Zitten ook wel leuke tussen, met name de Saxo en de 323F. Ik weet nog dat ik een jaar of 2 denk ik tegen een 323 uit '89 aan liep in nieuwstaat. Die had ik toen echt moeten kopen. Wat een prachtig ding was dat......
Wat ik verder leuk vind:
Twingo I met vouwdak, Twingo II met panodak, Jimny, Ignis Sport, Kadett E, Applause, Audi TT, Wartburg 1.1, Panda I, II of III, 500C, Starlet, Aygo 1, Aygo 2 X-Wave, MR-2, 205, 306 Cabrio, 80's 323, MX-5 NA of NC, Celica, Sirion II, Logo, 90's Civic,, A2, Golf II.
En dan ben ik vast nog wel een hoop vergeten. Zitten ook nog steeds een paar nieuwe modellen bij. Eventueel toch een jonge A-segmenter met open dak.
@Bird Nerd: klopt, maar geheel zonder tweede auto zie ik niet zitten. Indien we kiezen voor een oudere (hobby) auto dan zal mijn vriendin waarschijnlijk voornamelijk de Mazda gebruiken voor woon-werk en boodschappen en is de 2e auto voor mijn incidentele ritjes en wat sleutelen/poetsen.
Nemen we een jonge A-segmenter dan zal mijn vriendin daar veelal in gaan rijden. De Mazda staat dan vaak stil. Zorgt er wel voor dat die ook netjes blijft en door het weinige gebruik nog lang mee kan.