Koers en reacties op AW homepage

Dat is toch algemeen bekend en wordt door verschillende mensen gedaan. Ik heb ook wel eens een melding daarover gedaan, eerlijk gezegd heb ik door de reactie die ik toen kreeg wel gedacht “laat maar… “
Maar wat wil je dan? Als iets vanuit de techniek/software niet kan, dan houd het vrij snel op.

Kijk maar op de Frontpage, dan merk je het aan de reacties wel. Bij het artikel over iemand met Toyota’s als hobby jeuken mijn handen ook om te reageren op een Tesla-knuffelaar. :rolleyes:

Als je fan bent van Tesla, dat is naar mijn mening dikke prima. Maar ik heb zelf wel moeite met types die dan: Of andere merken af gaan kraken 'mijn tesla is sneller en beter dan jouw Bugatti', of dat ze Musk op een overdreven manier aan het ophemelen zijn, of dat ze een schuldgevoel gaan aanpraten omdat je toevallig nog op benzine rijdt.

Als je fan bent van Tesla, dat is naar mijn mening dikke prima. Maar ik heb zelf wel moeite met types die dan: Of andere merken af gaan kraken 'mijn tesla is sneller en beter dan jouw Bugatti', of dat ze Musk op een overdreven manier aan het ophemelen zijn, of dat ze een schuldgevoel gaan aanpraten omdat je toevallig nog op benzine rijdt.
Het voegt niks toe aan dat artikel. ;)

Maar wat wil je dan? Als iets vanuit de techniek/software niet kan, dan houd het vrij snel op.
Het is natuurlijk sowieso de toon die de muziek maakt, dat als eerste. Ik snap heus wel, zeker als je nu ook weer in dit topic kijkt qua gedoe, dat een mod of forumleiding niet meteen halleluja gaat roepen een nobelprijs geeft, maar bijna een snauwende reactie geeft, dan denk ik persoonlijk "zoek het lekker uit de volgende keer." En ik klik het topic of wat ook maar weg tegenwoordig.

Ik kom hier voor mijn plezier, dus ik negeer inmiddels heel wat mensen en topics, maar als ik in dit topic en naar bepaalde reacties kijk, dan vraag ik me daadwerkelijk af wat de reden van een heleboel mensen is om hier te zijn om eerlijk te zijn.

Ach verrek @Jay DoubleYou heb je het over die veelpleger bij die artikel die zowieso Toyota afzeikt bij elke artikel?
Geen idee. Zo goed ken ik de Frontpage niet. Gaat om dit artikel…

@Jay DoubleYou zelfs na meer dan 10.000 reacties zijn we nog steeds blij met je :whistle:
Dus ik hoef niet achteraan te sluiten? :p

Nee, ik bedoelde dat JL86 hem gisteren rapporteerde dus nu zal ik voor hem ( hem = JanLoL68) wel het volgende doelwit worden.
Te laat ik heb je al gerapporteerd :p

Correctie hierboven: even een verduidelijking wie ik met hem bedoelde

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik bedoelde dat JL86 hem gisteren rapporteerde dus nu zal ik voor hem wel het volgende doelwit worden.
Die heeft echt wel wat beters te doen hoor... (zeer drukke job, 2de kindje op komst, 3 auto's rijdende houden, entertainment brengen op AW) ;)

De moderators kunnen perfect zien wie wat rapporteert en waarom; als iemand daar al misbruik van zou maken, kan ik me niet inbeelden dat die geen vermanend berichtje krijgt in 1ste instantie.

"Doelwit", klinkt ook zo luguber, discuteer gewoon gezellig mee. Ik krijg nog een grote grijns als ik denk aan hoe S J 1001 gisteren ieders wagenpark genadeloos fileerde met zijn "Compensatie index" en en de willekeurige correctiefactoren die hij toepaste.

Nog een laatste keer want de verwarring slaat toe hier.

Ik bedoelde niet JL86 maar die trol die een volgende keer mij wel op de korrel zal hebben.
Hoop dat het zo duidelijk is ;)

Terug
Bovenaan