ketelapper
Kilometervreter
Jazeker, knutselkoning BasDe A8 ziet er nog altijd fantastisch uit!
Die retrofit-expert, zit die toevallig in Berlicum? Daar ga ik maandag ook even langs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, knutselkoning BasDe A8 ziet er nog altijd fantastisch uit!
Die retrofit-expert, zit die toevallig in Berlicum? Daar ga ik maandag ook even langs.
Jazeker, dat is de update 93QQ waarvan ik in post paar dagen terug al meld, dat die is uitgevoerdWeet je hiervan?
RDW Terugroepregister
In het terugroepregister van de RDW kunt u opzoeken of er een terugroepactie is voor uw voertuig. En welke er zijn of zijn geweest voor andere voertuigen.terugroepregister.rdw.nl
Eens! Was ook verbijsterd paar maanden terug. Alles nagetrokken en geverifieerd en (b)lijkt volledig bonafide. Vriend van me heeft een Q8 hybride via dit kanaal besteld, daarop kwam ruim 30% korting. Op de A8 vermoed ik dat ze al ingekochte onderdelen willen opmaken, dus dan zijn de 'meerkosten' van een auto echt bouwen tegenover lege productieplaats erg gering. Maar het is eigenlijk ook enorme ondermijning van de markt en restwaarde.Dat zijn wel érg onwaarschijnlijke kortingen!
Nee ze zijn er nog niet over uit bij Audi en er zijn ook nog geen testauto's gespotmisschien heb ik het gemist, maar zit er een opvolger in het verschiet bij audi met de A8? eigenlijk wil je in dit segment geen tussenpoos laten met niets met de kans dat mensen overstappen op een product van bijvoorbeeld mercedes
Misschien staat er over een jaar zo'n uitloop-A8 ergens te koop voor een heel sterke prijs. Dan kan je een nog betere deal maken.Dus terwijl de laatste uren bestelbaarheid wegtikken, heb ik mij al neergelegd bij doorrijden in de blauwe beauty. Dat is alles behalve een straf! Morgen maar eens met wat extra liefde wassen, als het niet vriest.![]()
Een auto samenstellen in een paar uurtjes past niet bij je……
Haha, helemaal mee eens. Maar de configuratie van mijn ultieme droom-A8 heb ik afgelopen twee jaar al vaak in elkaar geklikt. Dus het denkwerk is al vele malen gedaan!Een auto samenstellen in een paar uurtjes past niet bij je……
Dat ding is ook dubbel zo groot…Tsja dat is altijd wel een ding. Mijn manager reed ooit een fel blauwe Audi S4 (zou best eens dezelfde kleur kunnen zijn als ketelappers A8) en na een paar keer daar een opmerking over gehad te hebben bij klanten is die verruild voor een bruine XC90. Ding kost het dubbele maar niemand maakt een opmerking over een bruine Volvo.
Dit moest ik toch even googelenintercommunales
Heel herkenbaar. Ik heb jarenlang BMW's gereden die echt wel op leeftijd waren, maar ik kreeg daar regelmatig feedback op van m'n cliëntèle terwijl ze zelf iets nieuwers en duurders voor de deur hadden staan.Tsja dat is altijd wel een ding. Mijn manager reed ooit een fel blauwe Audi S4 (zou best eens dezelfde kleur kunnen zijn als ketelappers A8) en na een paar keer daar een opmerking over gehad te hebben bij klanten is die verruild voor een bruine XC90. Ding kost het dubbele maar niemand maakt een opmerking over een bruine Volvo.
@ Ketelapper, ik baal vooral dat je je hebt weten in te houden. Nu moeten we alle overwegingen mbt een droomspec A8 missen!
Had je een Mach-E gekocht dan had je nu een Mustang gehad.Op de basisschool waar ik werk, rijdt de directrice in een Porsche. Dat die auto al op leeftijd is en veel kilometers had gereden bij aanschaf, daar hoor je niemand over. Want Porsche en klaar zijn we. Ach, wel leuk om een grapje over te maken vind ik. Doe het zelf ook, mag ook bij mij. Zolang het geen afgunst is. Maar ik rijd geen Porsche. Of ander "premium" merk![]()
Zo heeft mijn opa ooit zijn Mercedes W123 van de zaak moeten omruilen voor een Citroën CX. Qua ruimte niet verkeerd natuurlijk, maar het is natuurlijk geen Mercedes.Ooit waar ik werkte wel een BMW E28 528i van een accountant optisch moeten terugbouwen naar een 520i... "Anders klagen de klanten dat zij de auto betalen". Andere klant met zijn 735i E32 "Als ik kleiner kom voorrijden denken ze dat het slecht gaat met de zaak", die zat in de bouwwereld.
Haha, dank jeMaar zo heel veel overwegingen zouden er niet zijn langsgekomen. De échte droomspec zou zijn geweest:
- lakkleur Individuallackierung Merlijnviolet (of een andere paarstint) - en omdat dat nu al niet meer kon, opnieuw Ultrablauw
- bekleding Exclusive-pakket pastelzilver
- velgen 21" - ander model voor de afwisseling
Verder de uitrusting die ik nu ook al heb, met als kleine plus stuurwielverwarming en waarschijnlijk als enige extra verwennerij B&O Advanced.
![]()
Ook gij Ketelapper?met als kleine plus stuurwielverwarming
En hoe is het ook eigenlijk gevallen op Merlijnviolet? Zijn er andere A8's op het web of in het echt gezien in de kleur? Of een ander model?
Alleen daarom al! Valt me tegen van een detailfreak als jij.@stuur: …..en dan een extra icoontje gevuld ;-) ….
Ik hoorde het laatst nog in een filmpje over een Mercedes, die Duitsers rekenen alles wat ze kunnen als optie. Maar ben met je eens dat het wel vreemd is.Allez zeg, een eenvoudige Mazda CX-3 uit 2017 had al stuurverwarming standaard en dan op zo een Audi slagschip niet![]()
Oeh, fantastische kleurstelling. Ik vind donkerpaars heel gaaf voor een auto. Helaas zie je het bijna nooit. Heb zo ook al eens een X5 geconfigureerd.Haha, dank jeMaar zo heel veel overwegingen zouden er niet zijn langsgekomen. De échte droomspec zou zijn geweest:
- lakkleur Individuallackierung Merlijnviolet (of een andere paarstint) - en omdat dat nu al niet meer kon, opnieuw Ultrablauw
- bekleding Exclusive-pakket pastelzilver
- velgen 21" - ander model voor de afwisseling
Verder de uitrusting die ik nu ook al heb, met als kleine plus stuurwielverwarming en waarschijnlijk als enige extra verwennerij B&O Advanced.
![]()
Nieuweling op het forum hier, met meteen al een vraagje. Heb in onze A6 C7 naar alle tevredenheid al tijden een FitCamX, ideaal zoals je zelf al aangeeft. Nu verwacht ik onze A8 D5 komende weken naar Nederland te halen, maar ik wil de dashcam liefst nu al bestellen zodat ik hem op tijd heb.Gisteren weer even bezig geweest. Oogst van de dag is dashcam in de spiegelvoet (FitCamX - echt super 'plug& play')