Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Ik heb wel fijne collega’s, sturen deze foto door en vragen is dit jouw nieuwe auto? Volgens mij heeft iemand tegen je auto aangereden!…

68bc4bba-183c-4c05-a3be-73378cf61833.jpg

Lijkt mij niet en daarnaast was Ford daar heel laat mee. Maar misschien kan je de beugels er wel opzetten.
Of was dit als grapje bedoeld, gezien het zo'n oude auto is!
Isofix is er vanaf 1990 dus in 1957 hadden ze dat niet, laat staan dat gordels al standaard waren.
Ik ben blij dat mijn humor universeel herkend wordt.

Zie je veel verschil tussen deze foto’s? Ben wat met de filters aan het frutselen maar ik ben er niet zo goed in :ROFLMAO:

IMG-4109.png
IMG-4104.jpg

Is het toegestaan om de Tesla zonder nummerplaten op de parkeerplaats te laten staan? Of is het een "gated community"?

Daarom zette ik die ook bij de lente, vanwege de range. Heb je in de winter niks aan. :p Of ga je dan juist meer met de trein?
In principe is dat niet seizoens afhankelijk maar het ligt eraan wat voor afspraken ik heb en met name waar. Als het ver weg is, probeer ik als de verbinding goed is met de trein te gaan. Laptopje mee en dan kan ik gewoon nog werken. Maar ik bekijk dat in principe per afspraak.

Is het toegestaan om de Tesla zonder nummerplaten op de parkeerplaats te laten staan? Of is het een "gated community"?

Yes, dit zijn bezoeker parkeerplaatsen op privé terrein dus dat mag gewoon. Op de openbare weg mag je niet parkeren zonder kentekenplaten.

Vanaf 16 maart kan ik hem op kantoor in de parkeergarage parkeren, die wordt momenteel verbouwd. Dus het idee is om de Tesla op kantoor te parkeren en de Benz en Bird hier in de garage.

Ik betaal nu al CHF 330 (omgerekend €364,-) per maand voor 2 parkeerplaatsen. Een 3de plek erbij is nog eens CHF150 (€165,-) per maand, terwijl ik hem op het werk gratis kan stallen. Dus dat is het meest logische om te doen denk ik dan.

Mooi wagenpark! Heb de derde auto ook uit de winterslaap gehaald gisteren maar moet er nog wel aan wennen om drie stuks bij huis te hebben staan.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan