Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

adinsx zei:@BRG
Geldt voor mijn combinatie ook![]()
adinsx zei:Kamperen moet ook een beetje afzien blijven![]()
adinsx zei:Kamperen moet ook een beetje afzien blijven![]()
Barri zei:Staat wel in Duitsland hoor. Geen ST line maar daarom ook niet duur. Ik vind 'm wel mooi.
Moderator
Carfanatic zei:ds3 cabrio of anders een echte gti.
Bofkont zei:Interieur van de Swift kan ik ook niet zo wild van worden, kwa rijden zal het vast zeer goed zijn, maar zo'n 208GTI toch echt wel even heel iets anders.
Volgens mij is die thp 200 nog zo slecht niet, ik zou het wel weten, die 208 is toch wel even de overtreffende trap.
Bofkont zei:Damian,
Heb je gelijk in, vind hem ook vrij goedkoop, zou ook zeker niet voor deze gaan, maar in het algemeen is de 208 GTI vrij rap betaalbaar aan het worden in DLD, voor 2/3 k meer koop je daar wel iets betrouwbaars.
Kristian zei:Hoeveelheid pk's zegt niet alles over het rijplezier. Wat ik overal lees is dat de Swift Sport een van de leukste hot hatches is om te rijden. De atmosferische motor moet je echt uitknijpen en het weggedrag is heel leuk. 136pk schijnt ruim voldoende te zijn om heel veel lol te kunnen beleven. En het blijft ook gewoon allemaal heel. Een turbomotor met 200pk hoeft wat mij betreft niet leuker te zijn.
18k neertellen vind ik voor een 2e auto echt teveel. Wil ook t.z.t. weleens wat anders voor de Mazda nog. Moet wel leuk blijven.