Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Hele dag mooi weer totdat ik besluit om 5 uur een ritje te maken, trekt helemaal dicht en het begon net zelfs nog even te regenen…

Ach klein rondje gedaan, nog een paar leuke andere oldtimers tegengekomen, even boodschappen gedaan en terug naar huis :)

IMG-4485.jpg

IMG-4490.jpg

Na het werk (meestal rond 15:30) kunnen bij lekker weer om 15:45 de trossen los, is de koelbox vol met eten en een wijntje... genieten! (Soort cabrio cruisen)... Motortje op 1.300 toeren en gaan... (Harder wil die sloep toch niet, alleen meer golven)

Ja heel mooi :)

Bij mijn werkgever destijds in Utrecht, hadden wij een sloep direct aan kantoor, dus dan was het na het werk bij mooi weer ook vaak de sloep op met wat wijn/bier en snacks. Meerdere collegas van mij hadden ook sloeps bij de Loosdrechtse plassen, ontzettend mooie omgeving om te varen.

We hebben ook een keer de sloep van kantoor Amsterdam-Zuid naar Utrecht gevaren in het weekend, een lange rit, maar wel leuk hehe!

Hier in CH hebben we veel meren, dus op z’n tijd, lijkt het mij leuk om een boot te hebben, probleem is echter een ligplaats, die zijn bijna niet te krijgen!

Sloepje 6.5 meter, met een Volvo Pentaatje erin (19 pk, maar liefst). Woon in centraal friesland aan het water, eigen steiger....
Goed voor elkaar dus (y). Sloepje varen is pure ontspanning. Ik pik hem vrijdag op bij de winterstalling en leg hem weer aan de steiger bij het vakantiehuisje (ZW Friesland), lijkt goed weer aankomend weekend dus het seizoen kan beginnen :cool:

Ik heb dit stuur voor de Bird besteld, ietsje kleiner als het origineel, maar dat is juist wel fijn, want daar zit je echt met je benen bijna tegenaan. Ik laat hem wel door de garage installeren aangezien ik zelf het stuur er niet uit krijg.

Ik heb dit stuur voor de Bird besteld, ietsje kleiner als het origineel, maar dat is juist wel fijn, want daar zit je echt met je benen bijna tegenaan. Ik laat hem wel door de garage installeren aangezien ik zelf het stuur er niet uit krijg.

En dat past ook op de originele stuurstang?

Terug
Bovenaan