Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Autopilot.Zo te zien is je eigen Tesla er tegenaan gereden.![]()
Ik mag jouw collega's wel, die hebben mijn humor.Ik heb wel fijne collega’s, sturen deze foto door en vragen is dit jouw nieuwe auto? Volgens mij heeft iemand tegen je auto aangereden!…
![]()
Ja alleen heb ik daar geen gordels in, dus daar moet hij toch nog even op wachtenEn over een paar maanden met The Bird brengen? Nog gaver toch
Kind in een Thunderbirds onesie en go![]()
Ah dat was nog niet vrugah natuurlijk. Is dat niet in te bouwen? Hoe zit dat qua regelgeving?Ja alleen heb ik daar geen gordels in, dus daar moet hij toch nog even op wachten![]()
Trek die pleister er maar afHeb je het stuur al los van de Bird........was ik een beetje vergeten.
Heeft dat ding geen isofix?Ja alleen heb ik daar geen gordels in, dus daar moet hij toch nog even op wachten![]()
Lijkt mij niet en daarnaast was Ford daar heel laat mee. Maar misschien kan je de beugels er wel opzetten.Heeft dat ding geen isofix?
Isofix is er vanaf 1990 dus in 1957 hadden ze dat niet, laat staan dat gordels al standaard waren.Heeft dat ding geen isofix?
De strijd met het stuur heb ik opgegeven... het stuur heeft gewonnen! Maar ik ga het een keer door een garage laten doen.Heb je het stuur al los van de Bird........was ik een beetje vergeten.
Lijkt mij niet en daarnaast was Ford daar heel laat mee. Maar misschien kan je de beugels er wel opzetten.
Of was dit als grapje bedoeld, gezien het zo'n oude auto is!
Ik ben blij dat mijn humor universeel herkend wordt.Isofix is er vanaf 1990 dus in 1957 hadden ze dat niet, laat staan dat gordels al standaard waren.
... top?Wel een juiste volgorde van ... naar geweldig![]()
Het is ook geen competitie kerel, niks mis met jouw wagenpark!Daar kan ik niet tegenop met mijn 3 auto's.
Idem hier, ik heb alleen mijn fietsje.Ik heb niet eens meerdere auto's.
Sterker nog, ik heb nu niet eens mijn eigen auto!![]()
Zo ervaar ik het ook niet, en niks mis in technische zin zeker niet. Maar leuke cabrio erbij, met de zon gaat dat weer kriebelen...Het is ook geen competitie kerel, niks mis met jouw wagenpark!![]()
Doen, heb er ook 3Nu wil ik ook een derde auto![]()
De Tesla is de enige met winterbanden, kan die dus beter in de winter rijdenDe AMG voor de herfst en de winter, de Tesla voor de lente en de T-Bird voor de zomer. Hoppa!
Daarom zette ik die ook bij de lente, vanwege de range. Heb je in de winter niks aan.De Tesla is de enige met winterbanden, kan die dus beter in de winter rijden, alleen is het bereik dan weer minder…
In principe is dat niet seizoens afhankelijk maar het ligt eraan wat voor afspraken ik heb en met name waar. Als het ver weg is, probeer ik als de verbinding goed is met de trein te gaan. Laptopje mee en dan kan ik gewoon nog werken. Maar ik bekijk dat in principe per afspraak.Daarom zette ik die ook bij de lente, vanwege de range. Heb je in de winter niks aan.Of ga je dan juist meer met de trein?
Is het toegestaan om de Tesla zonder nummerplaten op de parkeerplaats te laten staan? Of is het een "gated community"?
Mag ik meedoen met het wedstrijdje ver plassen ik heb er 8 ?Het is ook geen competitie kerel, niks mis met jouw wagenpark!![]()
Altijd fijn dat jij het met wat minder tact brengt...Ja, jammer van dat witte lijk.
Gewoon jaloers hoor, mooie Tesla ook...
Wel een juiste volgorde van ... naar geweldig![]()
Zie je zelf verschil?Zie je veel verschil tussen deze foto’s? Ben wat met de filters aan het frutselen maar ik ben er niet zo goed in
![]()
![]()
Dat is ook wel meteen het nadeel hoor, eigenlijk staat er eentje (de Tesla) een beetje in de weg.Mooi wagenpark! Heb de derde auto ook uit de winterslaap gehaald gisteren maar moet er nog wel aan wennen om drie stuks bij huis te hebben staan.