Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Ford Thunderbird '57 + Fiat 500 ‘68

Ik heb de 500 maar alvast digitaal aan de garage toegevoegd ;)

DEA1AE5E-7A46-475D-B7A3-F2DC53F1D987.png

Leuke auto voor erbij! Wel mooi hoe je qua model en kleur 3 van de meest uiteenlopende auto's hebt staan haha

• Leuk
Waarderingen: JL86
Leuke auto voor erbij! Wel mooi hoe je qua model en kleur 3 van de meest uiteenlopende auto's hebt staan haha
Dank je! Ja alleen stuk voor stuk totaal anders, eigenlijk toeval. Maar wel een leuke combinatie.

EEE34746-3115-4308-81BC-EA6D57268692.png

Nu nog op zoek naar een mancave haha!

• Leuk
Waarderingen: VKG4
Ja maar het liefst wel aan huis, ik denk dat als je extern ergens wat huurt dat je er in de praktijk bijna nooit bent. Mooi lapje grond aan huis waar je plek hebt voor zo’n “schuur” dat lijkt me mooi! Is in CH echter niet te betalen :(

Als ik ooit nog naar Amerika zou verhuizen dan is Texas wel de plek denk ik. Ik had recent toevallig nog een recruiter die random vanuit Texas vroeg of ik interesse in een baan had, maar ben daar verder niet op in gegaan.

Er staat er nu 1 uit ‘58 op bidders highway die staat al op het dubbele. Nu heb ik van 500’tjes geen verstand maar ik vind ze wel erg leuk.

Er staat er nu 1 uit ‘58 op bidders highway die staat al op het dubbele. Nu heb ik van 500’tjes geen verstand maar ik vind ze wel erg leuk.
Ik ook weinig verstand van, ik heb hem even opgezocht maar die is wel aardig verbouwd, de mijne is volledig origineel.

Mijn winnende bod was CHF 6,002 en de veilingkosten zijn CHF 1,000 dus in totaal omgerekend €7.500,-

De auto staat in de buurt van Zürich dus dat is lekker makkelijk, maandag ochtend zet ik hem op naam en dan in de loop van de week ophalen.

Wegenbelasting is iets van €25,- per jaar :ROFLMAO: , verzekering even de offerte nog afwachten.

Ik ook weinig verstand van, ik heb hem even opgezocht maar die is wel aardig verbouwd, de mijne is volledig origineel.

Mijn winnende bod was CHF 6,002 en de veilingkosten zijn CHF 1,000 dus in totaal omgerekend €7.500,-

De auto staat in de buurt van Zürich dus dat is lekker makkelijk, maandag ochtend zet ik hem op naam en dan in de loop van de week ophalen.

Wegenbelasting is iets van €25,- per jaar :ROFLMAO: , verzekering even de offerte nog afwachten.
In Zwitserland zijn de oldtimers ouder dan 40 jaar dus niet vrijgesteld van belasting? Misschien heb ik het al eerder gevraagd hoor. :p

In Zwitserland zijn de oldtimers ouder dan 40 jaar dus niet vrijgesteld van belasting?
Als je de oldtimer status hebt (veteranenstatus) betaal je een gereduceerd tarief en dat is dacht ik maar 25%, geldt ook voor de T-Bird, maar niet alle oude auto’s krijgen die status. Je kunt die status vanaf 30 jaar en ouder aanvragen.

Gefeliciteerd met de aankoop van dit prachtige karakter karretje Jeffrey!

En heuvels op, vroegah deden zoveel Italianen dat, beetje anticiperen en een stuk minder 'haast' dan men tegenwoordig denkt te moeten hebben.

Heerlijke geniet en onthaast auto juist, puur en karaktervol!

• Leuk
Waarderingen: JL86
En heuvels op, vroegah deden zoveel Italianen dat, beetje anticiperen en een stuk minder 'haast' dan men tegenwoordig denkt te moeten hebben.
Ja het is vooral anticiperen denk ik, dan komt het wel goed.

Als ik in de T-Bird rijd heb ik ook geen haast, dat rijdt veel leuker dan in het moderne spul, dus dat zal met de 500 niet anders zijn. Lekker dakje oprollen en raampjes open en genieten!

Ja maar het liefst wel aan huis, ik denk dat als je extern ergens wat huurt dat je er in de praktijk bijna nooit bent. Mooi lapje grond aan huis waar je plek hebt voor zo’n “schuur” dat lijkt me mooi! Is in CH echter niet te betalen :(

Hier in Nederland ook niet betaalbaar hoor. Maar ze bestaan wel..

Verwarmde inrit naar 190m2 garage en mét lift naar je huis.

Ik kom naast wat tientjes ook dan wat auto's tekort.

Terug
Bovenaan