Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Ik ben benieuwd welke vergelijkbare 6en je hebt gevonden met een kilometerstand zo rond de 100.000 km.
Curlew zei:Ach mijn tweelingbroer had een IS200 van best wat jaartjes oud. Heeft 'm goed verzorgd en op details mooier en beter gemaakt. Beetje zoals jij dat ook doet en een IS is ook niet reuzepopulair. Hij heeft hem binnen no time kunnen verkopen voor meer dan dat hij er 2 jaar geleden voor heeft betaald
British Racing Green zei:Curlew zei:Ach mijn tweelingbroer had een IS200 van best wat jaartjes oud. Heeft 'm goed verzorgd en op details mooier en beter gemaakt. Beetje zoals jij dat ook doet en een IS is ook niet reuzepopulair. Hij heeft hem binnen no time kunnen verkopen voor meer dan dat hij er 2 jaar geleden voor heeft betaald
Tweelingbroer?
Is200?
Curlew = MCW?
maar ik heb er geen enkele haast mee.
Kristian zei:Je hebt wel een punt denk ik. Misschien gaat het inderdaad even duren voordat iemand zich meldt, maar ik heb er geen enkele haast mee. Kan hem wel lager in de markt gaan zetten, maar dan heb ik mezelf ermee. Dan geniet ik er liever zelf nog even van.
Als ik op safe wil spelen, dan haal ik me deze.
Moderator
Kristian zei:Komt nog een zilvergrijze CX-5 binnen met automaat in GT-M uitvoering. Zou interessant kunnen zijn. Kleur moet ik zien, niet zo sprekend als Machine Grey of Soul Red. I.c.m. 19 inch velgen en donkere ramen wel een aardig geheel wellicht.
British Racing Green zei:Zo eentje dus...