Koers en reacties op AW homepage

lees elders ook vaak "niet voor de gewone man" en dat soort opmerkingen ook als het om nieuw bouw van huizen gaat. alsof de gewone man een arme sloeber is die in plaats van fatbike koopt voor de kinderen, roken, all in vakanties gaat enzo, wel altijd de juiste financiele keuzes maakt. niet iedereen is arbeidsongeschikt.

Ik heb soms het gevoel, dat als je voor de ouderwetse AW ervaring komt. Dat je er beter vanaf bent op het forum, ook met het autonieuws.

Trouwens, ik zag onlangs in de comments op de ID3 GTI en Kia EV4 GT iets in de trant van 'Waarom maakt VW/Kia dit? De jaren 80 en 90 zijn voorbij. Gebruik je ontwikkelingsgeld voor een Cybercab achtige'

Geen idee of XR de site overgenomen heeft, of dat we gewoon oud worden. Beide conclusies zijn even deprimerend. :ROFLMAO:

lees elders ook vaak "niet voor de gewone man" en dat soort opmerkingen ook als het om nieuw bouw van huizen gaat. alsof de gewone man een arme sloeber is die in plaats van fatbike koopt voor de kinderen, roken, all in vakanties gaat enzo, wel altijd de juiste financiele keuzes maakt. niet iedereen is arbeidsongeschikt.
Maar ook niet iedereen heeft even 50/60/70k op de bank om een EV aan te schaffen als je een fatsoenlijk rijbereik wilt. Ik snap wel dat er veel commentaar is op het feit dat Jan Modaal steeds meer moet betalen en de koning en zijn familie steeds meer krijgt. :rolleyes:

Onder elk artikel van een schitterende Ferrari. Waarom zoiets als test op AW wordt geplaatst want de gewone man kan het toch niet betalen.

Ik zou iedereen wat meer dromen in zn leven gunnen.

Onder elk artikel van een schitterende Ferrari. Waarom zoiets als test op AW wordt geplaatst want de gewone man kan het toch niet betalen.

Staat dat er serieus op? :confused:

Zijn het diezelfde zeikers die gaan klagen dat als er bijvoorbeeld iets gepresenteerd is in Japan, dat het niet relevant is? 'want niet voor de Nederlandse markt'

Hier is het dus het omgekeerde. Maar een brug onderhouden is blijkbaar nog steeds te veel van het goede. :censored:
Daar hebben we hier wat minder last van, alleen wel van overstromingen in de bergen wat natuurlijk weer behoorlijk wat schade mee brengt. Of een week geleden een flinke hagelstorm, waardoor er honderden miljoenen schade uit voort komt, ook veel aan autos.

Terug
Bovenaan