Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Springbok zei:Je foto doet het helaas niet..
De 1600 in de Swift moest je echt op toeren houden. Doe je dat niet en schakel je (veel te) vroeg op dan voelt ie inderdaad niet heel snel aan.Lijkt me sterk dat een 95nm motor even snel aanvoelt als een 160nm motor.
Damianw26 zei:Mooi! Altijd stukken beter op iedere up, had eigenlijk de originele hoogte moeten zijn.
Lijkt me sterk dat een 95nm motor even snel aanvoelt als een 160nm motor. Weliswaar piekt Het koppel voor een atmosferische motor vroeg bij 3000 toeren, maar echt doortrekken heeft geen zin bij de 60pk. Hij piekt bij 4000 toeren. Tunen is zonde van het geld, ga voor die fabrieksupdate voor 150 piek, zodat de motor bovenin niet meer geknepen wordt en piekt bij 60pk en 4000 toeren. Naar 75pk bij 6000 toeren, rijdt het een stuk mooier van.
Kristian zei:Dank jullie. Inderdaad wel mooi zo.
![]()
Carkiller zei:Ik zou het wel weten, 15 pk extra voor 150 Euro is een koopje.
En het komt vast wel een keer van pas.
Damianw26 zei:Dat wordt niet slapen vannacht, iemand vindt mijn kale plaatstalen brommobiel slechts 'wel aardig'. Overigens, lijkt me leuk! Mocht je ook een ronde in mijn 45km wagentje/container willen maken, dat kan natuurlijk![]()
Kristian zei:Geen probleem. Jammer dat de meeting valt in mijn vakantie trouwens.
Tuning ga ik vast nog weleens laten doen.
De Swift Sport is inmiddels behoorlijk aangepast met een carbon wrap op de motorkap en wat extra spoilermateriaal. Krijg regelmatig wat foto's van de updates.
Was een geweldige auto maar mis hem eigenlijk niet echt aangezien ik tegenwoordig fiets naar het werk. Mijn vriendin rijdt meestal in de Up!
Bird Nerd zei:Dus de Mazda6 is nu wel heel erg overbodig geworden