JL86
Petrolhead
Nee de antenne voor DAB moet ik nog kopen.Heb je wel een DAB+ antenne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee de antenne voor DAB moet ik nog kopen.Heb je wel een DAB+ antenne?
Vooral bij parkeren, als je dan scherp stuurt, dat de banden een beetje “skippen” vooral de banden voor. Dat voelt heel raar, maar is niks ernstigs. Kan voorkomen bij hele brede banden en sport modellen, met wat hardere banden en bijv. tevens koude oppervlaktes.Wat is "crabbing"?
Ach ik ben een nette jongenNiet teveel verwennen hè?![]()
Bos bloemen erbij en een flesje wijn, strik op de motorkap.Volgende week dinsdag is de afspraak gepland om de Tesla van hand te doen. Koopovereenkomst is klaar en alles is afgesproken. Moet de auto dit weekend nog even wassen, wel zo netjes lijkt me en ik laad hem tevens vol.
Bos bloemen erbij en een flesje wijn, strik op de motorkap.
De Rijn.....Het is een Tesla hè. Die mensen weten dan niet wat hen overkomt. @JL86 moet m gewoon ergens achterlaten in een haven (lastig in Zwitserland)
Gewoon op de VIP parking van een dure private banking company zal inderdaad een stuk makkelijker zijn. Of de bezoekersparking van een duur horlogemerk, dat kan ook nogHet is een Tesla hè. Die mensen weten dan niet wat hen overkomt. @JL86 moet m gewoon ergens achterlaten in een haven (lastig in Zwitserland)
Oké oké zeehavenDe Rijn.....
Interessant om te lezen. Bij ons thuis wordt dit gezien als een kleine transactie.Bij “grote” transacties, dit is voor mij en voor hun groot
36.000 euries tussen twee particulieren een kleine transactie? Slow down Jeff BezosInteressant om te lezen. Bij ons thuis wordt dit gezien als een kleine transactie.
Maar dat heeft te maken met de afspraak die Twixin en ik hebben gemaakt. Bij ons beslis ik over alle grote transacties en Twixin doet alle kleine.
Nu moet ik wel zeggen dat tot nu toe alles bij ons aangemerkt was als een kleine transactie. Tot aan het kopen van een huis aan toe. Ik heb nog geen enkele beslissing gemaakt.36.000 euries tussen twee particulieren een kleine transactie? Slow down Jeff Bezos![]()
Het geheim van een goed huwelijkDan is het net zoals bij ons thuis..........maar heb er geen probleem mee.
Jep, dat klinkt ook aannemelijk, de MD geeft uit en de FD mag het allemaal weer rechtbreien in de boeken.
Nog even hierop inhakend, dit is wel iets om op te letten. Ik heb in mijn tijd bij een leasemaatschappij bij met name Mercedes best wat berijders gezien de met enige regelmaat moesten fileparkeren en daardoor de binnenkant van de band soms echt tot op het canvas aan toe hadden doorgesleten terwijl het loopvlak gewoon nog 5/6 mm profiel had, buitenkant zag er dan ook nog keurig uit.Bwoah bij koud weer heeft de Mercedes wel last van crabbing! Zomerbanden en het zit nu weer bijna tegen het vriespunt. Wordt morgen niet beter, laat de auto maar even staan!
bedankt voor de tip!Nog even hierop inhakend, dit is wel iets om op te letten. Ik heb in mijn tijd bij een leasemaatschappij bij met name Mercedes best wat berijders gezien de met enige regelmaat moesten fileparkeren en daardoor de binnenkant van de band soms echt tot op het canvas aan toe hadden doorgesleten terwijl het loopvlak gewoon nog 5/6 mm profiel had, buitenkant zag er dan ook nog keurig uit.
Met name Bridgestone, Pirelli en Goodyear hadden hier last van als mijn geheugen mij niet in de steek laat. Komt door het flinke camber dat veel Mercedessen hebben bij vooral uiterste stuuruitslag. Als je tijdens het rijden ook al merkt dat de auto gaat schuiven/krabben misschien iets om even te controleren mits je dit niet al doen uiteraard.
Ja precies! Je kunt voor de grap eens kijken hoe scheef je banden op het asfalt staan als je het stuur naar de maximale stuuruitslag draait. Ze krijgen dan echt een vrij bizarre hoek, waarbij de met name de binnenzijde van de band het dan zwaar te verduren krijgt. Dat is voor zover mij bekend echt een Mercedes ding, BMW heeft het ook wel iets maar minder extreem dan veel Mercedes modellen. Kan echt flinke schade/sltijage aan de banden veroorzaken als je noodgedwongen veel moet fileparkeren bijvoorbeeld.bedankt voor de tip!
Het zijn Continental banden die erop liggen, ik merk het vooral inderdaad bij flinke stuurslag als ik aan het parkeren ben.
Das beste oder nichts, bij de banden nichts dusJa precies! Je kunt voor de grap eens kijken hoe scheef je banden op het asfalt staan als je het stuur naar de maximale stuuruitslag draait. Ze krijgen dan echt een vrij bizarre hoek, waarbij de met name de binnenzijde van de band het dan zwaar te verduren krijgt. Dat is voor zover mij bekend echt een Mercedes ding, BMW heeft het ook wel iets maar minder extreem dan veel Mercedes modellen. Kan echt flinke schade/sltijage aan de banden veroorzaken als je noodgedwongen veel moet fileparkeren bijvoorbeeld.
Ik had hetzelfde bij mijn E-Klasse. Had mijn velgenset ingeruild, had Michelin MO banden maar om de nieuwe set zaten Pirelli’s. Die hadden daar heel veel last van, de Michelins totaal niet. Na overleg zijn mijn Michelins weer op de nieuwe velgen gezet, nu rijdt het weer perfect.Vooral bij parkeren, als je dan scherp stuurt, dat de banden een beetje “skippen” vooral de banden voor. Dat voelt heel raar, maar is niks ernstigs. Kan voorkomen bij hele brede banden en sport modellen, met wat hardere banden en bijv. tevens koude oppervlaktes.
Laden...
www.mercedes-benzsouthwest.co.uk
HET FRONTJE BEDOEL IK!!!Ik denk dat het beter staat in de auto eigenlijk.
Kan er deels mee te maken hebben, maar het zullen zeer waarschijnlijk meerdere factoren zijn. Ik kijk het ook even aan of het in de zomermaanden bijv beter is.Heeft dat 'crabbing' niet ook te maken met het Ackermann-principe?
![]()
Ackermann-principe - Wikipedia
nl.wikipedia.org