Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was gezellig met JW hier...Te laat ik heb je al gerapporteerd![]()
Moderator
Maar wat wil je dan? Als iets vanuit de techniek/software niet kan, dan houd het vrij snel op.Dat is toch algemeen bekend en wordt door verschillende mensen gedaan. Ik heb ook wel eens een melding daarover gedaan, eerlijk gezegd heb ik door de reactie die ik toen kreeg wel gedacht “laat maar… “
Ik had al het idee dat ik niet gewenst was hier…Het was gezellig met JW hier...Te laat ik heb je al gerapporteerd![]()
Je bent er nog?Ik had al het idee dat ik niet gewenst was hier…
![]()
Met stille trom vertrekken is niet mijn ding.Je bent er nog?![]()
Kijk maar op de Frontpage, dan merk je het aan de reacties wel. Bij het artikel over iemand met Toyota’s als hobby jeuken mijn handen ook om te reageren op een Tesla-knuffelaar.![]()
Het voegt niks toe aan dat artikel.Als je fan bent van Tesla, dat is naar mijn mening dikke prima. Maar ik heb zelf wel moeite met types die dan: Of andere merken af gaan kraken 'mijn tesla is sneller en beter dan jouw Bugatti', of dat ze Musk op een overdreven manier aan het ophemelen zijn, of dat ze een schuldgevoel gaan aanpraten omdat je toevallig nog op benzine rijdt.
Nee, maar dan moet het toch op één of andere manier over Tesla gaan.Het voegt niks toe aan dat artikel.![]()
Het is natuurlijk sowieso de toon die de muziek maakt, dat als eerste. Ik snap heus wel, zeker als je nu ook weer in dit topic kijkt qua gedoe, dat een mod of forumleiding niet meteen halleluja gaat roepen een nobelprijs geeft, maar bijna een snauwende reactie geeft, dan denk ik persoonlijk "zoek het lekker uit de volgende keer." En ik klik het topic of wat ook maar weg tegenwoordig.Maar wat wil je dan? Als iets vanuit de techniek/software niet kan, dan houd het vrij snel op.
Lol deze moest ergens andersIk zie bijna altijd zebrapaden met stoplichten. Maar ook al mn hele leven woonachtig in stedelijk gebied in de randstad
Geen idee. Zo goed ken ik de Frontpage niet. Gaat om dit artikel…Ach verrek @Jay DoubleYou heb je het over die veelpleger bij die artikel die zowieso Toyota afzeikt bij elke artikel?
Dus ik hoef niet achteraan te sluiten?@Jay DoubleYou zelfs na meer dan 10.000 reacties zijn we nog steeds blij met je![]()
Geen idee. Zo goed ken ik de Frontpage niet. Gaat om dit artikel…
![]()
Tonnie heeft ook meerdere MR2's maar de GT86 is zijn
Tussen de trekkers en landbouwmachines staan in de schuur van...www.autoweek.nl
VIP access voor jouDus ik hoef niet achteraan te sluiten?![]()
Namen? Voorbeelden?een vaste groep gebruikers (“de kliek”) de grenzen van het toelaatbare regelmatig zelf opzoekt
Verbannen denk ik. Als ik op ‘@‘ druk komt zijn naam ook niet meer naar voren.Hij is alweer vertrokken.....
Nogal. En als je al met zoveel stampij ‘ons clubje’ binnenkomt maak je geen beste beurt in mijn ogen.Ik had hem gerapporteerd. Beetje vermoeiend figuur...
Idd. En met een gebruikersnaam geïnspireerd op JL86 was het snel duidelijk.Nogal. En als je al met zoveel stampij ‘ons clubje’ binnenkomt maak je geen beste beurt in mijn ogen.![]()
Als je je gedraagt krijg je echt geen ban, al heet je ikhaatallemoderators of zo.Idd. En met een gebruikersnaam geïnspireerd op JL86 was het snel duidelijk.
Ben bang dat ik nu de volgende wordt![]()
Te laat ik heb je al gerapporteerd![]()
1 tip, er zijn andere onderwerpen dan JL86.Nee, ik bedoelde dat JL86 hem gisteren rapporteerde dus nu zal ik voor hem wel het volgende doelwit worden.
We zullen zien![]()
Die opmerking van JL86 was naar mij bedoeld gisteren.Nee, ik bedoelde dat JL86 hem gisteren rapporteerde dus nu zal ik voor hem wel het volgende doelwit worden.
We zullen zien![]()
Die heeft echt wel wat beters te doen hoor... (zeer drukke job, 2de kindje op komst, 3 auto's rijdende houden, entertainment brengen op AW)Nee, ik bedoelde dat JL86 hem gisteren rapporteerde dus nu zal ik voor hem wel het volgende doelwit worden.
Mijn betoog vóór de Tesla.....
Vind die zelf juist verbeterdPrima wagens. Ik vindt de kont van de Model Y niet zo mooi meer, na die facelift.
Hij is zon grote fan dat ik hem een poster met handtekening zal sturen![]()
ik zie de "echte" persoon zojuist gewoon weer reageren op het forum.Hij is alweer vertrokken.....
Ik had hem gerapporteerd. Beetje vermoeiend figuur...
Zweedse gehaktballetjes van de IKEA?Volvo heeft iets nieuws onthuld, dus drie keer raden waar de discussie over gaat.![]()
maar nee hoor, gaat het weer over belastingen en andere randzaken![]()
Voor jou is belasting een randzaak ja, hier op weg om een hoofdzaak te worden@Fr1kandelbr00dje ja F*** H** denk lekker in de ochtend even autonieuws te lezen met een bak koffie… maar nee hoor, gaat het weer over belastingen en andere randzaken![]()
Het lijkt wel Prinsjesjaar op de voorpagina
Ik snap dat het in NL een belangrijke rol is, maar moeten we daar 24/7 over discussiëren?Voor jou is belasting een randzaak ja, hier op weg om een hoofdzaak te worden![]()