Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Dan doe ik mijzelf een Ferrari 500 superfast cadeau. Ik heb nog één dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wij houden je niet tegen.Dan doe ik mijzelf een Ferrari 500 superfast cadeau. Ik heb nog één dag...
Dank je! Ja alleen stuk voor stuk totaal anders, eigenlijk toeval. Maar wel een leuke combinatie.Leuke auto voor erbij! Wel mooi hoe je qua model en kleur 3 van de meest uiteenlopende auto's hebt staan haha
In Texas wel
Een brug zodat je er ook nog een auto onder kan parkeren. Stapelen!een brug om te laten zien dat ie omhoog en omlaag kan, meer heb ik er niet aan![]()
In Texas is een barndominium best populair. Dat lijkt me ook wel mooi. Plaats voor 9 auto's en een woongedeelte erboven.zou wel echt tof zijn.. plek voor 5-10 auto’s. Brug erbij. Tools.
Ja dat heb ik ook wel eens gezien, maar dan praat je over budgets van miljoenen met de nadruk op “en”Ik heb bij Grand designs nog wel huizen gezien met een hele onderlaag waar de auto dan staat. Dat lijkt me wel iets in CH.
Nog even 5 jaar door buffelen dus?Ja dat heb ik ook wel eens gezien, maar dan praat je over budgets van miljoenen met de nadruk op “en”![]()
Dank je! Ja alleen stuk voor stuk totaal anders, eigenlijk toeval. Maar wel een leuke combinatie.
![]()
Nu nog op zoek naar een mancave haha!
Ik ook weinig verstand van, ik heb hem even opgezocht maar die is wel aardig verbouwd, de mijne is volledig origineel.Er staat er nu 1 uit ‘58 op bidders highway die staat al op het dubbele. Nu heb ik van 500’tjes geen verstand maar ik vind ze wel erg leuk.
In Zwitserland zijn de oldtimers ouder dan 40 jaar dus niet vrijgesteld van belasting? Misschien heb ik het al eerder gevraagd hoor.Ik ook weinig verstand van, ik heb hem even opgezocht maar die is wel aardig verbouwd, de mijne is volledig origineel.
Mijn winnende bod was CHF 6,002 en de veilingkosten zijn CHF 1,000 dus in totaal omgerekend €7.500,-
De auto staat in de buurt van Zürich dus dat is lekker makkelijk, maandag ochtend zet ik hem op naam en dan in de loop van de week ophalen.
Wegenbelasting is iets van €25,- per jaar, verzekering even de offerte nog afwachten.
Als je de oldtimer status hebt (veteranenstatus) betaal je een gereduceerd tarief en dat is dacht ik maar 25%, geldt ook voor de T-Bird, maar niet alle oude auto’s krijgen die status. Je kunt die status vanaf 30 jaar en ouder aanvragen.In Zwitserland zijn de oldtimers ouder dan 40 jaar dus niet vrijgesteld van belasting?
Ja het is vooral anticiperen denk ik, dan komt het wel goed.En heuvels op, vroegah deden zoveel Italianen dat, beetje anticiperen en een stuk minder 'haast' dan men tegenwoordig denkt te moeten hebben.
Ja maar het liefst wel aan huis, ik denk dat als je extern ergens wat huurt dat je er in de praktijk bijna nooit bent. Mooi lapje grond aan huis waar je plek hebt voor zo’n “schuur” dat lijkt me mooi! Is in CH echter niet te betalen![]()
Dat dan weer niet... maar ja, in Texas everything is bigger.Die garage is nog groter dan ons complete huis!!![]()
![]()
waar ik woon dus, behalve dat dat geen Texas isIk heb liever iets minder buren, iets meer afgelegen. Maar bovenal, iets goedkoper...
Hier in Nederland ook niet betaalbaar hoor. Maar ze bestaan wel..
Verwarmde inrit naar 190m2 garage en mét lift naar je huis.
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Ik kom naast wat tientjes ook dan wat auto's tekort.
Dan blijf ik lekker in Friesland voor dat geld. 7.268m2 perceel en geen buren!
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Thanks!Congrats, Zowel met de big 4-0 alsook de fiat
Ga toch (motor) fietsen![]()
Mercedes-Benz G-Klasse AMG 63 | 585PK | G-Manufaktur | Massa (m2423922302) — Mercedes-Benz — Marktplaats
AMG Carbonpakket exterieur, AMG Performance package, Comfort-pakket, Stoelen-pakket, Superior Line interieur, Warmtecomfort pakket. Auto heeftlink.marktplaats.nl
Dit schreeuwt JL
Dit is zo groot dat jullie bij elkaar kunnen wonen. Maar ze kunnen ook bij jou komen, net zo ver…Elk weekend 4u reizen naar m’n vrienden en familie, nee dankje![]()
Heuj das niet heel ver van mij, wel boven budget maar dat is een dikke garage!!
Idd, hier ook dik boven budget en niet heel ver..
Ach ja.. moet maar blij zijn met paar garageboxen waar een Amerikaan nieteens meer een auto in kwijt kan..![]()