Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is slechts een envelop met een a5 erin.
406c zei:(ik weet al welk kenteken er in de envelop vermeld staat :T)
Ik gok RDW Open Data. Er zullen vast niet veel Mazda 6 uit 2014 in de afgelopen week van kenteken zijn voorzien.Joel 1987 zei:406c zei:(ik weet al welk kenteken er in de envelop vermeld staat :T)
Ik heb de de afbeelding nog eens goed bekeken, en ik zie niets.....
Dan rest mij maar één vraag: Hoe dan?!![]()
Joel 1987 zei:De platen liggen inmiddels klaar, vanavond maar even plaatsen![]()
Joel 1987 zei:De Sirion van mn vrouw heeft last van loslatende stootstrips op de deuren. Hier is ook door een garage al een keer wat kit achter gedaan zodat ze weer goed zaten.
Ik zit er nu over te denken om de strips helemaal van de deuren af te halen, maar hoe krijg ik die kit van de lak? Dat is me toch taai spul!
Muddy Bandit zei:Joel 1987 zei:De Sirion van mn vrouw heeft last van loslatende stootstrips op de deuren. Hier is ook door een garage al een keer wat kit achter gedaan zodat ze weer goed zaten.
Ik zit er nu over te denken om de strips helemaal van de deuren af te halen, maar hoe krijg ik die kit van de lak? Dat is me toch taai spul!
Met een caramelschijf op de boormachine, werkt voor kitresten ook vrij goed.
Precies wat je zegt inderdaad. Het is 'slechts' een kwestie van de trekhaak zelf vervangen voor een afneembare, alles ligt er alBarri zei:Gaaf man! Veel plezier ermee!
Ik zie wat je bedoelt met die trekhaak. Vervangen voor een afneembare hoeft niet lastig of duur te zijn. Meeste kosten en gedoe is de kabelboom en die kan je lekker laten zitten.
BleuZ NL zei:Hoe is de afwerking van zo'n 6 van binnen? Een vriend van me rijdt een 3 van deze generatie meen ik, en die ziet uit/voelt aan alsof die een klasse hoger thuishoort. Wat dat betreft lijkt Mazda dat tegenwoordig heel goed voor elkaar te hebben.
Kristian zei:Mooi hoor! Ga je een fijne auto aan hebben.
Rammelende Speaker is waarschijnlijk te wijten aan een veelvoorkomend probleem bij deze BOSE speakers namelijk roest. Tja dat hoort erbij met een Mazda. Is zelf wel te fixen.
pas hier wel mee op. Bewaar die halogeenlampjes maar in de auto voor APK. Meestal geven die geen goed lichtbeeld in de mistlampen. Ik had het destijds ook maar met APK was het omwille van het lichtbeeld afkeur en konden dus 2 nieuwe halogeenlampjes in die ik (uiteraard) moest betalen, terwijl ik die gebruikte nog thuis had liggen.Auto heeft LED- dagrijverlichting en bi-xenon. Alleen de mistlampen waren nog gele halogeen pitjes, dus die zijn nu mooi in lijn met de rest!
Kristian zei:Binnenkant portieren is vaak vochtig dus op zich niet heel gek. Met update in 2018 echt grote stappen gemaakt qua afwerking en materialen.
Ik vond het NB1 systeem met tomtom navigatie overigens best goed werken.
AsconaGT zei:pas hier wel mee op. Bewaar die halogeenlampjes maar in de auto voor APK. Meestal geven die geen goed lichtbeeld in de mistlampen. Ik had het destijds ook maar met APK was het omwille van het lichtbeeld afkeur en konden dus 2 nieuwe halogeenlampjes in die ik (uiteraard) moest betalen, terwijl ik die gebruikte nog thuis had liggen.Auto heeft LED- dagrijverlichting en bi-xenon. Alleen de mistlampen waren nog gele halogeen pitjes, dus die zijn nu mooi in lijn met de rest!
PauseBreak zei:Tip voor de trekhaak trouwens: Die dingen zitten meestal met 2 bouten vast. Je draait het er dus zo op en af, heb je eigenlijk ook geen brug voor nodig.
Joel 1987 zei:De 6 doet het prima, ik rij en kijk er met plezier naar![]()
De wielen deed ik altijd gewoon met een doppenset met ratel, maar eigenlijk is een momentsleutel en toebehoren wel een must.