Guest
Vanavond direct op Marktplaats dus!Kristian zei:Liefst was ik de Mazda ook van te voren kwijt. Die wil ik ook voor een fatsoenlijk bedrag verkopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond direct op Marktplaats dus!Kristian zei:Liefst was ik de Mazda ook van te voren kwijt. Die wil ik ook voor een fatsoenlijk bedrag verkopen.

Kristian zei:@Audi A4tdi
Dat is een hele mooie. Prachtige kleur, zeker in deze uitvoering en met dat schitterende bruine leder. 1 (groot) minpunt. Ik ben verwend met het lage gewicht van de 6 (1280 kg).
Nou weet ik dat een 3-serie een stukje zwaarder is en dat is ook geen probleem, maar zo'n Xdrive gaat al richting de 1600 kg. Zeker omdat we al niet al teveel km's maken wordt me dat te gortig.
Audi A4tdi zei:Kristian zei:@Audi A4tdi
Dat is een hele mooie. Prachtige kleur, zeker in deze uitvoering en met dat schitterende bruine leder. 1 (groot) minpunt. Ik ben verwend met het lage gewicht van de 6 (1280 kg).
Nou weet ik dat een 3-serie een stukje zwaarder is en dat is ook geen probleem, maar zo'n Xdrive gaat al richting de 1600 kg. Zeker omdat we al niet al teveel km's maken wordt me dat te gortig.
Tja het scheelt idd 1 schaal tov een 320ia touring uit 2014, echter t.o.v. jouw duitser 2 jaar nieuwer, een LCI, de veiligheid in de winter van een x-drive, standaard al 68pk meer, goedkoper enz...
Ik zou er die ene schaal voor over hebben![]()
Kristian zei:Bumperplaat gisteravond bij 'mijn mannetje' gebracht en die heeft hem vandaag op z'n werk gespoten. Kon hem vanavond alweer ophalen. Mooi resultaat!
Nog even wachten op de mistlampen (besteld bij Autodoc dus duurt altijd even) en dan nog een goede lichtschakelaar regelen.
Ziet er straks net even wat meer aangekleed uit.
![]()
en dan nog een goede lichtschakelaar regelen.
Corsa 20SEH zei:Altijd leuk het rondkijken, afwegen, proefrijden en nadenken over een opvolger.