Guest
vind ze zelfs mooier dan de zomerwielen, minder sjonnie. Die Mazdas van nu zijn idd geweldig. Wordt ook mijn opvolger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:CX-5 is prachtig maar die dingen zijn veel te waardevast. Onder de 25.000 weinig te koop. een 6 is dan interessanter.
C-segment is in principe groot zat, mits een stationcar of een Civic. En eigenlijk wil ik niet in luxe terug vergeleken met de Civic. In de Swift zit stoelverwarming en hoe onzinnig ik dat in het begin vond, nu is het echt heerlijk! Xenon lijkt me ook echt nuttig maar is geen must. Ook geen ervaring mee trouwens.
Ingebouwde navigatie hoeft ook niet perse hoor. Staat wel luxe maar navigatie op smartphone werkt minstens zo goed en is altijd actueel.
Verder vind ik een betrouwbare auto belangrijk. Een TSI met DSG rijdt vast geweldig maar is mij een te groot risico. Ook de motoren van BMW kennen veel problemen met kettingen etc. Tot slot vind ik een laag gewicht ook niet onbelangrijk. Een Insignia is mij bijv. echt te zwaar.
der Magistrat zei:Ik heb je merkenvoorkeur genegeerd en je voorkeuren vrij vertaald in Autoscout. Hier de resultaten:
https://occasions.autoscout24.nl/?atype=C&fuel=B%2C2%2C3&pricefrom=15000&priceto=20000&kmfrom=80000&kmto=125000&fregfrom=2011&cy=NL&ustate=N%2CU&eq=38%2C34&dtr=s
Zo'n Prius, wat denk je daar van? Niet zo spannend, wel betrouwbaar (lijkt een pre te zijn bij jou) en voordelig te rijden.
BMW Power zei:Wat zijn je eisen en budget ed eigenlijk, als je dat wilt delen. Dan kunnen we meedenken en -zoeken![]()
Carfanatic zei:BMW Power zei:Wat zijn je eisen en budget ed eigenlijk, als je dat wilt delen. Dan kunnen we meedenken en -zoeken![]()
nee, niet weer!krijgen we weer zo'n zoektocht als in de vorige 44 pagina's
![]()