Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Kinderzitje in de auto gezet vanochtend:

IMG-4028.jpg

En een foto van de kofferruimte, 3de zitrij is goed weggewerkt!

IMG-4027.jpg

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met deze schitterende bolide! Uit nieuwsgierigheid ook even je reviews bekeken, maar mijn inziens prima, leuk geschreven reviews

• Leuk
Waarderingen: JL86
Speciaal voor de “doubters” alle 3 de kentekenbewijzen naast elkaar. M’n voornaam, die de meeste wel kennen is zichtbaar. Plus de eerste letter van m’n achternaam. Met m’n geboortedatum kun je dat vrij makkelijk aan m’n profielnaam linken denk ik ;). Zal ze naar deze post door verwijzen!

IMG-4031.jpg

Wellicht laat ik mijzelf wat teveel opjagen dan! Ritje in de Sport + stand heeft geholpen, wat een beest !
Ja joh moet je niet doen.

Kijk naar het verschil in reacties hier en daar (fp). Ergens snap ik een reactie wel dat het wat vroeg is voor een review, maar dat benoem je ook, dus lekker boeiend. Fp is gewoon... zucht...
Ik heb liever al wat enthousiasme en niet veel te zeggen wetende dat het nog komt, dan zo’n gortdroog verhaal

Net ff 20 minuten omgereden toen ik boodschappen ging doen, even de Sport + stand uitgeprobeerd. Je hebt tevens een AMG performance optie in het menu, waar je van alles uit en aan kan zetten. G krachten meten etc.

Het blijft natuurlijk een rete zware SUV dus een Usain Bolt zal het nooit worden, maar wat veranderd de auto dan!

Comfort is eigenlijk gewoon normaal en kun je heel “degelijk” rijden. De Sport + is echt beast mode!

Niet alleen de uitlaat gaat open, maar uiteraard de schakel momenten, hoger in de toeren, vering veel strakker. Hij schakelt echt bruut over, je voelt echt klappen bij schakelen, geluid uit die uitlaat… tja AMG, zo’n heerlijke diepe rauwe brul! En dat uit een 6cil, heerlijk :)!

Uiteraard de helft van de terugrit achter een tractor gezeten…

IMG-4036.jpg

Ik heb net even gekeken bij die reviews.... ik kom daar echt nooit. Maar jullie zitten daar gewoon allemaal :unsure:
Yep, voor jou wat minder relevant omdat er in de States een totaal ander type wagens wordt verkocht. Niet eens zeker of jouw auto’s hier überhaupt verkocht worden, de Camry al zeker niet.
Ik heb al veel plezier gehad van die reviews zowel van lezen (ook van wagens die me geen zier kunnen schelen maar leuk beschreven zijn) en uiteraard zelf schrijven. Mijn huidige daily had ik zelf al besloten wat het moest worden qua model, maar voor de uitvoering en uitrusting heb ik me mee laten leiden door de reviews.

Die gasten die JL86 zijn reviews kraken zijn compleet van het padje af (en vooral jaloers) en dat hij hier zijn vrije tijd in wil steken door een foto collage van kentekenpapieren te maken, dat snap ik niet…

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan