto's van JCS te uploaden. Ik loop een beetje achter.
Toyota Celica Supra , nooit geweten dat van deze Celica ook Supra was, dit is een Amerikaan.
Ik heb eigenlijk deze site overgenomen, ik had geen idee wat voor auto het was moet ik eerlijk zeggen. (en ik was te lui om mijn Elmars autoboek over de jaren 70 te pakken)
Dankje! Met Toyota had ik dat ook wel ja, ik ken niet alle oude modellen. Wat je wel kunt doen, op Flickr zijn er meer foto's van JCS te vinden, de meeste mensen zetten het kenteken erbij, zo kun je misschien wat makkelijk dingen achterhalen.Huh? Die Datsun heb ik gemist.
Toffe foto's hoor! Ik ben bijna klaar met mijn Toyota-album, ik haak steeds af na een paar auto's. Veel werk.
En in Japan te koop als Celica XX. Supra was in begin 'niets' anders dan een aangepaste Celica met 6 ipv 4 cilinders.
Gister toevallig nog met @Rutger DC over JCS gehad, ik wil wel heen, maar ik dan moet mijn lopen wel beter gaan dan nu. Ik kan nu nog niet zo lang lopen nog. En dit weiland was al helemaal niet rolstolproof (net als de MX-5 van mijn kameraad)6 juli is het alweer zo ver. Wie gaan nog meer?
Gister toevallig nog met @Rutger DC over JCS gehad, ik wil wel heen, maar ik dan moet mijn lopen wel beter gaan dan nu. Ik kan nu nog niet zo lang lopen nog. En dit weiland was al helemaal niet rolstolproof (net als de MX-5 van mijn kameraad)
Hmmm, tof evenement. Even kijken hoe ik dit regel met verplichtingen en reizen.
Heb momenteel qua auto twee opties, nog even kijken wat het gaat worden.
Daihatsu Valéra.Jammer!
Wat is de tweede optie?