Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Kristian zei:De Mazda mag zich het weekend gaan bewijzen. 1100 km met de sleurhut erachter voor de boeg.
Nico GTR zei:Een Renault Scenic stil? Hoe kan dat? Geniet van de vakantie!
Rond een uur of 4 vonden we het wel prima en een camping opgezocht in Macon.
Nico GTR zei:Mja...maar helaas zijn ze vert Alien vergeten.
https://farm1.staticflickr.com/816/40693391454_570afa8dbb_k.jpg
Moderator
Haha, dat herken ik!Voor mijn gevoel rijdt een schone auto ook altijd veel lekkerder.
Houd die nou stil...Kristian zei:Ja, wij stonden ook op de Municipale. Prima camping, zeker voor 1 nacht. Eerste keer Frankrijk voor ons en ben wel enthousiast. Fijn land.
Kristian zei:Vervolgens de vernieuwde Mazda 6 bekeken en daarvan was ik wel erg onder de indruk. Het interieur is werkelijk schitterend nu en wat mij betreft mooier als van een BMW 3-serie en niet ver verwijderd van Audi.
Heel mooi dus, maar de prijzen zijn ook fors en in mijn geval zou ik zeker minimaal 25k moeten bijleggen om een nieuwe te kunnen rijden.
Ik hoef niet uit te leggen dat dat niet gaat gebeuren.
Kristian zei:Volgend voorjaar de nieuwe 3 met Skyactiv X motor.
Dat interieur was voor mij één van de redenen om de nieuwe 6 als leasert te kiezen. Prachtig ontwerp, kijk eens naar de ventilatieopeningen. En standaard met kleuren-HUD met veel scherpe, nuttige info - heel praktisch én mooi. Duidelijk een auto die ontworpen is met vakliefde, net als een BMW of een (oude) Citroën - en geen grote doch zielloze Superb.Kristian zei:Vervolgens de vernieuwde Mazda 6 bekeken en daarvan was ik wel erg onder de indruk. Het interieur is werkelijk schitterend nu en wat mij betreft mooier als van een BMW 3-serie en niet ver verwijderd van Audi.
Heel mooi dus, maar de prijzen zijn ook fors en in mijn geval zou ik zeker minimaal 25k moeten bijleggen om een nieuwe te kunnen rijden.
Ik hoef niet uit te leggen dat dat niet gaat gebeuren.
Kristian zei:Ik ben juist blij dat de wijzigingen aan het exterieur niet te groot zijn. Rij ik niet meteen met een oud model rond.
Volgend voorjaar de nieuwe 3 met Skyactiv X motor. Zou het voor ons ook wel kunnen doen. Stationcar is niet perse meer nodig (maar wel makkelijk natuurlijk).
Maar eigenlijk moet ik gewoon nog lekker een aantal jaren doorrijden. We rijden er nog geen 15k per jaar mee en er staat nog geen 80k op de klok.