Fr1kandelbr00dje
Kilometervreter
Is de naam toch ergens goed voorIk heb elke keer zo'n verschrikkelijke trek in een frikandelbroodje als jij reageert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is de naam toch ergens goed voorIk heb elke keer zo'n verschrikkelijke trek in een frikandelbroodje als jij reageert![]()
Jeetje. Ik heb er een hakmes doorgehaald, zal niet 100% zijn (smartphone is niet ideaal voor zo'n klusje), volgens mij zijn er de nodige scherpe angels uit.wat er onder het artikel over accijnskorting staat is een andere uiterste
Jij komt mij voor als iemand die die knop veelvuldig gebruikt![]()
Jeetje. Ik heb er een hakmes doorgehaald, zal niet 100% zijn (smartphone is niet ideaal voor zijn klusje), volgens mij zijn er de nodige scherpe angels uit.
Graag gedaan hoor! Ja, het kán op de smartphone maar niet ideaal. Je mist vooral het overzicht. Maar die had ik bij de hand. Weer veel geleerd over ziekten die je kunt krijgen laten we maar zeggenNiet 100%, maar alleen al vanwege het modereren vanaf een smartphone geef ik voor jou een buiging.
Weer veel geleerd over ziekten die je kunt krijgen laten we maar zeggen![]()
Nemen onszelf iets te serieus.Relativeren lijkt wel een kunst die veel mensen hier en in het algemeen verleerd zijn.
Moderatie. Ik vraag gewoon een antwoord op de vraag waarom inhoudelijke bijdrages verwijderd worden.Wie, wij?
Ik ken jou niet, weet niet over welke topic(s) je het hebt, maar ik denk dat er iets scherper gekeken wordt naar een eerder beginnende forummer dan iemand die hier al 15-20 jaar rondhangt en nog nooit een ban kreeg.Het feit dat jullie een heel topic sluiten, waar ik vraag om antwoorden en alles verwijderen, zegt genoeg...
Ik heb nog nooit iemand aangevallen, maar ik ben wel enkel geïnteresseerd in VW. Is dat de reden? Het rare is dat als ik een uitleg vraag, alles gewist wordt en er geen antwoord komt.Ik ken jou niet, weet niet over welke topic(s) je het hebt, maar ik denk dat er iets scherper gekeken wordt naar een eerder beginnende forummer dan iemand die hier al 15-20 jaar rondhangt en nog nooit een ban kreeg.
Subjectief gegeven, jazeker maar er zijn hier forummers die in zijn voor een grap en waar je wat mee kan dollen (op een beleefde / respectvolle manier) en andere waarvan je denkt, gut ja. Net als op je school, werk, familie etc.
Ik hou als motto aan, behandel anderen hier op het forum zoals je zelf graag behandeld zou worden…
Discussie mag, nee moet kunnen uiteraard, maar er is soms gedram, merkblindheid, neerkijken en niet te beleefde woorden waarvan ik denk als boomer, sjonge jonge, moet dat nou?
Een keer niet. Maar ik tel nu al zeker 4 keer in korte tijd.Nou ja, zo'n ramp is het nu toch ook weer niet als je reactie eens een keer ten onrechte wordt weggehaald? Is mij ook een keer overkomen. Ik haalde toen maar gewoon mijn schouders op.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Autoweek hier zelf erg blij mee is, dus nogmaals: Haal die knop gewoon weg.
De AW site is gratis. Enige manier om inkomsten te vergaren is reclame en dan geldt: hoe meer kliks hoe beter. Het is dit of betalen... maar die discussie is hier al eens gevoerd, denk ikik krijg ook het idee dat er nieuwsberichten geplaatst worden om zoveel mogelijk reacties uit te lokken. Het zal de kwaliteit van het hoofdpagina goed doen denk ik. Ik vind het oprecht jammer dat het op die manier gaat.
Ja, jij ja.Wie, wij?
Het blijft een gratis website.. ga er maar aan staan.En ik snap werkelijk niet waarom Autoweek niet meer aan nepforummers doet, je merkt dat meer en meer echte forum gebruikers afhaken en minder tot niet meer actief zijn hier
De AW site is gratis. Enige manier om inkomsten te vergaren is reclame en dan geldt: hoe meer kliks hoe beter. Het is dit of betalen... maar die discussie is hier al eens gevoerd, denk ik
Erg goed idee! Ik zou het er ook graag voor over hebben..Als je voor een paar euro in de maand een betaald account zou hebben, en je zou dan daarmee bijvoorbeeld leuke, nuttige dingen kunnen downloaden en misschien nog wat extra's, wellicht iets icm AW Classics, zou ik dat er best voor over hebben.
Post hier wat meer over op de FP! Nuttige pagina’sHelaas voor jullie, maar een abonnement of zo hebben we voorlopig niet in beeld (zeg natuurlijk nooit nooit)! We willen de site en de informatie toegankelijk houden voor de liefhebbers. Ja, de adverteerders van onder andere de banners zorgen voor een mooie bijdrage die ons allemaal gaande houdt, maar je kunt ook bijdragen door gebruik te maken van bijvoorbeeld de Kentekencheck op de site, je volgende gebruikte auto te vinden (maar wist je ook dat we een overzicht hebben van nieuwe voorraadauto's als je snel een nieuwe auto wilt hebben?) of privateleaseaanbiedingen, je banden te bestellen via AutoWeek, of de verzekering van je auto te vergelijken. We horen vaak dat je op AutoWeek meer kunt vinden dan je op eerste gezicht denkt! En help gerust ons en andere automobilisten met een review van je eigen auto('s), naast wat je bij 'Mijn Auto' op het forum al plaatst. Kost wat extra tijd en moeite maar die worden echt goed gewaardeerd, zeker als je er eigen foto's bij zet.
Wat is daar "pluggen" aan Johan? Ik heb hier een 10-tal reviews geschreven (1) omdat ik dat fijn vind om te doen en vooral (2) omdat ik hoop dat iemand die zich op dezelfde auto oriënteert er iets aan heeft, net zoals ik dat ook heb bij het lezen van andere reviews.Met alle respect, maar het ‘pluggen’ van een autoreview maakt wel heel duidelijk dat het vooral een inkomstenbron voor Autoweek is, in plaats van een hulp voor andere automobilisten.
Oftewel, er is dus iets mis met de navigatie van de website. Een voorbeeld; om op dit forum een usernaam te wijzigen, heb je ook al een tutorial nodig. Als iets niet intuïtief ontworpen is, vinden mensen het niet.
Iets zegt me dat de frontpage veel meer lezers lokt en dus meer inkomsten genereert.Misschien had je het niet door maar de FP is ook gratis..
De spots uit het 'wat zag jij voor bijzonders vandaag' topic komen regelmatig onregelmatig terecht op de voorpagina. Het forum verdient zichzelf dubbel en dwars terug met dat kijkcijferkanonZolang het forum gratis is, moet je geen grote aanpassingen / inspanningen verwachten van AW. Grootste inkomstenbron is de frontpage en daarom krijgt die meer aandacht. De logica zelve.
Los van pageviews en bannerclicks op die pagina's verdienen we niets aan de reviews, we doen dit inderdaad om de automobilisten die naar een nieuwe/volgende auto zoeken te helpen - en die missie slaagt goed. Veel mensen baseren hun keuze op reviews die ze lezen. Inderdaad, als je dan bijvoorbeeld een privateleasecontract, verzekering neemt via onze site, dan krijgen we daar wat voor.het vooral een inkomstenbron voor Autoweek is, in plaats van een hulp voor andere automobilisten.
Het forum en de website zijn zoals @Niseko al aanhaalde twee platformen. Dit forum hebben we nu twee jaar en de eisen op gebied van security worden vooral het laatste jaar steeds strikter. Dat komt helaas niet ten goede aan de flexibiliteit tussen de twee platformen maar we willen jullie wel twee verschillende inlogs 'besparen'.Een voorbeeld; om op dit forum een usernaam te wijzigen, heb je ook al een tutorial nodig. Als iets niet intuïtief ontworpen is, vinden mensen het niet.
Al die linkjes staan in het menu of op de pagina's van de FP zelf. Ik vond de vraag een leuke aanleiding om eens een opsomming te makenPost hier wat meer over op de FP!
Zal best, het kinderachtige zit 'm in het feit dat sommige figuren werkelijk iedere strohalm aangrijpen om dit te verkondigen.volvo is ook chinees, daar is niks kinderachtigs aan, jammer voor de volvo fans.
Los van de wat provocerende reacties (of de erg vaste meningen van mensen - soms lastig te onderscheiden) zijn er de laatste tijd ook echt "trollen" actief.Ik moet heel erg oppassen met wat ik ga zeggen want het is niet mijn bedoeling het hier ook te starten.
Maar wat is er opeens met die M3 discussie tegenwoordig dat aangewakkerd wordt door sommige figuren? Is het weer zo'n kinderachtig iets als met de 'Volvo = Chinees' de laatste tijd?
Helaas is dat wel de realiteit tegenwoordig.![]()
Zal best, het kinderachtige zit 'm in het feit dat sommige figuren werkelijk iedere strohalm aangrijpen om dit te verkondigen.
En om nog een zijpaadje te nemen: met de Mazda 3 kan ik me een discussie in die richting al helemaal niet herinneren.Dat M3 van Tesla is? Ja, ik vind het ook best moeilijk om te accepteren.
En om nog een zijpaadje te nemen: met de Mazda 3 kan ik me een discussie in die richting al helemaal niet herinneren.
Moderator
Omdat niemand dat zo noemde.En om nog een zijpaadje te nemen: met de Mazda 3 kan ik me een discussie in die richting al helemaal niet herinneren.
Ik reageerde op de reactie van Gullwing.Dat M3 van Tesla is? Ja, ik vind het ook best moeilijk om te accepteren.![]()