Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Ja ik weet het, maar ik vond het toch een opvallende verschijning. Maar dat zal eerder door de exclusiviteit van de auto komen. Ik haal de foto weg.

Stinger is idd een erg gaaf ding. Naast dat rood zie ik m even niet in knallende kleurtjes voor me helaas. Dat lichtgrijs/krijt is bij Porsche blijkbaar de best verkochte kleur hoorde ik onlangs. Beter dan zwart, maar nog steeds geen echte kleur ;)

Nog een gele Mercedes, gespot door een neef van mij. Kan die best hebben zo.
IMG-20240816-WA0004.jpg

Stinger is idd een erg gaaf ding. Naast dat rood zie ik m even niet in knallende kleurtjes voor me helaas.
Ik heb in 2019 een gele gespot in luxemburg. Dus ze zijn er wel in de juiste knallende kleurtjes ;) .

En het is zeldzaam dat ik van een willekeurige auto op straat een foto maak...
Jammer alleen van de aanschafprijs...

Laatst bewerkt:
Om nog even door te gaan op geel, ondanks de foute Halfordswieldoppen (de spellingscontrole kent dit woord!) is deze oude Fabia ook nog steeds een frisse verschijning:

Bouwvakkersauto's zijn tegenwoordig ook vaker grauw dan je lief is en dan fleurt deze oude Sprinter de boel ook leuk op:

Van nog een maatje groter kan hetzelfde gezegd worden van deze al redelijk bejaarde Scania:

Die scania komt me bekend voor. kermistransport is wel vaker wat bonter gekleurd ;)

Wat is er fout aan die wieldoppen van de fabia? :) Meestal oogt zo'n wieldop alleen lelijk omdat er geen logo's op de naven zitten. Ik zou eerder die zwart/rode, roze of chrome/zwarte bling dingen als fout bestempelen. Dit kan met een logotje nog best meevallen.

Ik vind ze fout omdat ik ze er goedkoop uit vind zien en niet bij het model vind passen.

De Scania zal inderdaad iets met de Tilburgse kermis te maken hebben gehad.

En?

Ik zag een week of wat geleden in Huizen een Golf8 HB in 'jouw kleur' (naar mijn idee), in gebruik als lesauto.
Iedereen vraagt het me, maar niemand weet van wie die andere Golf is. Laatste week heb ik m ook niet meer gezien.
De Golf 8 heeft een andere tint, iets groener.

Zo'n wrap zou ik ook kiezen. (y)

In de jaren '90 had Volkswagen wat 'lifestyle'-kleuren in het assortiment om de jaren-'90 hausse van donkere metallics te doorbreken. Je zag ze niet veel, hoewel ze op de Golf 4 wat populairder waren
kBCdBDL.jpg

Deze heb ik overigens nooit op de Golf 4 gezien, wel felgroen en geel metallic.

Laatst bewerkt:
Oranje valt ook lekker op, een collega van mij heeft een oranje Seat Ibiza, die kleur staat de auto goed, moet ik zeggen.

Ik deel ook nog enkele knallende kleurtjes, te beginnen met deze Audi RS3 in "Turbo Blue"
kleur10.jpg

Toyota Supra in "Nitro Yellow":
kleur11.jpg

Misschien nog wel het leukst, want hoeveel nieuwe auto's worden er af-fabriek geleverd in roze/lila, inclusief kleur in de velgen? BYD bestempelt deze tint als "Coral Pink":
kleur12.jpg

Mercedes G63 AMG in "Storm Red":
kleur14.jpg

Jeep Renegade in "Bikini Blue" (bonuspunten voor de naam van de kleur):
kleur13.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk, die Picanto! Nog net van voordat knallende kleuren weer populair werden op kleine auto's.
Wat een fijne foto ook, een heel warm plaatje zo.

Terug
Bovenaan