Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb in 2019 een gele gespot in luxemburg. Dus ze zijn er wel in de juiste knallende kleurtjesStinger is idd een erg gaaf ding. Naast dat rood zie ik m even niet in knallende kleurtjes voor me helaas.

maar met een weekje moet ik het wel weten

Moderator
Iedereen vraagt het me, maar niemand weet van wie die andere Golf is. Laatste week heb ik m ook niet meer gezien.En?
Ik zag een week of wat geleden in Huizen een Golf8 HB in 'jouw kleur' (naar mijn idee), in gebruik als lesauto.
Elco heeft een 306 cabrio in dat geel. 406 volgens mij niet.Forummer Elco had er zo eentje!
Moderator
Jawel. De 306 heeft trouwens een andere tint. Meer knalgeel dan vanillavla geel.Elco heeft een 306 cabrio in dat geel. 406 volgens mij niet.
tja op zich ben ik wel voor zonnebloemgeel maar boven een bepaald oppervlak moet je er niet meer aan beginnen. Ik weet niet of ik dit nog mooi vind.Broer had dit keer een gele mee:
![]()
Bij jouw bericht moest ik meteen denken aan de introductiekleur van de Porsche Macan. Ook een paars/roze tint:Misschien nog wel het leukst, want hoeveel nieuwe auto's worden er af-fabriek geleverd in roze/lila, inclusief kleur in de velgen? BYD bestempelt deze tint als "Coral Pink":
![]()