Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:stationaire motortrillingen zijn zeker meer na de zo goed als massieve tt draagarmrubbers, maar heb het er graag voor over
Kristian zei:Zeker leuk. Oude set wielen ook alweer verkocht. Hoop dat ik morgen of zaterdag kentekenplaten kan laten maken. Eibach set is inmiddels ook onderweg.
Zevens zei:Gaaf! Setje facelift achterlichten er nog op? Weet alleen niet of die 1 op 1 uitwisselbaar zijn.
Kristian zei:Verlagingsveren zitten er onder. Vanmiddag gemonteerd. Mijn omgeving vond het een riskant klusje maar met een setje veerspanners stelde het eigenlijk niets voor.
Optisch is het verschil wel te zien maar echt opvallen doet het niet. De rijeigenschappen zijn wel sterk verbeterd. Drempels worden veel beter genomen (voorheen klapte hij bij een drempel heel snel tot de aanslagrubbers), geen overhellen meer in bochten en duiken bij het remmen.
En heel belangrijk, veel stugger is het niet geworden.
Een echte aanrader dus want het levert een veel fijner rijdende auto op. Nog wel even uitlijnen en dan kunnen de zomerwielen erop.
Dan zal ik ook even een paar foto's posten.
Damianw26 zei:Waar ga je de trommels mee zwart maken, moet dat namelijk ook hoog nodig nog eens doen
Moderator