JL86
Petrolhead
Jup! Ik zet hem vanavond binnen en dan moet de GLE maar ff buiten op straat staan.Oeps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jup! Ik zet hem vanavond binnen en dan moet de GLE maar ff buiten op straat staan.Oeps.
Het is wat het is. Die kijker voor de Tesla was niks geworden?Jup! Ik zet hem vanavond binnen en dan moet de GLE maar ff buiten op straat staan.
Is je broer uit Friesland niet per toeval op bezoek?Ik moet nu mn Tesla verplaatsen, mag schijnbaar toch niet op de bezoekersparkeerplaatsen staan. Ze hebben alle huisbewoners een mail geschreven met een foto erbij... Als ie woensdag niet weg is dan wordt ie afgesleept!
Triest welIk moet nu mn Tesla verplaatsen, mag schijnbaar toch niet op de bezoekersparkeerplaatsen staan. Ze hebben alle huisbewoners een mail geschreven met een foto erbij... Als ie woensdag niet weg is dan wordt ie afgesleept!
Mn buren denken vast en zeker, daar hebben we die gekke hollander weer![]()
Dat klopt, daar zit het hem in denk ik. Elon heeft destijds ook de prijzen met 10k verlaagd en die rekening betaal ik nu (heb ik het idee)!Pijnlijke afschrijving op de Tesla, het helpt denk ik ook niet dat de nieuwprijzen als ik het goed heb ook fors zijn verlaagd?
Die rekening krijg jij inderdaad gepresenteerd. Logisch, maar zuur.Dat klopt, daar zit het hem in denk ik. Elon heeft destijds ook de prijzen met 10k verlaagd en die rekening betaal ik nu (heb ik het idee)!
Ja ik zag op ebay dat ze voor zon 150-200 euro nog aangeboden worden, dus als ik de nieuwe geinstalleerd heb ga ik deze Blaupunkt denk ik verkopen.Goede update t.o.v. een jaren '80 radio (wat op zichzelf wel weer als een collectors item klinkt).![]()
De auto heeft wel een elektrische uitschuifbare antenne zou dat die kunnen zijn?Die 9:10 op dat oude toestelletje lijkt mij een geschakelde + aansluiting om (ook toen al) een elektrische antenne aan zou kunnen sturen. Voor de DAB+ zal je een aparte antenne moeten hebben, mogelijk met een versterkertje erin die je weer kan schakelen met de antenne stuur draad (blauw), maar pas op, sommige versterkertjes werken met lagere voltages 5 Volt USB aansluiting....
Nee ik ben niet zo klein, 1.83m is volgens mij gemiddeld voor een Nederlander?Ik moest even aan je denken vandaag; ik reed voor een geheel zwarte GLE (coupé). De bestuurder keek net boven het stuur uit, zag er vrij dom uit. Hopelijk is dat bij jou niet zo. Deed me denken aan het grapje over Wesley Sneider en een Hummer.
Kan goed, zo lang ben ik ook!Nee ik ben niet zo klein, 1.83m is volgens mij gemiddeld voor een Nederlander?
Mijne ook...Mijn vrouw is ook bijna zo lang!
idem hier. Gelukkig kan ik harder rennen ondanks +15kg zwaarderMijn vrouw is ook bijna zo lang!
Ik heb de constante stroom en de normale op dezelfde + moeten aansluiten, dat gekke symbooltje lijkt idd op de automatische antenne, die is ook aangesloten. Heb een statisch signaal. Vandaag even een uur gereden maar hij vindt geen zenders. Dat had ik laatst ook met m’n oude radio. Het kan zijn dat er een kabeltje ergens nog los hangt die nog aangesloten moet worden.Waar waren de stekkertjes en uitgangen uiteindelijk voor? Ben nu wel benieuwd.
Radio ziet er netjes uit inderdaad, maar denk ook dat degene die je oorspronkelijk besteld had mooier zou staan. Net iets subtieler, de huidige is meer Eldorado-stijl.