Jay DoubleYou
Petrolhead
Best wel link eigenlijk. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Populaire jongen.Al veel opgehaald zie ik![]()
Haha! Ik zie net hier op de voorpagina ook een artikel verschijnen, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk. De nieuwe designtaal vind ik op het randje als het er al niet over gaat.Ai, een collega kanaal van AW verpest JL86 zijn avond compleet, de nieuwe GLE, GLE C en GLS worden gelanceerd (3 video's).
Hopelijk smaakt de kaasfondue die je vrouw met liefde gemaakt heeft toch nog![]()
Ik met voor 1.82 maar krijg via de pas 10 cent terug. 1.72 valt allemaal wel wat meeIk heb gisteren nog Euro 98 voor 1,79 getankt.
De oude is waarschijnlijk toch mooier. Die heeft nog een echt dashboard. Ipv een groot scherm en verder niks. En mist natuurlijk ook die afschuwelijk led strip op de neusAi, een collega kanaal van AW verpest JL86 zijn avond compleet, de nieuwe GLE, GLE C en GLS worden gelanceerd (3 video's).
Hopelijk smaakt de kaasfondue die je vrouw met liefde gemaakt heeft toch nog![]()
Jep, gezien ben zelf nog niet helemaal overtuigd. Dik geluid heeft die van mij ook. Kwestie van de uitlaten open zettenHeb je de facelift gezien? Dik geluid! Ik vind het wel een geslaagde facelift.
Heb jij van die kleppen in de uitlaat?Jep, gezien ben zelf nog niet helemaal overtuigd. Dik geluid heeft die van mij ook. Kwestie van de uitlaten open zetten![]()
Yep! Afhankelijk van de modus staan ze open of dicht maar je kunt ze zelf ook met een knop open of dicht zetten.Heb jij van die kleppen in de uitlaat?
Leuk hoor, kan je even die slak voor je inhalen die eindelijk naar rechts ging met een kleine hint dat het te lang duurde.Yep! Afhankelijk van de modus staan ze open of dicht maar je kunt ze zelf ook met een knop open of dicht zetten.
Ja dat is dan natuurlijk wel het perfecte stereotypeLeuk hoor, kan je even die slak voor je inhalen die eindelijk naar rechts ging met een kleine hint dat het te lang duurde.
Ik denk dat ik in juni maar niet door Zwitserland naar Italië rijd met de Z4Vooral als er cabrio rijders 'open' rijden! Kunnen die gratis meegenieten.
Ja maar is geen grote bochtenkoning hoor, groot stuur, geen stuurbekrachtiging en trommel remmen. Heb hem wel eens door bergpassen genomen maar dan moet je flink aan de bak !Precies, maar met de gele bolide nam jij ook vast afslag Splügen![]()
Maar dat is toch mooi!Ja maar is geen grote bochtenkoning hoor, groot stuur, geen stuurbekrachtiging en trommel remmen. Heb hem wel eens door bergpassen genomen maar dan moet je flink aan de bak !
Snap ik, met de Corvette zou ik hetzelfde hebben als ik in CH zou wonen.Ik rijd liever door de natuur hier met mooie glooiende landelijke wegen en langs de meren dan echte bergpassen met de Bird. Leuke ouderwetse dorpjes etc.
Met een automaat zal remmen op de motor ook lastig worden, kan je hem vast zetten in een versnelling?Ja dat bedoel ik eigenlijk ook!
Oeps, dat is waar ook. Dat scheelt dan weer.Het is een handbak hè, 3 versnellingen, low - medium - high fear, dus je kunt wel wat op de motor afremmen. Hij heeft ook een overdrive functie maar daar heb je in de bergen niks aan.
Heb jij hem dan in low fear staan?Het is een handbak hè, 3 versnellingen, low - medium - high fear, dus je kunt wel wat op de motor afremmen. Hij heeft ook een overdrive functie maar daar heb je in de bergen niks aan.
Jep, zeer tevreden mee!Netjes dat doen ze toch goed bij Mercedes hoor.
Hoezo heb je m eigenlijk in het Duits haha . Spreken jullie thuis ook Duits nu ?Zo vandaag een ritje van 516 km afgelegd in de Benz, paar afspraken buiten de deur en hier komt de Benz wel het beste tot z’n recht hoor.
Heerlijke auto voor lange afstanden! De ACC doet goed z’n werk, de luchtvering en de stoelen zorgen voor veel comfort, het is stil in de cabine en dan op de terugweg nog even de massage stoelen hun werk laten doen. Het gross lekker in de comfortstand gereden. Mijn collega vindt het ook helemaal top die massage stoelen!
Verbruik op de 516 km rit, 9,8L/100 km bij een gemiddelde van 85 km/h. Valt best mee voor zo’n mastodont.
Gemiddelde over de gehele levensduur is zo’n 12,8L/100km. Stadsverkeer is uiteraard een killer voor het verbruik.
![]()
Zo had de dealer hem voor mij ingesteld, maakt mij eigenlijk niet uit, spreek vloeiend Duits en met navigatie en straatnamen hier is dat wat makkelijker. Gebruik veel de voice Control functie. De Tesla had ik zelf op z’n Engels ingesteld.Hoezo heb je m eigenlijk in het Duits haha . Spreken jullie thuis ook Duits nu ?
Je mag hier tm 750 kg trekken zonder BE rijbewijs of max 3.500 kg totaal gewicht. Zo’n rijbewijs is niet heel moeilijk om te halen, dus waarom niet, heb je in de toekomst altijd profijt van lijkt me.Leuk ik zit er ook over na te denken. Je gaat al snel over het totale gewicht heen als je een relatief zware auto hebt.