Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Je lacht ook alleen bij de koop van de boot en weer als je hem verkooptEen boot achter de auto is alleen een leuk verhaal als dat de boot van een vriend is![]()
Groot gelijk! Wat heb je precies en ligt de boot in de buurt?Hahaha, heb de eerste vaaruren er al weer op zitten. Heerlijk!
Klinkt goed! Toen ik Utrecht woonde nog veel met een sloepje gevaren, blijft altijd leuk en vooral als je ook nog eens een eigen steiger hebt!Sloepje 6.5 meter, met een Volvo Pentaatje erin (19 pk, maar liefst). Woon in centraal friesland aan het water, eigen steiger....
Goed voor elkaar dusSloepje 6.5 meter, met een Volvo Pentaatje erin (19 pk, maar liefst). Woon in centraal friesland aan het water, eigen steiger....
Je moet ook wel aan je jaarlijkse vaaruren komen anders verlies je je vaarbewijsAfgelopen jaar iets van een 125 vaaruren gemaakt. Zonnetje, wijntje, hapje... en maar dobberen! Je zit ook lekker dicht op het water, herinnert me aan m'n zeilbootjes.... heerlijk!
Slapen doe je ‘s nachtsWil je nu weer een boot kopen? Jij zit ook nooit stil.![]()
Misschien de Bird wegdoen en voor een amfibi-voertuig gaan kijken.
Dat hoop ik niet. Heb al jaren mijn vaarbewijs niet nodig gehad.Je moet ook wel aan je jaarlijkse vaaruren komen anders verlies je je vaarbewijs![]()
![]()
Een Schwimmwagen!Misschien de Bird wegdoen en voor een amfibi-voertuig gaan kijken.
Of een Amphicar!Een Schwimmwagen!![]()
En dat past ook op de originele stuurstang?Ik heb dit stuur voor de Bird besteld, ietsje kleiner als het origineel, maar dat is juist wel fijn, want daar zit je echt met je benen bijna tegenaan. Ik laat hem wel door de garage installeren aangezien ik zelf het stuur er niet uit krijg.
![]()
American Retro 15" Steering Wheel w/ Horn Button for 1956-1957 Ford Thunderbird | eBay
American Retro 15" Steering Wheel w/ Horn Button for 1956-1957 Ford Thunderbird | eBay Motors, Parts & Accessories, Car & Truck Parts & Accessories | eBay!ebay.us
Het is een stuur voor een T-Bird van 1956-1957 dus daar gaan we wel van uitEn dat past ook op de originele stuurstang?
Toch niet in Makkum?Goed voor elkaar dus. Sloepje varen is pure ontspanning. Ik pik hem vrijdag op bij de winterstalling en leg hem weer aan de steiger bij het vakantiehuisje (ZW Friesland), lijkt goed weer aankomend weekend dus het seizoen kan beginnen
![]()
Hier hetzelfde moest wel alsHeb mijn BE al heel lang, het is ook erg leuk om met zo een combinatie te rijden.