PauseBreak
Kilometervreter
115k CHF en dan ook nog het verbruik erbij, dat is toch wel een aardige diepte-investering zullen we maar zeggen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar zou ik ook wel kunnen wonen.Dan blijf ik lekker in Friesland voor dat geld. 7.268m2 perceel en geen buren!
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Is hier 20 min. vandaan.Daar zou ik ook wel kunnen wonen.
Maakt m alleen niet mooier. Matcht wel goed met die alukoffers van laatstJa dat is ook zeker zo haha! Alleen gek genoeg is de afschrijving op de auto’s nihil tot zeer weinig.
Haha, dan moet je eigenlijk de G63 AMG nemenMaakt m alleen niet mooier. Matcht wel goed met die alukoffers van laatst![]()
Ruimte genoeg, alleen zelf zou ik niet zo gek zijn op de relatief lage kap. Ik heb graag wat meer rechte wanden boven.Daar zou ik ook wel kunnen wonen.
Ook in dezelfde staat of moet er veel aan gebeuren?Ruimte genoeg, alleen zelf zou ik niet zo gek zijn op de relatief lage kap. Ik heb graag wat meer rechte wanden boven.
wel knap aan de prijs voor het noorden @Jay DoubleYou ?
Hier staat een huis van dezelfde grootte minder luxe maar met 30.000 m2 grond ipv krap 8000 voor hetzelfde bedrag te koop.
Ik las dit en ik dacht heeft die nu toch een tweede Mercedes gekocht.Zo de 500 staat op naam, zaterdag ophalen!