Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Auto-fan zei:![]()
De sleur doorbreken doen ze beiden, maar kwa kleur toch vooral de McLaren.Heb ze beiden zien (en horen) rijden, maar was te laat voor een foto omdat ze er aardig het gas op hadden.
Deze foto heb ik van mn zwager over de app gekregen.
haarr zei:Adam in Mokka kleur?
D. Elzinga zei:Alle Adam-kleuren hebben van die vreselijke 'zie ons eens creatief en hip zijn'-namen. Bruin heet A Star Is Brown...
D. Elzinga zei:Alle Adam-kleuren hebben van die vreselijke 'zie ons eens creatief en hip zijn'-namen. Bruin heet A Star Is Brown...
Klassiekerrijder zei:Leuke kleuren! Vooral de rode X5 en Panamera maken het echt totaal andere auto's. Geel was destijds een standaardkleur op de Golf, dezelfde kleur als op de Beetle. Hoewel VW misschien saaie auto's maakt(e), kon je in die tijd kiezen uit een aantal erg leuke kleuren (waaronder felblauw, felgroen metallic, oranje metallic).
DAS_BOOT zei:![]()
![]()
het mengen van kleuren op een serieus manier zoals bij deze mercedes is gedaan zou ik veel vaker op onze wegen willen zien.
gezien de vele zwarte auto's deze dagen denk ik dat onze fabrikanten de slogen, (vertaald=alle kleuren leverbaar, als het maar zwart is) van ford hebben overgenomen in de tijd van hun Model-T
![]()
![]()
![]()
Klassiekerrijder zei:Kudos voor deze Hongaar, geweldige kleur! Jammer van de foute lampen en doppen.
![]()
Klassiekerrijder zei:Voor Rob:
Klassiekerrijder zei:Kudos voor deze Hongaar, geweldige kleur! Jammer van de foute lampen en doppen.
![]()
Rob0032 zei:@Gijs,
Beter dan dat felblauwe die je op de nieuwe M3 kunt krijgen.![]()
Moderator
Rob0032 zei:Was die kleur ook in Nederland leverbaar? Ik kan me namelijk echt niet herinneren die kleur ooit gezien te hebben.
Rob0032 zei:Nog even voortbordurend op het gele thema....
Rob0032 zei:Was die kleur ook in Nederland leverbaar? Ik kan me namelijk echt niet herinneren die kleur ooit gezien te hebben.