Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Ah jammer, ik vind het echt een mooie auto, vooral met die RX8 velgen echt een plaatje! Al een idee wat er voor in de plaats gaat komen?
Veel succes met de verkoop![]()
Kopen is in iedere geval makkelijker dan verkopen: ik krijg bij het idee van verkopen al nachtmerries. Daarom dat ik mijn vorige auto ingeruild heb voor € 50 met allerlei defectenomniradius zei:Succes met de verkoop! Ik heb tot nu toe zelf als particulier maar 1X een auto verkocht (toevallig nog aan een forumlid hier ook)
Maar ik heb ook moeizame verhalen gehoord, zeker als je met de 'marktplaats' kopers te maken krijgt. In ieder geval succes nogmaals![]()
Joel 1987 zei:Auto woensdag te koop gezet, vanmiddag de auto al uit gezwaaid....
Toch wel gek, zo snel had ik het niet bedacht...
Nu op zoek naar een mooie Mazda 6!
omniradius zei:Succes met de verkoop! Ik heb tot nu toe zelf als particulier maar 1X een auto verkocht (toevallig nog aan een forumlid hier ook)
Maar ik heb ook moeizame verhalen gehoord, zeker als je met de 'marktplaats' kopers te maken krijgt. In ieder geval succes nogmaals![]()
Lexarno zei:Ongetwijfeld maar voor rijplezier moet je ergens anders zijn![]()
Lexarno zei:Nee joh, ik zit te ouwehoeren. Hij is wel rood toch?
Dat is het vervelende van foto's, het meeste valt weg en met de compressie van de advertentiesites er overheen valt bijna alles weg.Joel 1987 zei:Op de foto's ziet ie er echt netjes uit inderdaad!
Zelfs met inzoomen zie ik de plekjes die er werkelijk opzitten bijna niet.
Lexarno zei:Is de sedan trouwens geen optie? Heb je nog meer keus en hij is ruimer dan de oude 3.
verlichting2 zei:Wellicht nog verder weg maar in Roermond staat een heel mooie van 10-2014 van de eerste eigenaar met slechts 88.000 kilometer op de teller bij de officiële dealer. Puntjes: hij is in het Mazda rood en het is de 145pk uitvoering met stoffen bekleding. Zelf zou ik er enthousiast van worden maar ik weet niet of je wensen op kleur of bekleding her.
De vraagprijs is iets lager dan die van Autopark Uden.
Kristian zei:Heb er ervaring mee en stelt weinig voor. Al zal het nu in deze tijd wat lastiger zijn. Je moet de papierwinkel regelen bij een Strassenverkehrsamt.
Mijn Duits is uitstekend dus vond het ook een leuke ervaring.
Groot deel van aanbod in NL is geïmporteerd dus daar heeft een garage dan op verdiend. Door het zelf te doen ben je goedkoper uit en minder kans op een auto waar mee gerommeld is. Ik heb mijn Up zelfs bij een particulier gekocht in Duitsland. Was ook heel lucratief en je hebt gelijk een eerlijk beeld van auto en bezitter.
Duitse uitvoeringen zijn vaak net iets anders maar meer aanbod als in NL.
Dat is zeker een mooie, de Red Dot Edition is ook redelijk compleet.Pietzoveel zei:Zo iets?
https://autocircuit.nl/occasions/mazda/6/sportbreak-20-red-dot-edition/occ14565631
MatthijsL zei:De hierboven beschreven ervaring is de reden dat ik steeds vaker liever zaken doe met een dealer of een particulier. Handelaren zijn soms vreemd volk en heb er nooit helemaal vertrouwen in dat ze de waarheid spreken. Heb ook niet zoveel technische kennis dat ik daar op elk punt doorheen kan prikken.
Ben benieuwd hoe import uit Duitsland gaat in deze tijd. Wie weet hier meer over? Is het überhaupt mogelijk bijvoorbeeld een bedrijf te bezoeken en een proefrit te doen in Duitsland?
Kristian zei:Ik vond op zolder nog een set originele rubber matten voor de 6 Sportbreak. Zal ze nog even bewaren![]()