Carfanatic
Wegverkenner
https://autopalace.nl/aanbod/hyundai/i30/fastback-14-t-gdi-140pk-n-line-sportstoelen-18-lm-sportonderstel_demo_zj-984-f/benzine/537992/
Ziet er ook wel lekker uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Zekers! Ook best een scherpe prjs. En, uitschuifbare zittingen! Geweldig voor mensen met langere benen zo als ik. Staat hier op 10 minuutjes vandaan trouwens.
Kristian zei:Zekers! Ook best een scherpe prjs. En, uitschuifbare zittingen! Geweldig voor mensen met langere benen zo als ik. Staat hier op 10 minuutjes vandaan trouwens.
MBdoubleyou zei:De Kia ProCeed vind ik echt een fraai ding. Deze 1.6 T-GDI DCT-7 staat voor 27.950 te koop in Bielefeld, Duitsland. Daar kan zonder inruil en bij export vast nog wat vanaf. 4.700 BPM erbij en je hebt een auto voor de deur die in NL nieuw 44 mille kost.
ProCeed 1.6 T-GDI Aut juli 2019, 5000km
Nooit geweten dat het verschil qua interieur bij de 6 zo groot was
Carfanatic zei:En nou moet het weer een Golf worden?![]()
Kristian zei:Nee dat was niet mijn post. Die heb ik maar even verwijderd, leek me beter.
Moderator
Als ze al zo'n zwart-wit beeld schetsen over leaseauto's, zou ik inderdaad snel naar een ander bedrijf gaan.Spuitwerk ben ik wel huiverig voor. Schadehersteller in het dorp al even langs geweest. Vroeg of ik rond de ramen en rubbers geen randjes blanke lak ga krijgen. Hoefde ik me niet druk om te maken want dat gebeurt alleen bij leaseauto's. Die worden gewoon simpel afgeplakt ipv dat alles netjes gedemonteerd wordt.
Kleurverschil hoefde ik ook niet bang voor te zijn. Hij wilde me namelijk doen geloven dat er nu ook al kleurverschil zou zijn tussen voor- en achterdeuren en de spatborden.
Ik denk dat ik nog maar even bij een ander bedrijf ga kijken....
Verder is nu wel het moment aangekomen dat de Mazda er echt een keer uit gaat. Lol is er nu wel een beetje af voor mij.
Eén deukje op een verder zo goed als perfecte auto dat nauwelijks km's heeft gereden.
Bijna 8 jaar oud en een kilometerstand net voor de ton (93.000 km). In februari 6 jaar in bezit. Als ik nog eens wat anders wil dan is nu wel een beetje het moment.
Curlew zei:Als ze iets ruimer zouden zijn en betere automaat zouden hebben dan konden ze elke test winnen. Topauto's en wat is die neus van de MZ6 toch schitterend!