A3 White
Kilometervreter
Ik heb ook geen baard en geen muts opMaar wel leuk verzonnen!
Ik ben er bijna, nu bij Vevey!
Tja, je bent ook geen typische Zwitserse man. Lekker naar huis rijden, tankpas op benzine zetten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook geen baard en geen muts opMaar wel leuk verzonnen!
Ik ben er bijna, nu bij Vevey!
In zo'n pand zit bij ons de MacDonalds.Niet de mooiste Mercedes showroom, maar dat is niet zo belangrijk, wel?
Wel curryworst dan?Als een echte Duitser even bij een wegrestaurant aan de snelweg gestopt! Wereld van verschil met de Tesla, wel heerlijk dit hoor![]()
Nee helaas niet!Wel curryworst dan?
Wet van de zescilinder. 1 op 10 over langere periode / aantal km’s. AltijdVerbruik over de 240 km was precies 10l op 100 km
Waarschijnlijk is die derde zitrij te krap om goed te zitten en is er vervolgens ook geen bagageruimte over. Dat geeft ik je op een papiertje.Die derde zitrij, heb je dan nog wel kofferbakruimte over? Zie het niet op de foto.
Genieten met een grote G(LE)!! Heel veel rijplezier gewenst met dit blauwe beest!Foto dump:
ik heb er nog steeds moeite mee. Ik heb altijd van BMWs gedroomd en ook een aantal gehad. Maar ze staan me steeds meer tegen. Terwijl ik steeds gevoeliger word voor Mercedes.Serieus dit soort auto’s doen me echt van m’n BMW geloof afstappen.
Ah zonde, kan hij nog ruilen?Waarschijnlijk is die derde zitrij te krap om goed te zitten en is er vervolgens ook geen bagageruimte over. Dat geeft ik je op een papiertje.
Zou dat de leeftijd kunnen zijn?ik heb er nog steeds moeite mee. Ik heb altijd van BMWs gedroomd en ook een aantal gehad. Maar ze staan me steeds meer tegen. Terwijl ik steeds gevoeliger word voor Mercedes.
Dat zou best kunnen en dat verklaart misschien ook waarom ik er moeite mee heb.Zou dat de leeftijd kunnen zijn?
Valt best mee, sta keurig binnen de lijntjes. De muur maakt het alleen lastiger inparkeren, omdat hij verder uitsteekt is de draai lastig te maken. Dat wordt nog afentoe Tetris spelen in de parkeergarageKnap zeg![]()
Maar, hoe ben je in godsnaam uitgestapt in die krappe parkeerplek?
Autorijden doe je zelf hèKan die luxe wagen zichzelf niet inparkeren?
Prachtig, echt prachtig. Precies wat @Twix zegt. Ik ben direct nog meer fan van Mercedes-Benz. Wat een klasse apparaten maken ze. Serieus dit soort auto’s doen me echt van m’n BMW geloof afstappen.
Mag je blij en trots op zijn!
En dan Bentley?Als je Bmw ontgroeit bent kom je in een Benz terecht![]()
Ferrari zou het enige merk zijn daar bovenopEn dan Bentley?
Ik ben een luie driver, moet hem bij voorkeur in één keer achteruit erin kunnen steken (auto op parkeerplek he, voordat mensen andere dingen gaan denken) en dan nog zo dat ik niet teveel uit hoef te kijken met de deuren.Autorijden doe je zelf hè![]()
Maserati zou ook kunnen.Ferrari zou het enige merk zijn daar bovenop
Waar kan ik tekenen?Maserati zou ook kunnen.![]()
Ja prachtig merk maar ik heb er echt maar 3/4: BMW/Alpina, Mercedes-Benz en Ferrari.Maserati zou ook kunnen.![]()
Ferrari vind ik ook erg gaaf, maar drang of behoefte om er echt eentje te bezitten heb ik niet. Liever eens af en toe met eentje meerijden doe ik liever.Ja prachtig merk maar ik heb er echt maar 3/4: BMW/Alpina, Mercedes-Benz en Ferrari.
De rest vind ik prachtig en mooi maar deze 3/4 zijn de enige die me echt raken als merk om er iets van aan te schaffen.
@JL86 en ik hadden ook 1-1 over Porsche bijv en dat is ook een merk wat ik echt wel mooi vind en respecteer, maar me gewoon niet raakt om een aan te schaffen. Los van dat ik het nu niet zou kunnen betalen.
California en F430 Spider heb ik o.a. ook al gedaan. Verder nog de 348 TS en een 458 Italia. Die 458 ging echt allemachtig hard en het fijne van de California vond ik het comfort en dat je er ook prettig rustig mee kan rijden. Wat ook fantastisch was, heel wat anders…, de Lamborghini Gallardo LP560/4! Wat een fijne machine is die V10.Ferrari heb ik zelf helemaal niks mee. Wel eens een California. F430 en f430 scuderia gereden - vooral die laatste was geniaal. Maar.. is het beter dan een SL AMG black series? (Die ik ook heb gereden).
Beter dan Benz op z’n best.. is het niet snel?