Sportbekkie
Net ingestapt
Nog wat van Honda vernomen afgelopen week?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Daarin heb je gelijk Davidoff. Het betreffende dashboardpanneel had echter over het gehele oppervlak fijne krasjes. Als je in de auto zat en de zon scheen erop, dan leek het nergens naar. Dat vind ik niet meer als billijk dat zoiets wordt vervangen. En dat is ook (met enige tegenzin) gebeurd.
De kras op het display vind ik storend genoeg om er wat aan te laten doen. Zat deze op een deurpaneel of ergens in de lak, dan had ik daar waarschijnlijk geen punt van gemaakt.
Fast29 zei:Enneh Wat een onkosten met dat vervangen van die paneeltjes, had je niet beter gelijk de 2009 versie kunnen kopen?
Kristian zei:Ga gewoon eens rijden in zo'n Civic. Ik wil wedden dat je met de Civic met een grote grijns op je hoofd zit en je veel meer rijplezier biedt als de Golf.
Kristian zei:Ga gewoon eens rijden in zo'n Civic. Ik wil wedden dat je met de Civic met een grote grijns op je hoofd zit en je veel meer rijplezier biedt als de Golf.
De 5-deurs is niet veel minder sportief als de Type-S maar wel een stukje praktischer. Bovendien vindt ik de Type-S net iets te stug qua onderstel.
Kristian zei:Dank je. Tja zo'n dikke diesel met automaat als jouw Audi draait veel minder toeren en heeft bij lage toeren ook al veel koppel. Zo'n Honda motor houdt van toeren maken. Pas vanaf 4.000 tpm merk je dat ie 140 pk heeft. Op de foto staat hij trouwens in de 6e versnelling. Inderdaad, lekkere korte verzetten.
haarr zei:Ik vind jouw voorkant juist veel mooier dan de rode.