Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ik ook niet! Voor mij is dit echt tweede keus. Eerste keus is en blijft voor mij géén proletenglas... maar ja, de 200% ideale configuratie kwam ik niet tegen.Met alle respect, maar ik moet er niet aan denken. Maar terug on topic.
Precies dat……meldde ik gisteren al in een reactie, die helaas (ook na diverse pogingen) steeds werd afgekapt met “Oeps, er is iets verkeerd gegaan…”De zomerset is oorspronkelijk een A8 set. Zelf vind ik die zomerset qua ontwerp het beste bij een A8 passen, tandje meer klasse dan de winterset.
De winterset is origineel RS6, duidelijk grote slag sportiever ontwerp dan de zomerset. Meer open, is makkelijk(er) schoonhouden. En inderdaad @Barri de winterset komt 6mm verder naar buiten. Dat staat zeker lekkerder![]()
Nee, duhDus door het gebruik van de stoelventilatie kreeg je een kilometer extra op je actieradius?![]()
Wanneer ik weet dat ik de tank binnen twee weken weer leegrijd, tank ik euro95. Voor rustige weken (met hoofdzakelijk elektrisch rijden) en voor zwaardere ritten (DuitslandLeuke statistiekenWat kost 100 km rijden nu? Mijn X3 kost aan benzine 17,12 euro per 100 km. Wat doet de A8? Tank je euro98?
Heb dezelfde strategie. Meestal doe ik 2 weken met een 70 liter tank dus vpower. Als ik veel bezoeken heb bij bedrijfsonderdelen dan gaat er euro 95 in.Wanneer ik weet dat ik de tank binnen twee weken weer leegrijd, tank ik euro95. Voor rustige weken (met hoofdzakelijk elektrisch rijden) en voor zwaardere ritten (Duitsland) wel altijd bijtijds euro98. Dit laatste deed ik met de A6 altijd ook al met V-power diesel. In de e-tron van mrs. wel consequent euro98, omdat zij vaak wekenlang alles elektrisch rijdt en de brandstof dus veel langer in de tank zit.
Naar mijn gevoel in de auto's was V-Power altijd de betere brandstof en ook in verbruik leek het iets beter te lopen. Maar sinds een paar maanden geleden ben ik definitief om. Vriend van mij had een van zijn auto's en een van de motoren gelijkertijd geschorst en gestald. De 1 op V-Power en de ander op BP Ultimate. Beide heeft hij gedraind voor de eerste start en met vers gevuld. Hetgeen hij heeft gedraind zijn samples van genomen om te analyseren maar ook een snelle test met een eetlepel, ontbrand het nog met een aansteker? De V-Power wel en de 6 maanden oude BP ultimate niet.Eeuwige discussie vpower vs BP ultimate ben ik nog niet over uit
Wel toewijding zeg hahaDe 1 op V-Power en de ander op BP Ultimate. Beide heeft hij gedraind voor de eerste start en met vers gevuld. Hetgeen hij heeft gedraind zijn samples van genomen om te analyseren maar ook een snelle test met een eetlepel, ontbrand het nog met een aansteker? De V-Power wel en de 6 maanden oude BP ultimate niet.
Dat zijn volgens mij RS6-velgen.Velgen vind ik net op het randje van gaaf en fout.
Hoi Harmen,Ara blauw, zelfde kleur als op de A8? Wel heel gaaf zo met optic black! Velgen vind ik net op het randje van gaaf en fout.
Waar heb je 'm gezien?Vanochtend jouw auto gespot. Springt er natuurlijk aardig uit in het straatbeeld. Zet je 'm altijd zo strak langs de heg?
Gisteren onderweg in DL een S8 tegengekomen in dezelfde kleur, met chroom en licht interieur. Echt een beauty! Stukje achteraan gekacheld, nadat ik een duimpje opstak was die ook niet meer bij te houdenWaar heb je 'm gezien?
A8stond thuis op oprit tot zo'n 11.15u. Daarna aan overkant van de straat, omdat ik met de B op pad ben gegaan. Er zal toch niet nóg zo'n smurf-A8 in NL zijn...
Aaahhhh, dat lichte interieur had ik ook dolgraag nog gehadGisteren onderweg in DL een S8 tegengekomen in dezelfde kleur, met chroom en licht interieur. Echt een beauty! Stukje achteraan gekacheld, nadat ik een duimpje opstak was die ook niet meer bij te houden!
Waar heb je 'm gezien?
A8stond thuis op oprit tot zo'n 11.15u. Daarna aan overkant van de straat, omdat ik met de B op pad ben gegaan. Er zal toch niet nóg zo'n smurf-A8 in NL zijn...
(..)
Wat bracht jou hier? En komt er een volgende keer? Van harte welkom om dan even aan te bellen.