Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel lef hoor, met een Elettre een parkeergarage in!
Moderator
En ergens daartussen in iedergeval één blauwe autoTegen de haren van dit topic in strijken, ik zag vandaag 9 witte (lesauto net niet te zien) op rij op de A4. Nederland heeft echt meer kleur in het wagenpark nodig.
En ergens daartussen in iedergeval één blauwe auto. Man man wat een ellende was het weer gister
Die voorste Audi A6 lijkt me zilvergrijs.Tegen de haren van dit topic in strijken, ik zag vandaag 9 witte (lesauto net niet te zien) op rij op de A4. Nederland heeft echt meer kleur in het wagenpark nodig.
Klopt, die telde ik dan ook niet mee. Maar tussen de 208 en Polo zit nog een witte lesauto.Die voorste Audi A6 lijkt me zilvergrijs.
Moderator
Dat blijkt wel uit de foto's van witte, staalblauwe en donkerbruine auto's in dit topic...MrX heeft een inhaalslag te maken op dit forum zo te zien.Leuke zeegroene kleur op de Corsa.
![]()
Zag vandaag een rode s204.. was echt een prachtig aanzicht met het zonnetje erop! Facelift met deze velgen ook.
Hij staat hier niet tussen, het kan ook een wrap zijn.Ik heb hier alvast de kleuren uit de brochure van een F11 2010 model, mogelijks is het een Individual kleur die niet in de brochure staat?
![]()
Ik ben nogal een fan van de F11 maar vrees dat ik die met een wrap heel snel fout zou gaan vinden. Laat ik maar hopen op een Individualkleur.Hij staat hier niet tussen, het kan ook een wrap zijn.
Ja top! Ik wou ook nog zeggen dat ik dit een hele goede foto vind, zo springt de kleur er echt uit.... Lexus RX450h in Rose Gold...
![]()
Moderator