Ja, het was weer een fantastisch evenement gisteren! Ik arriveerde er om kwart voor tien met een moderne Franse auto (ik heb geen tijd gehad om mijn eigen auto te laten keuren) en toen was het nog aardig leeg. Ik stond bij de ingang alles vast te leggen met een
Flickrite die ieder jaar vele honderden kilometers met zijn Civic rijdt om het evenement te bezoeken. "Fryske Boy" en Pjötr kwamen water later in de MX-5 voorbij. Het was leuk om weer een hoop forummers te spreken, ook MCW, Klassiekerrijder, oud-forummer Phoenixrood74, Gewoon Dirk kwam nog even langshoppen en 929V6 en oud-forummer grensrijder (bij de ingang) heb ik in ieder geval gezien. Uiteindelijk is er zoveel te zien en vast te leggen dat je het altijd een beetje kort houdt.
De nieuwe locatie is prima inderdaad. Ik vond de oude locatie, een vierkante lap grond, wel wat overzichtelijker. Ik dacht toen ik bij de ingang aan het fotograferen was en rond elf uur achter me het bijna volle veld zag, dat gaat allemaal nooit passen, maar de auto's bleven maar komen en voor alles was plaats. Ik had me nog niet gerealiseerd dat er twee velden achter het grotere veld lagen.
Ik ben nu 809 foto's van mijn camera aan het uploaden.

Er zijn een hoop hoogtepunten, maar die Datsun/Nissan uit Koeweit, Mitsubishi Precis (Hyundai Pony) uit Polen, Infiniti uit Noorwegen en Perodua Kenari uit het Verenigd Koninkrijk hoorden daar wel bij, net als een drietal klassieke pick-ups (een Datsun en twee Mazda's waaronder een "REPU"), een mooie groene Mitsubishi Celeste uit België en een groene Datsun 120Y coupé.
Het duurt bij mij altijd erg lang voordat alles online staat. De foto's van vorig jaar zijn een beetje mosterd na de maaltijd, dus ik deel alleen een linkje:
KOKS, Gemert; July 2nd, 2023
flickr.com