M
MCW
Guest
Je bent goed bezig om 'm nog mooier te maken. Verdient zo'n tijdloos model ook wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:en dan haal je gelijk een gedorewel heel fijn spul hoor!
Joel 1987 zei:Maar ik had een beunklusje gedaan voor een maat van me, en op zijn vraag wat ik ervoor wilde hebben leek een momentsleutel me wel mooi. Kon hij zelf invullen wat voor eentje dat ging worden. En toen kwam hij met dit setje aan, dus dat was een mooie verrassing![]()
Probenator zei:Kijk dat zijn fijne vrienden daar kunnen meer mensen een voorbeeld aannemen
Ik ben helaas een aantal 'vrienden' verloren omdat alles altijd maar gratis moet....
Mooie Mazda die 6 als het dan een grote station moet zijn dan het liefst deze inderdaad of een Mondeo vind ik ook erg mooi lijken ook wel beetje op elkaar.
Inderdaad zonde van je oude 3 die auto's zijn motorisch heel goed volgens mij maar uiteindelijk gaat alles een keer kapot.
Joel 1987 zei:De nieuwe eigenaar van 'mijn' 3 is op zoek naar een donormotor, maar blijkbaar de 2.0 is nogal lastig te vinden.
Een 1.6 of 2.3 (uit een MPS) is prima te vinden, maar helaas moet er door de intercooler op de 2.3 wel heel erg veel omgebouwd worden. Zou leuk zijn als hij een motor kan vinden!
Kristian2 zei:Staat heel mooi! Hoe is het comfort en wegligging?
Als je een set uit een rechtsgestuurde auto wil kun je in NL lang wachten inderdaad.Helaas afgelopen maanden weinig aanbod van het juiste model. Kwestie van geduld....
Dat valt nogal mee. Bedrijven zoals Deijne en Kleine Staarman hebben regelmatig Mazda's met het stuur rechts staan.Als je een set uit een rechtsgestuurde auto wil kun je in NL lang wachten inderdaad.
Mooi inderdaad, bijna het model dat jij had ;-)
Ik heb nu de Osram Night Breaker Laser 200%. zitten er nu een half jaar in.Nu kan het nog toch.
Weet overigens niet of je het Xenon verhaal al hebt afgesloten....maar ik rijd al jaren met Osram Xenarc nightbreaker laser. Heerlijke lamp en gewoon een nette kleurtoon zoals hoort bij Xenon.
Mijn ervaring is dat je bij een (Duitse) particulier prima kunt onderhandelen over de prijs en een particuliere verkoper is juist denk ik wel blij als de auto zonder garantie 'ver weg' gaat.Voordat ik mijn huidige Mazda kocht heb ik best een paar Duitse autobedrijven gemaild om te vragen wat ze met de prijs konden als ik de auto kocht voor import naar NL.
Geen garantie, geen afleverbeurt, apk of iets dergelijks. Dan willen ze best nog wat zakken met de prijs.
Dat zal bij een particulier weer iets anders zijn denk ik.
En inderdaad, de import kan ik wel weer zelf als het zo ver is.
Op de bezorging van DPD na vond ik het leuk om te doen!
Wat is het budget? Er staan best mooie GT-M’s te koop…Ondertussen zijn we voorzichtig aan het kijken naar een opvolger van de Daihatsu Sirion2.
Het blijft een prima auto die precies doet waar we hem voor gekocht hebben.
Met twee zoontjes van 1 en 3 heb je nog wel eens wat mee te nemen, maar ook in de Sirion passen we met zn vieren, inclusief kinderwagen, tas, loopfiets. En nog betrouwbaar ook, wat dat betreft geen reden om te vervangen.
Mijn vrouw maakt tegenwoordig wat meer kilometers ivm haar werk. Zo nu en dan op en neer naar Amsterdam en dan is iets meer 'auto' toch wel prettig. De Mazda kan ze altijd meenemen maar die vindt ze onhandig groot voor het centrum van Amsterdam. Daar zit wat in.
Wat zou ze graag willen? Een Mazda 2
Het liefst vanaf bouwjaar 2015, en dan wil ik natuurlijk weer een complete uitvoering.
Ik denk dat we komend jaar rustig gaan rondkijken en wat proefritjes gaan maken.
Wordt inderdaad vervangen.Ga je die bumper vervangen? Zonde, was best te repareren.
Er staan zeker een paar mooie GT-M's te koop! Ook een paar kale overigens ;-)Wat is het budget? Er staan best mooie GT-M’s te koop…![]()