De Dude
Asfaltkampioen
Volgens mij stopte de long range bij 220 km/u ofzo en de performance tot 260 km/u. Die laatste weet ik zeker omdat ik moest glimlachen dat ze precies 10 km boven de Duitse afspraak zaten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij stopte de long range bij 220 km/u ofzo en de performance tot 260 km/u. Die laatste weet ik zeker omdat ik moest glimlachen dat ze precies 10 km boven de Duitse afspraak zaten
Een gratis lunch sla ik natuurlijk nooit afAs je in NL bent en ik heb de agenda leeg dan spreken we af, je bent in NL, dus lunch op mijn kosten.
Dit vind ik echt een mooie functie van Mercedes. Je zit soms echt te kijken op de navigatie waar de je moet afslaan.De augmented reality functie in de navigatie
Ja, pas op hoor. Ik weet je te vinden.
Is er in ieder geval nog iemand die me gelooft.Ik geloofde Twix al hoor.![]()
Wel moeilijk, omdat je een Snickers als avatar hebt...Is er in ieder geval nog iemand die me gelooft.
Vooral om meer licht te creëren bij het instappen in het donker. Dat merklogo is puur een stukje marketing. De Peugeot 5008 van mijn vader heeft het ook.Het enige waar ik echt allergisch voor ben is het merklogo dat op de grond geprojecteerd wordt. Ik snap niet waarom fabrikanten dat doen.
Ik had dit zelf gekocht, BMW origineel. Heb het een week erop gelaten. Wat jij zegt echt afgrijselijk.Het enige waar ik echt allergisch voor ben is het merklogo dat op de grond geprojecteerd wordt. Ik snap niet waarom fabrikanten dat doen.
Ik had dit zelf gekocht, BMW origineel. Heb het een week erop gelaten. Wat jij zegt echt afgrijselijk.
Nu Ali express LED zodat het in dezelfde kleur is als de verlichting uit de deurgrepen en dat bevalt me veel beter.
Nou, prachtigDe ix3 heeft mooie strepen op de grond
Ik vind het wel handig wanneer je ergens kort achter elkaar meerdere kruisingen of afslagen hebt. In de BYD krijg je ook van die pijlen maar dan in de HUD. Werkt prettiger dan ik vooraf had gedacht om eerlijk te zijn en de implementatie van MB is nog even net wat gaver.Een gimmick als je weet waar je naar toe moet, maar wellicht kan het handig zijn als je in het buitenland ergens rijdt waar je onbekend bent.
De HUD bij mij heeft ook de navigatie erin maar niet augmented. Het is wel echt een groot HUD met veel info erin, zelfs bij parkeren geeft hij daar ook de parkeersensoren in aan.Ik vind het wel handig wanneer je ergens kort achter elkaar meerdere kruisingen of afslagen hebt. In de BYD krijg je ook van die pijlen maar dan in de HUD. Werkt prettiger dan ik vooraf had gedacht om eerlijk te zijn en de implementatie van MB is nog even net wat gaver.
Die lichtshows van Tesla heeft geen enkel andere auto.Hoeft van mij ook niet persee, sowieso hele lichtshows aan de buitenkant sla ik liever over. Tesla heeft ook zo’n functie, nog nooit gebruikt.
Dat is wel iets wat naast luxe ook 'gewoon' nuttig is ja!Een interessante feature waarvan ik niet wist dat ie bestond. Ik stond voor het stoplicht en ik zie de stoplichten niet, daarvoor springt de camera automatisch aan en kan ik ze op het beeldscherm zien. Grappig!
![]()
Dat klopt, maar dat werkt niet altijd goed, bij mijn Tesla tenminste! Ik rijdt telkens door roodDe Tesla reageert met een gong signaal als het licht op groen springt....
Dat klopt, maar dat werkt niet altijd goed, bij mijn Tesla tenminste! Ik rijdt telkens door rood![]()
Hoe werkt dat dan?De FlitsMeister app heeft tegenwoordig ook zo'n stoplicht-indicator.
Volgens dit artikel werkt het al sinds 2020.Hoe werkt dat dan?
Die kleur is fantastisch! Zeker zoals die in de garage geparkeerd staat.Ik heb de spec lijst ook meegekregen, ik zal die even vertalen en hier samenvatten. Hij heeft in ieder geval een MANUFAKTUR briljant blauwe kleur![]()
Wij geloven jou zo ook wel!Speciaal voor de “doubters” alle 3 de kentekenbewijzen naast elkaar. M’n voornaam, die de meeste wel kennen is zichtbaar. Plus de eerste letter van m’n achternaam. Met m’n geboortedatum kun je dat vrij makkelijk aan m’n profielnaam linken denk ik. Zal ze naar deze post door verwijzen!
Vooral bij een stoplicht is dat super. Ik had dat ook in mijn CLA. Erg prettig, want het dak liep vrij ver naar voren en daarom hoef je niet met geknepen ogen naar voren te gaan zitten.De augmented reality functie in de navigatie:
De camera voor gaat automatisch “aan” als je bij een afslag / knooppunt komt en geeft dan aan welke straat je in moet draaien door middel van de pijlen en tevens de straatnaam aan te geven.
Een gimmick als je weet waar je naar toe moet, maar wellicht kan het handig zijn als je in het buitenland ergens rijdt waar je onbekend bent.
Prachtig! Wat een mooie combi.De buurvrouw was weg vanochtend dus dacht maak even een bekende foto!
![]()
De SL komt morgen ook weer voor de deur. Net ff wat comfortabeler dan de TR6. Die is nog wat te fris nu.14 cilinders in 1 foto, lekker nu de brandstof prijzen omhoog gaan
Ik denk dat ik deze week maar weer eens een rondje ga rijden met de Bird weersverwachtingen zijn goed, dus eens lekker er op uit!
Het is geen daily driver, dat scheelt een hele hoop. Toch de Tesla maar als reserve aanhouden?14 cilinders in 1 foto, lekker nu de brandstof prijzen omhoog gaan
Ik denk dat ik deze week maar weer eens een rondje ga rijden met de Bird weersverwachtingen zijn goed, dus eens lekker er op uit!
Als ik hem niet verkocht krijg dan heb ik geen keuzeHet is geen daily driver, dat scheelt een hele hoop. Toch de Tesla maar als reserve aanhouden?![]()
Moderator
Gooi die even bij haar in de bus. Kan ze direct zien hoe ze hoort te parkeren!De buurvrouw was weg vanochtend dus dacht maak even een bekende foto!
![]()
Met de oplopende brandstofprijzen in het verschiet misschien niet eens zo’n gek idee.Als ik hem niet verkocht krijg dan heb ik geen keuze![]()