Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan je dat alleen?Ik ga hier ook de hard top weer even installeren. De laatste weken gaat de soft top niet open.
Nee, dat is een aardige klus.Kan je dat alleen?
Liefde is samen met Twix-in de cabriokap monteren.Nee, dat is een aardige klus.
Belachelijk goedkoop, toch?Anderhalf uur parkeren was overigens wel €10,-belachelijk eigenlijk!
Je betaald hier normaal wellicht €1 a €2 per uur dus met dat als referentie is het wel veel.Belachelijk goedkoop, toch?
Of ja, hier betaal je ofwel 10-15/u, ofwel helemaal niets (zondag/avonden). Ik vind het maar een wat vreemd contrast.![]()
Ha wauw, dat is ook wel erg goedkoop.Je betaald hier normaal wellicht €1 a €2 per uur dus met dat als referentie is het wel veel.
Liefde is accepteren dat je sommige dingen niet samen moet doen.Liefde is samen met Twix-in de cabriokap monteren.
Jep, is volgens mij verplicht?!Ah, nu snap ik waarom ik een rode auto kocht op m'n veertigste...
Ik begon mij midlifecrisis veel eerder. Ik hoop wel dat hij lang duurt.Kunnen we nu officieel van een midlife crisis spreken? Ik word morgen 40…![]()
Moderator
Ik zal mijn vrouw alvast waarschuwen, die houdt namelijk niet van rode auto's. Ik kan het nog een krap halfjaar inmasserenJep, is volgens mij verplicht?!
Ah nu snap ik waarom ik een rode Twingo heb gekocht. Valt allemaal op zijn plek zo.Jep, is volgens mij verplicht?!
Dit wordt het equivalent "Hoovies Garage" maar dan in de AlpenAuto is in goede staat en wegenbelastingen etc. zijn een peule schil voor dit soort autos dus ik dacht waarom niet! Ik denk dat ik hem voor een goede prijs gekocht heb, althans als ik het vergelijk met waar ze hier voor aangeboden worden dus wat kan er "fout" gaan![]()
Niet gesynchroniseerde versnellingsbak, dubbel clutchen bij terugschakelen...
Berg op met een Fiat 500?Das lekker dan hier de berg op, aanloopje nemen anders val ik stil![]()
Het is wel echt een plaatje hoor, ik snap wel dat je deze wilde binnen hengelen. Succes maandag!Een heuvel moet toch wel lukken? Anders kom ik niet thuis
Moet je eens kijken, toch een ontzettend leuke auto!
![]()
![]()
![]()