Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En vanaf hoeveel cijfers geldt dat? 2?Om het simpel te houden neem ik niemand met een random cijferreeks achter de naam erg serieus.
En vanaf hoeveel cijfers geldt dat? 2?![]()
Ik heb voor de grap eens AI aan het werk gezet, al maakt AW het vrij lastig met de code, dus ik moest het e.e.a. kopieren en plakken. Maar op het brandstof artikel vandaag met circa 300 reacties zijn er 83 verschillende gebruikers, waarvan er eentje de kroon spant met 42 reacties... Ik zal geen namen noemen maar die persoon lijkt mij alles behalve een Russische bot, want die meneer is zo pro EV dat zijn scheetjes zelfs uitstootvrij zijn![]()
Ik scroll meestal ook gewoon ff rustig door met een combinatie van vermaak, intrige, verbazing, en ergernis. Prima activiteit onder het genot van een kop koffie.Ik vind het vooral interessant (en belachelijk) dat er binnen no-time niet meer op het artikel wordt gereageerd, maar op elkaar. En dan zonder redelijkheid. Aanvallen op meningen of meningen verkopen als feiten. Blijft bijzonder...
Als jij twee een reeks vind…En vanaf hoeveel cijfers geldt dat? 2?![]()
Dat je er de energie voor kan opbrengen. Ik hou mij zelf gewoon liever niet (meer) bezig met negatieve energie.Als je eenmaal wat ervaring hebt met het spelletje op de FP, kan het best vermakelijk worden, weet ik uit ervaring. Het is een soort 4D-schaken, maar dan zonder bord, zonder regels en met meerdere spelers die ervan overtuigd zijn dat ze al gewonnen hebben voordat ze weten welk spel er gespeeld wordt.
Idem. Ik lees de artikelen die ik interessant vind en af te toe lees ik wat commentaar met een gniffel.Dat je er de energie voor kan opbrengen. Ik hou mij zelf gewoon liever niet (meer) bezig met negatieve energie.
Dat zie je tegenwoordig overal op pagina’s met nieuws en waar de mogelijkheid is om te reageren. Ik zag het bij de Telegraaf vanmorgen ook onder een artikel met iets vreselijks in Eerbeek. Beknopte informatie, dus mensen gaan zelf maar ongevraagd speculeren, invullen, motieven toeschrijven en daders aanwijzen. Hetzelfde zie ik constant gebeuren op een nieuwssite met nieuws bij ons uit de regio.Ik vind het vooral interessant (en belachelijk) dat er binnen no-time niet meer op het artikel wordt gereageerd, maar op elkaar. En dan zonder redelijkheid. Aanvallen op meningen of meningen verkopen als feiten. Blijft bijzonder...
Of een quiz: ‘Welk autonieuwsartikel had het minste inhoudelijke reacties in het afgelopen jaar?’Soms moeten we gewoon een spelletje bingo doen, met de meest voorkomende FP dingen. Ik denk dat het wel lachen wordt.![]()
Dat je er de energie voor kan opbrengen. Ik hou mij zelf gewoon liever niet (meer) bezig met negatieve energie.
Idem. Ik lees de artikelen die ik interessant vind en af te toe lees ik wat commentaar met een gniffel.
Maar reageren doe ik al heel lang niet meer.
Of een quiz: ‘Welk autonieuwsartikel had het minste inhoudelijke reacties in het afgelopen jaar?’![]()
Beide reageerders zitten al geruime tijd op de site, degene die over WEF begon rijdt zelf Tesla (en nog wat andere leuke auto's), houdt van 1 van die auto's ook review bij. Als jij daar al 'rare groepen' in ziet, zitten we inderdaad op een heel merkwaardige site.Over de T gesproken, bij de Jensen artikel kwam er weer eentje met 'Maar mijn Tesla is sneller'Met daaronder het gel*l over het 'WEF' dus beide rare groepen hebben vandaag weer aangemeld.
Vind dit zo bizarBeknopte informatie, dus mensen gaan zelf maar ongevraagd speculeren, invullen, motieven toeschrijven en daders aanwijzen
Ja helaas wel de realiteit. Heeft het internet ons vermogen om na te denken voordat we roepen aangetast? Scherm ertussen is anders dan face to face. Gevolg van corona?Vind dit zo bizar
Beide reageerders zitten al geruime tijd op de site, degene die over WEF begon rijdt zelf Tesla (en nog wat andere leuke auto's), houdt van 1 van die auto's ook review bij. Als jij daar al 'rare groepen' in ziet, zitten we inderdaad op een heel merkwaardige site.
Ja helaas wel de realiteit. Heeft het internet ons vermogen om na te denken voordat we roepen aangetast? Scherm ertussen is anders dan face to face. Gevolg van corona?
Ik merk het in de klas ook. Ik leer ze graag zaken als nuance.
En dan helpt het niet als ouders thuis ook zo'n instelling hebben van direct roepen en mening onderbouwen hoeft niet.
Off-Topic : na jouw reactie gezondigd en zojuist een frikadel broodje gekocht en opgepeuzeld. @Fr1kandelbr00dje
Ten eerste, verkeerde topic, dacht dat dit off topic was.Een watte? Dinobroek?
Ik ook!!Ten eerste, verkeerde topic, dacht dat dit off topic was.
Ten twee, broek met een plaatje van een dino of een "dino"-kleur. Gelukkig is dat laatste een rekbaar begrip.
ik vind het vooral gek dat mensen er steeds weer op reageren. daar doet zon trol het toch om??Over de T gesproken, bij de Jensen artikel kwam er weer eentje met 'Maar mijn Tesla is sneller'Met daaronder het gel*l over het 'WEF' dus beide rare groepen hebben vandaag weer aangemeld.
ik vind het vooral gek dat mensen er steeds weer op reageren. daar doet zon trol het toch om??
valt me ook op dat sommige lieden agressief reageren als je hun lievelings merk of concern niet leuk vind. of misschien zijn dat ook trollen maar dan van een merk of concern.
(Ik hou me stil)![]()
Net als vele dingen in deze wereld, de geschiedenis herhaalt zich.Is het nog steeds een ding hier? Waar iemand die gebant is, vrolijk een nieuwe account maakt en het gezeik van vooraf aan begint?
Net als vele dingen in deze wereld, de geschiedenis herhaalt zich.![]()
Dat is toch algemeen bekend en wordt door verschillende mensen gedaan. Ik heb ook wel eens een melding daarover gedaan, eerlijk gezegd heb ik door de reactie die ik toen kreeg wel gedacht “laat maar… “Is het nog steeds een ding hier? Waar iemand die gebant is, vrolijk een nieuwe account maakt en het gezeik van vooraf aan begint?
Dat is toch algemeen bekend en wordt door verschillende mensen gedaan. Ik heb ook wel eens een melding daarover gedaan, eerlijk gezegd heb ik door de reactie die ik toen kreeg wel gedacht “laat maar…
Daar heb je wel een punt!Is niet altijd slecht, we hebben vandaag de A2 terug.![]()
@Janlol68 en de volgende account… je moet er maar zin in hebben als volwassenen
Kijk maar op de Frontpage, dan merk je het aan de reacties wel. Bij het artikel over iemand met Toyota’s als hobby jeuken mijn handen ook om te reageren op een Tesla-knuffelaar.Dat jij nog kan zien of het een trol account is of niet.Ik ben zelf een beetje naar uitgekeken, zolang ze maar niet hier komen te etteren vind ik het best.
Nieuw account met een naam die verdacht veel op die van mij lijkt en ook tevens op 2 van mijn reacties uit het niets reageert en vandaag is aangemaakt... ligt er te dik bovenop. De moeite die men erin steekt, ongeloofelijk, ga lekker buiten van het weer genieten.Dat jij nog kan zien of het een trol account is of niet.Ik ben zelf een beetje naar uitgekeken, zolang ze maar niet hier komen te etteren vind ik het best.
deze meneer is toch ook van het latijn, engels en nederlands door elkaar? en blijkbaar ook al de pik op jl86?Ga jij nu Zoë Roth uit Texas misbruiken om het JL86 getrol (FP/Benz artikel) te rechtvaardigen??
![]()
'Disaster Girl,' The Stuff Of Memes, Sells For Nearly $500,000 As NFT
Zoë Roth was just 4 when her dad took a picture of her standing in front a burning house. That photo launched uncounted memes, and now the original copy has sold at auction as a nonfungible token.www.tpr.org
Ze mogen achter in de rij aansluitenen blijkbaar ook al de pik op jl86?![]()
Sommigen denken dat ze heel wat zijn hierzo en dan tel je alleen mee als je EV rijdt.deze meneer is toch ook van het latijn, engels en nederlands door elkaar? en blijkbaar ook al de pik op jl86?of mag hij alleen mensen betichten van trollen?