Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is geen Mazda. En een GT-M heb ik al. Als het een Mazda6 gaat worden zal dat zeker een luxe uitvoering worden!Als het een Mazda is dan gok ik op een RX8.
Edit: gezien de toegevoegde eisen dan een Mazda 5, of een 6 GT-M (de echte, niet de line).
Een oudere liefhebbersauto met dikke motor die toch ook enigszins praktisch is en wel rijplezier biedt? Dan zou ik zelf voor zoiets gaan.
Die had ik niet aan zien komen. Zeker een liefhebbersauto hoor, persoonlijk doet zo’n Saab me niet zoveel. Motorisering is lekker maar rijdt ie t.o.v. de Mazda niet veel minder verfijnd?
Die had ik niet aan zien komen. Zeker een liefhebbersauto hoor, persoonlijk doet zo’n Saab me niet zoveel. Motorisering is lekker maar rijdt ie t.o.v. de Mazda niet veel minder ?
Haha die site kent ze inderdaad niet. Want dat is wel iets waar je verdrietig van kan wordenHet is een GM platform dat in vanalles en nog wat is gebruikt, in Europa vooral Cadillac BLS en Opel Vectra. En in Amerika nog wel wat.
Hopelijk kent je vrouw de site spritmonitor.de niet, want dan gaat het feestje al helemaal niet meer door![]()
Zo'n Alfa blijft echt een prachtige auto, absoluut! Maar toch vind ik ze minder begeerlijk dan de TurboX.![]()
Alfa Romeo 159 1.7 T TI Xenon Navigatie 19 inch Bose audio 2010 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2010, Benzine, Handgeschakeld, Combi,www.autowereld.nl
Minder dikke motor maar blijft een schoonheid.