Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik probeer een foto van mijn gele Triumph te plaatsen maar het lukt me nietMooi plaatje zo, al had een klassieke MG of Triumph misschien beter in het geheel gepast.![]()
Heb je de foto al online staan Michel?
Als je er een linkje van hebt staat hij er in mijn ervaring vaak al als je dat linkje neerzet.
Heb je de foto al online staan Michel?
Als je er een linkje van hebt staat hij er in mijn ervaring vaak al als je dat linkje neerzet.

Ik ben niet zo goed (meer) met kentekens, maar verschilt het bouwjaar niet heel sterk?Grappig dat die Jimny's verschillende grilles hebben!
Als je het kenteken even natrekt kun je zien dat de eerste toelating internationaal 7 januari 1998 is, en de datum eerste toelating in Nederland 10 januari 2000. Dus het is import. En volgens mij ook metallic lak op de Punto.Het kenteken is van eind 1999 volgens mij, en aan de wieldoppen te zien is het een facelift model, dus ik denk zelf dat het een laat exemplaar van dit model is.
Alsof die wrap niks kost.Ook een handige manier om een frisse kentekencard te krijgen zonder kosten trouwens...
Goed kleurtje, al blijft 'British Racing green' favoriet op een Mini.![]()
Niet te missen..![]()
Het ene groen is het andere niet