Mach1
Kilometervreter
Dank! Heel erg blij mee dat we voor een 120i zijn gegaan! Elke keer weer blij als ik instap, maar dat heb jij vast ook met de 3-serie!Mooi hoor die F40 zo en met een lekkere 2L.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank! Heel erg blij mee dat we voor een 120i zijn gegaan! Elke keer weer blij als ik instap, maar dat heb jij vast ook met de 3-serie!Mooi hoor die F40 zo en met een lekkere 2L.

Mooie kleur ook! Fijne vakantie.Vandaag de auto die bij ons het minste aandacht krijgt maar eens gewassen en gepoetst. Staat er weer een stuk frisser bij. Nog steeds een ideaal autootje / gebruiksvoorwerp!
Binnenkort even een nieuwe kentekenplaat en logo aan de voorzijde monteren.
De Bimmer is van binnen ook weer schoon. Die was ik van de week even. Zaterdag gaan we ermee naar Engeland!
Klopt, je ziet ze niet super veel. Het is ook een tamelijk onopvallend model, dat al een tijd van de markt is. Die van ons wordt in november ook alweer 18 jaar oud. Het is ook echt een gebruiksvoorwerp, een liefhebbers auto zal het nooit worden. Alles binnenin is echt van keihard plastic, gewoon praktisch en dat is ook waar we hem voor hebben!Laatst zag ik een gele Fox staan en bedacht ik me wanneer ik er eigenlijk voor het laatst één bewust had gezien. Zo'n typisch model dat heel stilletjes uit het straatbeeld verdwijnt. De eerste Ford Ka heeft dat voor m'n gevoel ook heel sterk, terwijl je een Peugeot 206 bijvoorbeeld nog wel veel ziet.
Dankjewel!Veel (rij)plezier op de trip naar Frankrijk! Die rubberen kofferbakmatten zijn fijn, net zoals de rubber voetenmatten voor in de auto overigens.
Die vloermatten denk ik ook nog over na voor de winterperiode!Mooie accessoire, heb hem er ook in, net als de allweather vloermatten. Matten wissel ik in de winterperiode en vakanties om. Stoffen matten staat wel wat aangekleder.

Pictures or it ain't happend! IvoInmiddels is de trip naar Frankrijk alweer een poosje geleden, auto sindsdien alweer een paar keer gewassen. Vandaag ook uitgebreide wasbeurt en de binnenkant weer netjes. Blijft echt een heerlijke auto en inmiddels hebben we sinds 25 oktober net iets meer dan 10 000 km gereden, dat is inclusief 2 Frankrijk en 1 Engeland trip.
Kevertje pruttelt mooi door, best vaak mee gereden de laatste weken. Die verdient dit weekend ook nog een wasbeurtje.

Thanks!Mooie foto zeg!
Die terugroepactie is een verplichting dus ze moeten wel.Wat gaat de tijd snel he? Dat je de BMW al weer en dik jaar hebt! Maar fijn dat het bevalt. Op papier vond ik de Golf leuker, maar ik moet zeggen door jouw berichten ook, ben ik wel iets meer BMW-fan geworden!
Netjes ook van VAG, je hoort mensen altijd heel erg klagen over VW maar zelfs een terugroep-actie voor een (lomp gezegd) zo'n oude auto is netjes vind ik.

Heb je de dealer gevraagd wat het nut van dat riempje is?Ik ben nog steeds niet over dat riempje heen, kon het gewoon niet geloven haha.
Maar daar ziet niet iedereen je. Op de openbare weg ziet iedereen je. Wat moeten de buren wel niet denken van zo'n riempje?Zit soms ook op race-/circuitauto’s.![]()
Ik maak me niet (meer) druk om wat anderen van mij vinden.Maar daar ziet niet iedereen je. Op de openbare weg ziet iedereen je. Wat moeten de buren wel niet denken van zo'n riempje?
Nee, heb het wel opgezocht:Heb je de dealer gevraagd wat het nut van dat riempje is?
Het interieur doet kaal aan en vooral minder luxe en minder mooi afgewerkt. Dat is wel echt een groot verschil met de onze. Het rijdt prima, dat had ik ook niet anders verwacht. Ik kan de verschillen niet echt benoemen. Onze 2.0 4-cylinder klinkt fraaier en reageert naar mijn idee beter op het gas.
Moderator
Dankjewel! Zijn er nog steeds heel erg blij mee!Goed bezig!
Ik heb bij de Kever van die vinyl randen om de kentekenplaat heen, en opgelegde letters. Zit te denken om geperste platen te bestellen en ze dan zonder zo’n rand te monteren. Bij die foto van de voorkant zie je goed hoe dat oogt, zonder rand.
Wat een prachtig exemplaar heb je toch!