Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

De buurvrouw die altijd over de lijn parkeert, naast de T-Bird heeft wat lekkers achtergelaten. Kaartje erbij met een bedankje dat ik altijd veel ruimte laat. Haar man is heel slecht te been, dus ondanks dat ik mij er af en toe aan irriteer als ze over de lijn parkeert is het haar vergeven. Dat bruine spul (geen idee wat het is), is wel heeeel erg lekker :)

IMG-4251.jpg

De buurvrouw die altijd over de lijn parkeert, naast de T-Bird heeft wat lekkers achtergelaten. Kaartje erbij met een bedankje dat ik altijd veel ruimte laat. Haar man is heel slecht te been, dus ondanks dat ik mij er af en toe aan irriteer als ze over de lijn parkeert is het haar vergeven. Dat bruine spul (geen idee wat het is), is wel heeeel erg lekker :)

IMG-4251.jpg
Altijd netjes als iemand wat terug doet na een schade te hebben gemaakt.:whistle:

Vanmiddag even rijden, maar nu ik de antenne kabel aangesloten heb, ga ik er vanuit dat ik minstens dezelfde zenders kan oppikken als met de andere radio. Volgende stap is dan DAB antenne, moet nog even een plek vinden waar ik die mooi weg kan werken.

Mag ik stiekem ook even inbreken in jouw topic JL? (ik volg jouw auto avonturen hier al een tijde, dat wel hoor)

Voor zover je het interessant vind staat het chrome frontje net wat beter vind ik.

Prachtige wagen zeg die Thunderbird!
Ik volg jouw topic met veel belangstelling en vind het knap en van veel lef getuigen dat je de stap hebt gezet om in Zwitserland te gaan wonen.

Succes met de verkoop van de Tesla dinsdag.

Mag ik stiekem ook even inbreken in jouw topic JL? (ik volg jouw auto avonturen hier al een tijde, dat wel hoor)

Voor zover je het interessant vind staat het chrome frontje net wat beter vind ik.

Prachtige wagen zeg die Thunderbird!
Ik volg jouw topic met veel belangstelling en vind het knap en van veel lef getuigen dat je de stap hebt gezet om in Zwitserland te gaan wonen.

Succes met de verkoop van de Tesla dinsdag.
Uiteraard mag dat! Leuk dat je het volgt en reageert. Ideeën en feedback zijn altijd welkom, daar heb ik dit topic ook voor aangemaakt, ben zelf nog een leek/beginner en heb al veel waardevolle tips and tricks van veel gebruikers hier gekregen :)

Zo in de auto kan je goed beoordelen hoe het eruitziet. Ik vind beide wel wat hebben. Chrome misschien toch net wat mooier in het totaal, maar het door jou gekozen front oogt weer rustiger inderdaad.

Hoe dan ook, beter dan het origineel!

Ik vind het eerste frontje wat je had mooier, maar dat komt door de draaiknoppen. Zit een beetje zwart in wat weer goed past bij de rest.

Op de foto toen ik hem bestelde kwam hij wat matter over en ik dacht dat past beter bij het materiaal in de auto. Nu ze dat nageleverd hebben, kan ik het moeilijk terugsturen, want dit is wat ik officieel besteld heb.

Volgende onderwerp (oude onderwerp), het stuur! Wellicht dat ik deze bestel en dan door de garage laat monteren.

Het idee is als volgt, komende maanden, onderhoudsbeurtje laten uitvoeren, stuur laten aanpassen. Het origineel kan ik dan later nog proberen mooi te maken.

Tevens de lak laten bij punten en dan heb ik voor de zomer in ieder geval de 3 belangrijkste topics aangepakt.

Ik vind het eerste, foutgeleverde, frontje het mooist. Moet je dat nog terugsturen?
Dat is in principe het fout geleverde frontje dat niet bij de set hoort. Ik kan vragen of ik die mag houden maar officieel moet ik die terug sturen.

Dat is in principe het fout geleverde frontje dat niet bij de set hoort. Ik kan vragen of ik die mag houden maar officieel moet ik die terug sturen.
Soms willen ze dat soort zaken niet eens retour, dan had het makkelijk geweest.

Uiteindelijk maakt het niet heel veel uit, beide frontjes zijn mooi. Echt een verbetering.

Tesla staat er mooi bij, zal de kopende partij blij mee zijn, en met volle accu zijn ze een eind weg mocht er wat mis zijn:)

Frontje A of B maakt ja niet veel uit, je zal alleen de volume knop aanraken, de muziek is de wind in de oren.

Soms willen ze dat soort zaken niet eens retour, dan had het makkelijk geweest.

Uiteindelijk maakt het niet heel veel uit, beide frontjes zijn mooi. Echt een verbetering.
Klopt, maar ik zag op hun website dat ze er $60 voor vragen, dat is best veel geld voor een stukje plastic!

Ontzettend gaaf ding in een top kleur! Gaat de hardtop er gemakkelijk af en zit er een goede softtop onder? Wordt nu wel weer om lekker open te rijden toch?

Ontzettend gaaf ding in een top kleur! Gaat de hardtop er gemakkelijk af en zit er een goede softtop onder? Wordt nu wel weer om lekker open te rijden toch?
Dank je! Ja de hardtop is makkelijk te verwijderen, wel met z’n tweeën doen. Softtop is ook nog prima en verdwijnt makkelijk achter de bank.

De zon is al wel lekker, maar de wind kan vrij koud zijn nog, over een paar weken wordt het denk ik tijd de hardtop te stallen.

Ik heb gisteren nog Euro 98 voor 1,79 getankt. Maar over het algemeen gaat het hier op veel plaatsen wel richting de 2 ook. Er wordt echter zoveel heisa over gemaakt, maar de daadwerkelijke stijgingen doen niet zoveel pijn.

Bij een 30-40 cent prijs stijging ben ik voor de Mercedes, op 10.000 km (bij 1 op 10), zo’n 300-400 eur/CHF op jaarbasis extra kwijt.

Valt allemaal dus nog wel mee!

• Leuk
Waarderingen: R107
Ik heb gisteren nog Euro 98 voor 1,79 getankt. Maar over het algemeen gaat het hier op veel plaatsen wel richting de 2 ook. Er wordt echter zoveel heisa over gemaakt, maar de daadwerkelijke stijgingen doen niet zoveel pijn.

Bij een 30-40 cent prijs stijging ben ik voor de Mercedes, op 10.000 km (bij 1 op 10), zo’n 300-400 eur/CHF op jaarbasis extra kwijt.

Volgens mij kom jij voorlopig niet terug naar NL. :ROFLMAO:

Op zich wat je specifiek aan brandstof kwijt bent wel, al is het weer amusant dat de minister er snel omheen draait als hem gebraagd word of de overheid nu extra casht met de prijsstijging.

issue is imho meer dat het in alles doorwerkt, een hoge energie en dieselprijs maakt in een hele keten duurder wat uiteindelijk de consument betaald. dat gaat meer geleidelijk, maar heeft wel zn effect naast de directe brandstofprijs.

Terug
Bovenaan