Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Review fp gelezen, wat een opening... is dat echt zo erg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja al m’n reviews zijn door de Stellantis webcare accounts (de bekende bende van 3) negatief beoordeeld. Gemiddeld een rating van 10-15% ofzo… zal deze ook wel weer krijgen, wilde hem alleen plaatsen zodat de auto zichtbaar wordt op m’n profiel.Review fp gelezen, wat een opening... is dat echt zo erg?
Ik had dit toen ook. Daarom reden om het niet meer te doen en alles eraf te trekken.Ja al m’n reviews zijn door de Stellantis webcare accounts (de bekende bende van 3) negatief beoordeeld. Gemiddeld een rating van 10-15% ofzo… zal deze ook wel weer krijgen, wilde hem alleen plaatsen zodat de auto zichtbaar wordt op m’n profiel.
Dank je! Rijdt heerlijk inderdaadInderdaad, prachtige auto! De kleur doet het hem absoluut. Dikke 6-cilinder zal vast heerlijk rijden!
Woon je eigenlijk wel in Zwitserland?Haha!
![]()
Tsja, zijn gebruikersnaam geeft het eigenlijk al een beetje weg…Haha!
![]()
HAHA. Ongelooflijk ditHaha!
![]()
Precies dat!Fp is gewoon... zucht...
Ja joh moet je niet doen.Wellicht laat ik mijzelf wat teveel opjagen dan! Ritje in de Sport + stand heeft geholpen, wat een beest !
Ik heb liever al wat enthousiasme en niet veel te zeggen wetende dat het nog komt, dan zo’n gortdroog verhaalKijk naar het verschil in reacties hier en daar (fp). Ergens snap ik een reactie wel dat het wat vroeg is voor een review, maar dat benoem je ook, dus lekker boeiend. Fp is gewoon... zucht...
Ik hoor het al, deze zomer komen we langs met de leuke mensen, even bandjes schoppen en foto's maken van parkeerplaatsen![]()
Altijd welkom!
Het zal wel de mazda 2 wordenHm zal ik dan met de Mercedes komen en dan Benz-broeders spelen of de Infiniti en dan de AMG overstemmen![]()
Het zal wel de mazda 2 worden
Geen azijn?Het maakt niet uit wat je rijdt zolang je maar een goed humeur mee neemt![]()
Het maakt niet uit wat je rijdt zolang je maar een goed humeur mee neemt![]()
Ik geloof er nu al niks van, je bent gewoon de Ford showroom ingelopen, hebt een foto gemaakt en bent weer gegaanIk zal binnenkort eens een review plaatsen over mijn rode rakker. Zien of ze dat geloven.
Beetje blazen naar Zwitserland zie ik ook wel zitten hoormocht ik mezelf echt zover krijgen.. kom ik met alle liefde met een Tweetje naar CH
Is er buurt BBQ bij JL?Beetje blazen naar Zwitserland zie ik ook wel zitten hoor
Mweh niet altijd voor de makkelijkste optie gaan hè. Ook al denken ze op de fp dat je dat je wel doetDaar lijkt het wel op! Maar is het niet makkelijker dat ik dan naar NL kom?![]()
Ik wil eindelijk is een keer de topsnelheid proberenIk wil de Capri op bergwegen proberen
Fünfer of Y?Ik wil eindelijk is een keer de topsnelheid proberen
Funfer. De Y gaat tot 201 km/u. De BMW zou moeten begrensd zijn op 250 maar de vorige eigenaar claimt dat die de begrenzer eraf had gehaald en hij is licht gekieteldFünfer of Y?
Ok, makkelijke keuze, dan stap ik bij jou in!Funfer. De Y gaat tot 201 km/u. De BMW zou moeten begrensd zijn op 250 maar de vorige eigenaar claimt dat die de begrenzer eraf had gehaald en hij is licht gekieteld
Funfer. De Y gaat tot 201 km/u. De BMW zou moeten begrensd zijn op 250 maar de vorige eigenaar claimt dat die de begrenzer eraf had gehaald en hij is licht gekieteld
Ik heb op de A4 in Mexico inderdaad destijds de topsnelheid van de Model 3 long range en de performance getestDat red je op de a4 tussen de trajectcontroles ook wel![]()
En?Ik heb op de A4 in Mexico inderdaad destijds de topsnelheid van de Model 3 long range en de performance getest![]()
Yep, voor jou wat minder relevant omdat er in de States een totaal ander type wagens wordt verkocht. Niet eens zeker of jouw auto’s hier überhaupt verkocht worden, de Camry al zeker niet.Ik heb net even gekeken bij die reviews.... ik kom daar echt nooit. Maar jullie zitten daar gewoon allemaal![]()