Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

AiH8B9I.jpeg

Ik vond het in '99 al geen mooie kleur en nu nog steeds niet.

Dat wit vind ik nog wel beter te pruimen dan zwart of grijs.
Als ik bij een vergadering op kantoor even in de vergaderruimte sta en over het parkeerterrein kijk, ben ik elke keer weer verbaasd over de saaiheid van de kleuren. Drie rode auto's, een enkele met een iets fellere tint blauw, heel soms een oranje Polo en natuurlijk mijn auto. Maar verder alles wit, grijs en zwart.
Kijk ook die foto van die Elettre: al de rest is zwart of grijs.

Tegen de haren van dit topic in strijken, ik zag vandaag 9 witte (lesauto net niet te zien) op rij op de A4. Nederland heeft echt meer kleur in het wagenpark nodig.
En ergens daartussen in iedergeval één blauwe auto :p. Man man wat een ellende was het weer gister

Opvallend hoe weinig Alfa-rijders een kleurtje aandurven. Deze vielen best op
9dy4puw.jpg

Znv5eUo.jpg

En de Ignis is best in leuke kleuren te krijgen
P2UpgOd.jpg

BR7PDlN.jpg

5zZIvw3.jpg

Laatst bewerkt:
Inderdaad goede kleurtjes hier boven, een Ignis in die kleur zag ik vandaag ook nog staan.

Deze Pt Cruiser vond ik ook wel weer eens verfrissend om te zien.
IMG-20240509-120527758-HDR.jpg

Ik kwam vanmiddag een BMW 5 serie tegen van het type F11, in een hele aparte kleur groen, iemand enige idee welke dat zou kunnen zijn, ik heb gezocht maar kon niks vinden. Heb helaas geen foto kunnen maken.

Fijn dat ook het Belgische straatbeeld met wat kleur wordt opgefleurd, maar probeer het voor dit topic toch te houden op de minder gangbare (en dus echt sleurdoorbrekende) kleuren. De getoonde rode en blauwe kleuren zijn op veel van de betreffende auto's (ook in BE) allesbehalve zeldzaam.

Vaker getoond, maar wat trekt dit de aandacht op een saaie parkeerplaats!
4LpUFZD.jpg

Op speciale bestelling geleverd?
jngpXg6.jpg

Dito, of overgespoten na een schade? Ook op kenteken groen
DZbAVUG.jpg

De oranjerode had ik al eens gepost, fris duo zo
gQ1ocek.jpg

Nio heeft wel aardige kleuren
g4Xx342.jpg

Dat knalt lekker, dat oranje maar vooral dat geel. Net ietsjes donkerder dan je meestal ziet. Deze heeft een beetje de tint van die Pegaso die in het Louwman museum staat.

Respect voor die keus, zowel van de fabrikant/importeur als de berijder. Lexus staat niet echt bekend om zijn sprankelende kleurenpalet, hopelijk verandert dit nu.

Terug
Bovenaan