Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een M3 is een BMW inderdaad.Ik vind een Model3 een M3 noemen ook niet zo Nice
Moderator
Veel typewerk, post dan niks online…Een T3 weer van VW.... En Tesla Model 3 weer veel typewerk...
Wat dacht je van dat artikel over die illegale die op de snelweg aangehouden werd na een rit met geopende motorkap? Het is geen autonieuws en leerzaam is het ook niet, iedereen weet immers dat met open motorkap rijden niet mag. Welk doel heeft zo'n artikel dán?
Wie daar behoefte aan heeft, heeft aan Facebook en nu.nl toch wel genoeg om zich uit te leven, zou ik denken.Veel Facebook nieuws de laatste tijd, kunnen we elkaar lekker ophitsen/opjagen in de reacties. Heerlijk![]()
En toch wordt het ook hier geplaatst, maar de oplossing is heel simpel, gewoon niet lezenWie daar behoefte aan heeft, heeft aan Facebook en nu.nl toch wel genoeg om zich uit te leven, zou ik denken.
En toch wordt het ook hier geplaatst, maar de oplossing is heel simpel, gewoon niet lezen![]()
Das mijn tactiek. Daardoor zitten het aantal clicks op serieus lager niveau dan jaar terug vanuit mij wbt autoweek frontpage en mis ik veel nieuws die ik wel zou lezen.En toch wordt het ook hier geplaatst, maar de oplossing is heel simpel, gewoon niet lezen![]()
Maar dit vind ik gewoon helemaal prima en interessant. Het is dan echt nieuws over een auto en niet ‘autogerelateerd’ zoals de artikelen hierboven geschetstIdem voor de Chinese automerken/modellen die niet naar NL komen, het is toch autonieuws, dus er zullen vast en zeker ook voor die categorie geinteresseerde voor zijn.
Ik dacht al: hoe komt die terugval in pageviews toch?Das mijn tactiek. Daardoor zitten het aantal clicks op serieus lager niveau dan jaar terug
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar ik begrijp ook wel dat AW omzet moet genereren en dat het daardoor belangrijk is dat juist de "click-bait" artikelen zichtbaar zijn, want deze genereren traffic naar de website.
Idem voor de Chinese automerken/modellen die niet naar NL komen, het is toch autonieuws, dus er zullen vast en zeker ook voor die categorie geinteresseerde voor zijn.
Maar dit vind ik gewoon helemaal prima en interessant. Het is dan echt nieuws over een auto en niet ‘autogerelateerd’ zoals de artikelen hierboven geschetst
Das mijn tactiek. Daardoor zitten het aantal clicks op serieus lager niveau dan jaar terug vanuit mij wbt autoweek frontpage en mis ik veel nieuws die ik wel zou lezen.
Speaking of terugval in pageviews, het is lekker rustig omtrend Volvo....![]()
Als het geen Stellantis…Kinderachtig gedoe weer bij de 208 itemIk heb het trollaccount zojuist gerapporteerd.
![]()
Peugeot e-208 GTi: sterke GTi-heropleving is nog sneller
De GTi is terug bij Peugeot. Dit is de Peugeot e-208 GTi: een...www.autoweek.nl
Verschrikkelijk. Maar het lijkt de afspiegeling van de nieuwe normaal te zijn. Gewoon ordinair schelden en vloeken. Geen enkele ruimte voor nuance of nieuw inzicht. Soort van rijdende rechter (dat past dan wel bij Autoweek) dit is mijn uitspraak hier moet u het mee doen. Je ziet dit gedrag overal en in verschillende topics voorbijkomen. Bedoel dat niet persé de vrij “excentrieke” reacties maar in z’n algemeenheid een extreem kort lontje in combinatie met een bijzonder uitgesproken mening. JammerIk heb meneer maar passend advies gegeven, maar ik hoop dat AW hier wel hard tegen op treed.
Er komt er nu toch eentje voorbij op de voorpagina...
![]()
Één op de vijf Nederlandse heeft wel - AutoWeek
Het is je vast weleens overkomen: tijdens een lange rit...www.autoweek.nl
Dylan 1649696
Je bent nog achterlijke dan een amoebe achterlijk hersenloos varken! Soms moet je ineens, ook al ben je net geweest. Gestoord misbaksel! Ik heb zo'n graftakkenhekel aan mensen zoals jij! Alles zou zwart wit maken.... Rotzak!
- Rapporteer
- vandaag om 14:07
- 0
Dylan 1649696
Wat een achterlijke opmerking, als je moet dan moet je PUNT! Je mag bovendien gewoon buiten de bebouwde kom plassen, ik ga niet in mn broek pissen omdat jij zo'n gestoord egoïstisch ziekelijk zeikend klotemisbaksel bent!
- Rapporteer
- vandaag om 14:06
- 0
Ik heb meneer maar passend advies gegeven, maar ik hoop dat AW hier wel hard tegen op treed.
Ja alleen vanwege de WCs, ik werd er net zo gek als Dylan vanDit is ook precies de reden dat jij naar Zwitserland bent vertrokken, toch?Er waren hier gewoon te weinig werkende toiletten.
![]()
Sowieso wel echt een groot verschil in niveau tussen de reacties op het forum en op de FP. Daarom lees ik doorgaans de reacties daar ook maar niet. Het is hier veel gezelliger.
...en volgende: actie genomen.Er komt er nu toch eentje voorbij op de voorpagina...
![]()
Één op de vijf Nederlandse heeft wel - AutoWeek
Het is je vast weleens overkomen: tijdens een lange rit...www.autoweek.nl
Dylan 1649696
Je bent nog achterlijke dan een amoebe achterlijk hersenloos varken! Soms moet je ineens, ook al ben je net geweest. Gestoord misbaksel! Ik heb zo'n graftakkenhekel aan mensen zoals jij! Alles zou zwart wit maken.... Rotzak!
- Rapporteer
- vandaag om 14:07
- 0
Dylan 1649696
Wat een achterlijke opmerking, als je moet dan moet je PUNT! Je mag bovendien gewoon buiten de bebouwde kom plassen, ik ga niet in mn broek pissen omdat jij zo'n gestoord egoïstisch ziekelijk zeikend klotemisbaksel bent!
- Rapporteer
- vandaag om 14:06
- 0
Ik heb meneer maar passend advies gegeven, maar ik hoop dat AW hier wel hard tegen op treed.
Enerzijds wel, anderzijds zorgt dat voor mooi wat clicks en acitviteit op de frontpage wat de ad’s wat meehelpt. Ik ben iig goed blij dat aanmelden op het forum zelf dat soort types gelukkig teveel werk lijkt te zijn.ze kunnen daar beter de reactie mogelijkheid uit zetten.
Dat zijn de grootste droeftoeters. Omdat zij jouw auto minderwaardig vinden mag jij geen mening hebben, ofzo. Volslagen debiel.je kan niet eens je mening geven of iemand begint over de auto die je zelf rijd om je mond dood te maken.
Wat vooral door blijft gaan is al heel snel off topic geneuzel. Daar wordt totaal geen rem op gezet. Wat ook zo leuk is dat alles vergeleken wordt met Tesla's. Alsof zo goedkoop mogelijk en zo snel mogelijk accelereren de maatstaf is. Ook de haat tussen de EV en ICE partijen maken topics niet leuk meer om te lezen.
er word daar continu rare discussies gevoerd. je kan niet eens je mening geven of iemand begint over de auto die je zelf rijd om je mond dood te maken. ze kunnen daar beter de reactie mogelijkheid uit zetten.
HANSJE63Tja, ook de mensen van het AW/DPG team hebben recht op een WE hé JL86. 24/7 moderatie is gewoon niet realistisch.En de volgende die begint te schelden… het is toch niet meer normaal, meneer doet niet eens mee aan een “onzinnige” discussie. Ik heb zn reactie gerapporteerd (gisteren al) maar er gebeurd niks mee…
Tja, op een ander forum waar ik kom wordt gefilterd op woorden, maar dat helpt ook niet echt als je de boel wil verpesten.@Niseko dat snap ik ook wel, maar een persoon uitschelden zou er sowieso niet door moeten komen lijkt mij… zelfs als je er een * tussen zet.
Echt hèGewoon weg blijven van de homepage berichten, werkt perfect.
Dat werd het ook maar om dan te beginnen scheldenNiet reageren kan ook toch? (when silence speaks so much louder then words)
(het werd ook wel een beetje wellus nietus)