Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij volgde de boot van Sinterklaas en nu van zijn Corvette.Haha de verkeerde boot gevolgd
Ach, dit is ook wel de charme van dit proces toch!
Dit ziet er wel Nice uit - gevuld ?- een metalen werktuig koffer
Als je werktuigbouwkunde hebt gestudeerd verwacht ik ook niet iets andersJe zou het niet denken maar ik ben eigenlijk best wel handig, maar ik heb gewoon weinig in huis.
Haha ik kon er ook wel lachen, dagelijks die andere boot gevolgd voor niksHaha de verkeerde boot gevolgd
Ach, dit is ook wel de charme van dit proces toch!
Haha! Die komt nog iets later aan maar ik verwacht dat die ons adres dit jaar even overslaatHij volgde de boot van Sinterklaas en nu van zijn Corvette.
Yes, volledig gevuld! Heb wat plaats in de kelder ingericht dus daar kan ik alles opslaan. Wel handig als je thuis ook gewoon het eea kan doen.Dit ziet er wel Nice uit - gevuld ?
Als je werktuigbouwkunde hebt gestudeerd verwacht ik ook niet iets anders![]()
Moderator
Die kwam pas hier door het dorp varen! Met ook echt de Spaanse vlag achterop!Hij volgde de boot van Sinterklaas en nu van zijn Corvette.
Wel een met inferial eeeh inferieur eeeh imperial mag ik hopen? Amerikaanse bakken hebben veelal weinig bouten in milimeters namelijk.- Jerrycan (20L), ik ga er vanuit dat ie wel wat frisse prut kan gebruiken bij aankomst.
- set funnels
- banden spanningsmeter
- plastic wig set (voor interieur)
- hydraulische krik
- een metalen werktuig koffer
Mochten jullie nog tips hebben voor handige dingetjes dan hoor ik het graag!
Nee zo'n setje dobbelstenenEn natuurlijk een wunderbaum voor aan de spiegel.![]()
Geloof me, nadat je drie uur heb zitten klooien met metrische gereedschappen, dan komt die zaag echt nog wel van pas. Om je frustratie te uiten.Ik zal bijv. niet zo snel de zaag in de auto zetten![]()
Gaaf project, ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Wellicht al inbegrepen in de set, maar een aantal momentsleutels zijn altijd een must mijn inziens.Vandaag alvast wat werktuig gekocht voor de Vette, ik heb eigenlijk niks thuis (buiten huis tuin en keuken gereedschap).
- Jerrycan (20L), ik ga er vanuit dat ie wel wat frisse prut kan gebruiken bij aankomst.
- set funnels
- banden spanningsmeter
- plastic wig set (voor interieur)
- hydraulische krik
- een metalen werktuig koffer
![]()
Je zou het niet denken maar ik ben eigenlijk best wel handig, maar ik heb gewoon weinig in huis.
Mochten jullie nog tips hebben voor handige dingetjes dan hoor ik het graag!
HuhDe boot is in Europa aangekomen, meert zo in Southampton aan
Dat is natuurlijk geen Europa haha! Maar ik kan hem bijna vanuit hier zien
Fotograaf familie van Harry?Grappig, deze foto is vandaag van de boot genomen onderweg naar Le Havre waar hij vandaag aangemeerd is. In een van de oranje containers van Hapag-Lloyd staat mijn auto. Leuk om te volgen!
![]()
Wat een heerlijk geluidVoor diegene die geinteresseerd zijn, een tweetal filmpjes van de Corvette door de verkopende partij:
Starten en rijden:
Walkaround:
Haha nu nog een Stanley cup? Beetje late to the party , millenial ;-)hier past m’n nieuwe Stanley Cup Precies in![]()