Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Altijd netjes als iemand wat terug doet na een schade te hebben gemaakt.De buurvrouw die altijd over de lijn parkeert, naast de T-Bird heeft wat lekkers achtergelaten. Kaartje erbij met een bedankje dat ik altijd veel ruimte laat. Haar man is heel slecht te been, dus ondanks dat ik mij er af en toe aan irriteer als ze over de lijn parkeert is het haar vergeven. Dat bruine spul (geen idee wat het is), is wel heeeel erg lekker
![]()
Lastig te plaatsen, heel erg zoet, caramel achtig. M’n tandarts zal er vast en zeker ook blij mee zijn!Waar smaakt het naar? Home made fudge?
Als ze goed verzekert is vind ik het niet erg, wilde toch wat zaken laten bijpuntenAltijd netjes als iemand wat terug doet na een schade te hebben gemaakt.![]()
Misschien wel home made fudge dan. Als het op fudge lijkt, snap ik wel dat het lekker is. En dat de tandarts het niet leuk vindt. Of wel, uurtje factuurtje!Lastig te plaatsen, heel erg zoet, caramel achtig. M’n tandarts zal er vast en zeker ook blij mee zijn!
Het voordeel van fudge is dat je vullingen er voorlopig niet uitvallen. Die fudge plakt alles aan elkaar.Lastig te plaatsen, heel erg zoet, caramel achtig. M’n tandarts zal er vast en zeker ook blij mee zijn!
Amen!Zonder gekheid, dat is echt heel attent van de buurvrouw. Er zijn echt nog een hoop goede mensen op de wereld
Uiteraard mag dat! Leuk dat je het volgt en reageert. Ideeën en feedback zijn altijd welkom, daar heb ik dit topic ook voor aangemaakt, ben zelf nog een leek/beginner en heb al veel waardevolle tips and tricks van veel gebruikers hier gekregenMag ik stiekem ook even inbreken in jouw topic JL? (ik volg jouw auto avonturen hier al een tijde, dat wel hoor)
Voor zover je het interessant vind staat het chrome frontje net wat beter vind ik.
Prachtige wagen zeg die Thunderbird!
Ik volg jouw topic met veel belangstelling en vind het knap en van veel lef getuigen dat je de stap hebt gezet om in Zwitserland te gaan wonen.
Succes met de verkoop van de Tesla dinsdag.
Ik vind het eerste, foutgeleverde, frontje het mooist. Moet je dat nog terugsturen?Nu ze dat nageleverd hebben, kan ik het moeilijk terugsturen, want dit is wat ik officieel besteld heb.
Dat is in principe het fout geleverde frontje dat niet bij de set hoort. Ik kan vragen of ik die mag houden maar officieel moet ik die terug sturen.Ik vind het eerste, foutgeleverde, frontje het mooist. Moet je dat nog terugsturen?
Soms willen ze dat soort zaken niet eens retour, dan had het makkelijk geweest.Dat is in principe het fout geleverde frontje dat niet bij de set hoort. Ik kan vragen of ik die mag houden maar officieel moet ik die terug sturen.
Klopt, maar ik zag op hun website dat ze er $60 voor vragen, dat is best veel geld voor een stukje plastic!Soms willen ze dat soort zaken niet eens retour, dan had het makkelijk geweest.
Uiteindelijk maakt het niet heel veel uit, beide frontjes zijn mooi. Echt een verbetering.
Het wordt gebruikt in ouwe meuk... klassiekers.... dus je kunt vragen wat je wilt.60 dollar??? Allemachtig.
Ja klopt hij ziet er helemaal niet vies uit, maar wel een laagje stof erop, tevens van binnen dus gewoon nodig om weer ff lekker te poetsen en weer goed te laten shinenOp de foto lijkt hij schoon.
Op de foto lijkt hij schoon.
Die spreek ik zelden om eerlijk te zijn.Zeg maar niet tegen z’n vrouw
Dit geel is een ideale kleur, ziet er altijd schoon uit.Ja klopt hij ziet er helemaal niet vies uit, maar wel een laagje stof erop, tevens van binnen dus gewoon nodig om weer ff lekker te poetsen en weer goed te laten shinen![]()
Ik heb zelf moeten zingenMaar deed je radiootje het? Of diende je zelf te zingen?
Ja die verveelt nietDe V8 zingt wel.
Dank je! Ja de hardtop is makkelijk te verwijderen, wel met z’n tweeën doen. Softtop is ook nog prima en verdwijnt makkelijk achter de bank.Ontzettend gaaf ding in een top kleur! Gaat de hardtop er gemakkelijk af en zit er een goede softtop onder? Wordt nu wel weer om lekker open te rijden toch?
Dit zei ik een maand geleden... aged like milk, zoals ze dat zo mooi zeggen.Wij betalen overigens op dit moment USD 2,20 per gallon voor de benzine. Je kan veel zeggen van het huidige politieke klimaat in Amerika, de benzine is wel lekker goedkoop.
Volgens mij kom jij voorlopig niet terug naar NL.Ik heb gisteren nog Euro 98 voor 1,79 getankt. Maar over het algemeen gaat het hier op veel plaatsen wel richting de 2 ook. Er wordt echter zoveel heisa over gemaakt, maar de daadwerkelijke stijgingen doen niet zoveel pijn.
Bij een 30-40 cent prijs stijging ben ik voor de Mercedes, op 10.000 km (bij 1 op 10), zo’n 300-400 eur/CHF op jaarbasis extra kwijt.
Valt allemaal dus nog wel mee!
Op zich wat je specifiek aan brandstof kwijt bent wel, al is het weer amusant dat de minister er snel omheen draait als hem gebraagd word of de overheid nu extra casht met de prijsstijging.Ik heb gisteren nog Euro 98 voor 1,79 getankt. Maar over het algemeen gaat het hier op veel plaatsen wel richting de 2 ook. Er wordt echter zoveel heisa over gemaakt, maar de daadwerkelijke stijgingen doen niet zoveel pijn.
Bij een 30-40 cent prijs stijging ben ik voor de Mercedes, op 10.000 km (bij 1 op 10), zo’n 300-400 eur/CHF op jaarbasis extra kwijt.
Valt allemaal dus nog wel mee!
Mooi man. Dus het verbeteren van de T-bird kan beginnen?De Tesla is nu officieel verkocht! Geld staat op de rekening en de koper heeft de auto.