A
Anoniem
Guest
s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Daar zit idd een groot verschil tussen. Maar als ze iets stuk maken hebben ze dat maar te herstellen! Hoe klein of groot dan ook! Dat risico loop je als dealer!s velthuis zei:Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Omdat er een verschil zit tussen klagen en zeiken? Nu ligt alles nog onder een vergrootglas. Als je echt geen beschadigingen wilt, moet je de auto ook niet gaan gebruiken. Dan moet je hem gewoon onder een zachte doek in de garage zetten en niemand anders eraan laten zitten, ook geen garage. Zuinig zijn op je bezit is prima en de eerste kras zal best pijn doen, maar dat gebeurt. Wie zegt dat dat krasje er niet al zat? Ik vind het geen logische plek om een monteur een kras te laten veroorzaken (advocaat van de duivel...).
Daan. zei:Daar zit idd een groot verschil tussen. Maar als ze iets stuk maken hebben ze dat maar te herstellen! Hoe klein of groot dan ook! Dat risico loop je als dealer!
-Hans- zei:hoe je het ook probeert te vermijden er komen altijd wel krasjes hier en daar
s velthuis zei:Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Omdat er een verschil zit tussen klagen en zeiken? Nu ligt alles nog onder een vergrootglas. Als je echt geen beschadigingen wilt, moet je de auto ook niet gaan gebruiken. Dan moet je hem gewoon onder een zachte doek in de garage zetten en niemand anders eraan laten zitten, ook geen garage. Zuinig zijn op je bezit is prima en de eerste kras zal best pijn doen, maar dat gebeurt. Wie zegt dat dat krasje er niet al zat? Ik vind het geen logische plek om een monteur een kras te laten veroorzaken (advocaat van de duivel...).
Kristian zei:Ik denk ook wel had ik dat paneeltje maar zo gelaten want ik ben er niets mee opgeschoten.
De kras zit op een hele logische plek. Het paneel zit om het glas heen dus de kans is erg groot dat je bij (de)montage het glas raakt.
Rechts zie je het paneel, en links het display met de kras. Redelijk logische plek lijkt mij dus.
Audi A4tdi zei:Hier neem je een aantal zaken aan die in mijn ogen onterecht zijn, even er vanuit gaande dat Kristian hier de waarheid spreekt. Gezien de reactie van de dealer weten ze dat ze hier fout zitten en willen ze het afbluffen.
Volgens mij is het bij wet gewoon geregeld dat als je beschadigingen aanbrengt aan andermans eigendommen je daarvoor aansprakelijk gesteld kunt worden. De dealer heeft het display beschadigd bij het vervangen van het paneel en zal dit dus gewoon moeten oplossen. (lijkt mij overigens ook een zeer onlogische plek om door Kristian zelf gemaakt te zijn en gezien de uitgevoerde reparatie door de dealer wel heel aannemelijk dat zij dit hebben gedaan)
Kristian zei:Bij een tweedehandsje van 1500 euro ligt dat ook wel wat anders als bij een nieuwe auto van 25.000 euro......
British Racing Green zei:Gewoon deur dichtgooien bij die gozer en door je vertrouwde dealer de 2009-paneeltjes met nieuw tellerglas laten plaatsen.
Kost je dan wel wat, maar dan is die ergernis tenminste definitief voorbij![]()
Kristian zei:Krasjes maak ik liever zelfEn zal zeker niet het laatste krasje zijn op de auto. Daar ging het ook helemaal niet om trouwens, ik had hem zelf ook kunnen maken.
Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Hier neem je een aantal zaken aan die in mijn ogen onterecht zijn, even er vanuit gaande dat Kristian hier de waarheid spreekt. Gezien de reactie van de dealer weten ze dat ze hier fout zitten en willen ze het afbluffen.
Volgens mij is het bij wet gewoon geregeld dat als je beschadigingen aanbrengt aan andermans eigendommen je daarvoor aansprakelijk gesteld kunt worden. De dealer heeft het display beschadigd bij het vervangen van het paneel en zal dit dus gewoon moeten oplossen. (lijkt mij overigens ook een zeer onlogische plek om door Kristian zelf gemaakt te zijn en gezien de uitgevoerde reparatie door de dealer wel heel aannemelijk dat zij dit hebben gedaan)
Loupster zei:Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Audi A4tdi zei:s velthuis zei:Nou, als klanten over dat soort dingen gaan beginnen, kan ik mij voorstellen dat ze omgekeerd ook blij zijn dat de klant een ander gaat zoeken![]()
En waarom dan wel?
Hier neem je een aantal zaken aan die in mijn ogen onterecht zijn, even er vanuit gaande dat Kristian hier de waarheid spreekt. Gezien de reactie van de dealer weten ze dat ze hier fout zitten en willen ze het afbluffen.
Zo zo, steun uit verwachte hoek. Audi-rijders dol op rechte naden, de techniek komt wel later.
Kristian zei:Bericht van importeur gehad. Die kan hier niet in bemiddelen zeggen ze. Ze kunnen niet van hogerhand ingrijpen bla bla bla. Hadden nog even contact opgenomen met firma Wesselink en die had aangegeven juist erg behulpzaam te zijn geweest naar de klant toe. Ik heb er nog maar een laatste mailtje aan gewijd en als dat niets op levert dan maar vergeten en er lering uit trekken....
Terence zei:Doodzonde, voor 70 euro een klant minder en een stuk potientiële klanten kwijt!
Wat een achterlijke reactie van die 'baas' ook zeg, voor 70 euro ga je toch niet moeilijk doen?!
Davidoff zei:@ Wessee: Ga jij een scheur in de voorbumper vergelijken met een krasje op een display?
Er is een balans wat wel vergoed moet worden en wat niet. Dat moet per geval bekeken worden.
Individual zei:Het is een gebruiksvoorwerp en nieuw houdt je hem toch niet. Ik zou er mee leren leven. Ga je, als je steenslag hebt, de chauffeur voor je ook aanspreken op zijn gedrag? Is toch psies het zelfde?
Individual zei:En daarbij is het bij deze auto's gewoon een meesterwerk om het dashboard in en uit elkaar te zetten, daar moet je TU voor hebben gehad.
Moderator
Accordtje zei:Individual zei:Het is een gebruiksvoorwerp en nieuw houdt je hem toch niet. Ik zou er mee leren leven. Ga je, als je steenslag hebt, de chauffeur voor je ook aanspreken op zijn gedrag? Is toch psies het zelfde?
Als het door een slechte weg veroorzaakt wordt dan wel rijkswaterstaat in ieder geval.
Terence zei:Accordtje zei:Individual zei:Het is een gebruiksvoorwerp en nieuw houdt je hem toch niet. Ik zou er mee leren leven. Ga je, als je steenslag hebt, de chauffeur voor je ook aanspreken op zijn gedrag? Is toch psies het zelfde?
Als het door een slechte weg veroorzaakt wordt dan wel rijkswaterstaat in ieder geval.
Dat dacht je...een bordje "slecht wegdek .. km" in de meeste gevallen genoeg om de aansprakelijkheid af te wimpelen...
Kristian zei:De hele auto is gewoon een meesterwerk, met of zonder kras
De optie van BRG gaat denk ik ook worden uitgevoerd. Nieuw glas en 2009 paneeltjes en daarmee moet het klaar zijn. En als de importeur zich een beetje van de goede kant zou laten zien, dan zouden ze hierin best wat hulp kunnen bieden. Ik wacht nog op een reactie op mijn 2e mail en wellicht lezen ze ook wel mee met dit topic.
Kristian schreef: zei:Over het algemeen zijn Honda-rijders erg trouw.