A
Anoniem
Guest
Proficiat Kristian 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Ja die is wel aanwezig. En met gezinsuitbreiding op komst begin volgend jaar zal de volgende auto wel weer een stukje groter worden. Al is een saaie stationcar of mpv niet direct een vooruitgang vind ik.
Carfanatic zei:voor 1 kind gelijk een station of mpv, zo overdreven.
Kristian zei:Ik ga er ook vanuit dat we eerst wel toe kunnen met de Civic. Kinderwagen is vandaag geleverd en gelijk even gepast. Gaat prima. Tuurlijk is de kofferbak daarna ook voor driekwart vol maar dat is niet heel erg. En we hebben nog een dakkoffer voor als we op vakantie gaan.
Kristian zei:Gefeliciteerd! Die donkere velgen zou ik ook wel graag gewild hebben maar inderdaad erg duur.
Ben benieuwd hoe de 1400 100pk gaat bevallen. Moet vast wel goed rijden.
StalenSnuitje zei:Nu al winterbanden? Zijn er echt mensen die dat al doen?
Of was ik vorig jaar gewoon laat met monteren (1 dag voor het zo machtig begon te sneeuwen)?![]()
Fast30 zei:-sensor centrale vergrending: 1 op de 30/40x weigert hij de deuren te openen, na het vervangen is het "euveltje" er nog steeds
-schokdemper rechts achter kraakt soms, ook na het vervangen van de demper.. met de volgende beurt de gehele ophanging even laten smeren en kijken of het dan weg is..
Fast30 zei:Eens Honda altijd Honda he
Kristian zei:@BRG: een 500 naast de Accord? Of moet de Honda het veld ruimen? Zijn ook leuke karretjes hoor alleen rijdt niet zo verfijnd als een Honda natuurlijk.
Kristian zei:Zit ik zo eens te kijken hoeveel ruimer een 3-serie Touring of Accord Tourer is qua kofferbak, blijkt gewoon dat de Civic stukken ruimer is. Ongekend ruime auto dus.
Kristian zei:Ik vind zelf dat de vormgeving en rijeigenschappen van de Civic alle minpunten ruimschoots goed maken.
HDI110 zei:Hoe vaak stappen er bij jou mensen achterin die vragen hoe de voorstoel naar voren moet ?
Kristian zei:50 euro PER wisserblad....
Kristian zei:50 euro PER wisserblad....