Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

929V6 zei:Lijkt me veel beter dan een hoop bezuinigingen van overheidswege: een straatbeeldvervuilingstoeslag (geaccepteerd door de spellingscontrole!) op zwart, grijs en wit...
Vroeger zag je, zeker op een evenement als een autocross, nog wel wat kleur op de parkeerplaats. Maar nu:
De drie donkerblauwe springen er wel uit, zeg maar.
Jazzik zei:links lijkt een Picasso en rechts een bestelwagen.
JW01 zei:(weet niet hoe de uitvoering heet)
Pobresh zei:Overigens kan een met knikkerbusjes gespoten auto wel heel netjes zijn, als het maar door een goeie grafitti artiest is gedaan die ook oog heeft voor details...
En ik rijd nog steeds in een knalgele auto rond. Ik doorbreek zelf de grijs-zwarte sleur op elke parkeerplaats![]()
Mark89 zei:Beetje wazige foto's zie ik maar deze camper heeft een bijzondere lak. Mooie kleur in real-life.
![]()
![]()
Rob0118 zei:Mark89 zei:Beetje wazige foto's zie ik maar deze camper heeft een bijzondere lak. Mooie kleur in real-life.
Help me even. Als kleurenblinde zie ik een zilvergrijze bus... Dat zal ongetwijfeld onjuist zijn.
Barri zei:Die T4 heeft waarschijnlijk een kleurtje van Alfa (156) of Citroën (Xantia).